Материалдар / Ашық сабақ Музыка майталмандары 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Музыка майталмандары 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып,қазақтілі пәні,интерактивті тапсырмалар орындау, топтық жұмыс жасау,функционалды сауаттылыққа баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2024
243
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп:

207 «Жаңатұрмыс» орта мектеп

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Педагогтің аты-жөні:

Нұрланова Баян Сағындыққызы

Күні:

14.12.2022 жыл

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

5.7 Музыка майталмандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.

7.ӘТН4.1Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану

(Етістіктің сөйлемдегі қызметі)

Сабақтың мақсаты:

Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,оқулықтардан алынған деректерді қолданады, авторына сілтеме жасайды.

Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолданады.

(Етістіктің сөйлемдегі қызметі)


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылығын ояту

3 мин

I.Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу

Түрлі елдердің амандасу салтын қайталайды.




Топқа бөлу

Онлаин топқа бөліну


Random group generator

Өткен сабаққа шолу

«Мен білемін» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау

Тұйық етістіктің емлесін айту

Мадақтау,

+



оқулық

Жаңа сабаққа кіріспе

«Миға шабуыл»

«Маша и медведь» үзінді


Leaning app

Жаңа сабақ

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту

I-тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ тапсырмасы. Қазақтың атын әлемге танытқан қандай өзге әншілерді білесіңдер?

2-топ тапсырмасы. Қазақтың атын әлемге танытқан қандай музыкалық ұжымдарды білесіңдер?

3-топ тапсырмасы. Қазақтың қандай күйшілерін білесіңдер?

Топтық жұмыс жасау барысында дескриптор мен критерийді басшылыққа алады.

1-топ Дескриптор:

Мәтінді оқиды,берілген мәтін мазмұнына сәйкес әлемге танылған музыка майталмандарын табады.

Бағалау критерийі:

1.Әлемге танылған әншіні нақты жазады-1ұпай(әр дұрыс жауап)

2-топ Дескриптор:

Ғаламтордан әлем таныған қазақтың музыкалық ұжымдарын табады

Бағалау критерийі:

2.Әлемге танылған музыкалық ұжымды нақты жазады-1 ұпай(әр дұрыс жауап)

3-топ Дескриптор:

1. Мәтінді оқиды

2.Қазақтың күйшілерін жазады

Бағалау критерийі:

3.Қазақтың күйшілерін нақты жазады 1 ұпай(әр дұрыс жауап)




Коментарий,

лаик

Padlet тақтасы

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

Музыка майталмандары, етістіктің сөйлемдегі қызметін түсіндіру

«Тұлғаны таны» әдісі арқылы музыка майталмандарының суреттерін жинап, олардың аты –жөндерін айтып, кері бетіндегі ережелер арқылы етістіктің сөйлемдегі қызметін анықтайды

Авторға сілтеме жасау

Оқушылар бөлме қабырғасына алдын ала ілінген суреттерді топпен жинайды. Жинаған суреттерге қарап өнер адамдарының аты-жөні мен музыканың қандай жанрымен байланысты екендігін айтады

Дескриптор:

1.Бөлме қабырғаларындағы суреттерді жинайды.

2.Өнер адамдарының аты-жөнін айтады.

3. Қандай жанрмен байланысты екенін айтады.

Бағалау критерийі:

Өнер адамдарын атайды- 1 ұпай

Жанрын анықтайды- 1 ұпай

+

Әншілердің суреті



II-тапсырма

1-жұп 5-тапсырма 134-бет "Күйші" поэмасы Өлеңде етістіктің қай формасы жиі қолданылған?

2-жұп 2-тапсырма 133-бет Өлең жолдарындағы есімшенің қандай сөйлем мүшесі қызметін атқарып тұрғанын анықтаңдар




3-жұп 1-тапсырма 131-бет Мәтіндегі көсемше, есімше формаларына мән бере отырып, оқиғаның қай шақта орын алғанын анықтаңдар

Жұптық жұмыс

1-жұп Дескриптор:

1.Өлеңді оқиды

2.Өлеңдегі етістік формасын ажыратады.

Бағалау критерийі:

Етістіктің есімше, көсемше формаларын ажыратады- 1 ұпай

2-жұп Дескриптор:

1.Өлеңді оқиды.

2.Есімшенің қандай сөйлем мүшесі екенін анықтайды-

Бағалау критерийі:

Етістіктің есімше формасын анықтайды- 1 ұпай

Есімшенің қандай сөйлем мүшесі екенін анықтайды -1 ұпай

3-жұп Дескриптор:

1.Мәтінді оқиды.

2.Мәтіннен көсемшені табады-

Есімшені табады -

Қай шақта тұрғанын атайды

Бағалау критерийі:

Етістіктің есімше, көсемше формасын анықтайды- 1 ұпай

Оқиғаның қай шақта екенін табады-1 ұпай





+

Padlet тақтасы




3-тапсырма

Жеке жұмыс

Сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіру

Жеке жұмыс Интерактивті тақтадан бүгінгі өтілген материал бойынша сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіреді

(Әр дұрыс жауапқа – 1 ұпай)


+

Leaning app


Дәптермен жұмыс

Сөйлем талдау


+

Тақта



Саралау тапсырмасы

Шарлардағы тапсырмаларды орындау (деңгейлік тапсырмалар)

+

Шарлар


Сабақтың соңы










Сабақты қорыту


Үйге тапсырма


Бүгінгі сабақ мақсатына жетті ме?

Бағалау







Рефлексия

Сәйкестендіру тапсырмасы


4- тапсырма




Жинаған жетондардың санына қарай бағалау






Сауалнамаға жауап береді





«Ия»

«Жоқ»

Leaning app


Оқулық



Shape2 -10

-9

-8

-7



Whats APP желісі



























Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп:

№<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!