Ашық сабақ музыка 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ музыка 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5 сынып музыка пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:


Педагогтің аты жөні:


Күні:


Сынып:

5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түркі тілдес халықтардың музыкалық

дәстүрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.3 қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау;

5.1.1.2 әлем халықтары музыкалық аспаптарын жасалуы мен

дыбысталуына қарай топтастыру, түрлі контекстерде салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтайды.

Әлем халықтары музыкалық аспаптарын жасалуы мен

дыбысталуына қарай топтастыады, түрлі контекстерде салыстырады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы















Сабақтың ортасы














1-тапсырма.Талқылау. Мұғалім оқушыларға ойын ретінде мынадай тапсырма ұсынады. Тақтада көрсетілген түркі халықтарына жататын ұлттардың дұрыс атауын тауып, толтыруды тапсырады. Мысалы:

т



а

қ




қ

т




р

ө




к

х




с

қ





з

Сөздік: авар, әзербайжан, альбан, башқұрт, грузин, қазақ, қырғыз, қытай, кәріс. Монғол, неміс, татар, тәжік, тува, өзбек, украин, ұйғыр, хакас, филиппин.

Түркі тілдес халықтардың музыкалық дәстүрлері

2-ші тапсырма.Талқылау.

- Қандай халықтар түркі тілдес

елдерге жатады?

- Бұл халықтар несімен ұқсас?

Оқушылардан түсінік беруді сұрайды. Түркі халықтарының қазақ халқымен ұқсастығы және айырмашылығы неде?

-әдет-ғұрпында;

-тілінде;

-тұрмыс-салтында;

-өмір тіршілігінде;

-ұлттық киімінде;

-тарихында;

-дінінде;

-музыка мен поэтикалық өнерде;

-ән орындау дәстүрінде;

Музыкалық аспаптарда.

«Сендер осы сұрақтарға сабақтарда ізденіс жұмыстарын жүргізе отырып, жауап бере аласыңдар» деп түркі халықтарының музыкалық дәстүрін зерттеуді оқушыларға ұсынады.

3-ші тапсырма.Поиск информации.Түркі халықтарының музыкалық аспатары жайындағы ақпаратты және аспаптарда орындалған музыканы табыңыз:

- қазақ халқының музыкалық

аспаптары;

- тува халқының музыкалық

аспаптары;

- өзбек халқының музыкалық

аспаптары;

- башқұрт халқының музыкалық

аспаптары;

- қырғыз халқының музыкалық

аспаптары;

Музыкалық аспаптар кестесін толтырыңдар.

4-ші тапсырма. Презентация. Тыңдалым.

Музыкалық аспаптар кестесін көрсетіңдер

және табылған түркі халықтарының

музыкалық шығармасын тыңдаңдар

Түркі тілдес халықтардың музыкалық

дәстүрлері

1-ші тапсырма. Тыңдалым.

«Угадай мелодию» ойыны

Түркі тілдес халықтардың музыкалық

шығармаларын тыңдап, табыңдар. Стиль

мен жанрды анықтаңдар.

2-ші тапсырма. Поиск информации.

Түркі тілдес халықтардың музыкалық

аспаптары туралы аңызды тауып, оны айтып

беріңдер.

3-ші тапсырма. Жаттау және орындау.

Музыкасын К.Дуйсекеев жазған, сөздерін Ш.Сариев жазған «Домбыра туралы баллада» өлеңін жаттап, орындаңыз.

«Түркі халықтарының музыкалық

дәстүрлері» тақырыбын зерттеу үшін

3 сағат берілген.

1-ші тапсырма. Мұғалімге

оқушыларды түркі тілдес

халықтарымен таныстыру ұсынылады.

Түркі тілдес халықтар туралы

презентацияны дайындаңыз.

2-ші тапсырма. Оқушыларды 5 топқа

бөліңіз және түркі тілдес

халықтарының музыкалық аспаптары

туралы ақпарат табуды ұсыныңыз.

Ақпарат дереккөздерін ұсыныңыз.

-ші тапсырма. Мұғалімге бұл

тапсырманы «Угадай мелодию» ойыны

формасында өткізу және алдыңғы

сабақтағы түркі тілдес халықтардың

әуенін жасау ұсынылады.

2-ші тапсырма. Мұғалім топтарда

ақпаратты іздеу үшін дереккөздерді

ұсыну қажет.

3-ші тапсырма. Өлеңнің сөздерін,

нотысы мен аудиожазбасын дайындап

қойыңыз.







Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі

























Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



hhtp/mpp.aytis/youtube.com

«Тұран» этнофольклорлық топ https://www.youtub e.com/watch?v=IyA Tq_6ussE-





































Музыкасын К.Дуйсекеев,

сөздерін Ш.Сариев

жазған «Домбыра туралы

баллада» өлеңінің

сөздері, ноталары.


Сабақтың соңы

Бағалау.

Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды

Үйге тапсырма: «Домбыра туралы баллада»

Рефлексия:

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

Рефлексия сұрақтарына жауап береді.



Рефлексия тақтайшасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі