Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Музыка майталмандары 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: |
№207 «Жаңатұрмыс» орта мектеп |
Пәні: |
Қазақ тілі |
Бөлім: |
Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
Педагогтің аты-жөні: |
Нұрланова Баян Сағындыққызы |
Күні: |
14.12.2022 жыл |
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.7 Музыка майталмандары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау. 7.ӘТН4.1Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану (Етістіктің сөйлемдегі қызметі) |
Сабақтың мақсаты: |
Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,оқулықтардан алынған деректерді қолданады, авторына сілтеме жасайды. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолданады. (Етістіктің сөйлемдегі қызметі) |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылығын ояту 3 мин |
I.Ұйымдастыру кезеңі Амандасу |
Түрлі елдердің амандасу салтын қайталайды. |
|
|
|
Топқа бөлу |
Онлаин топқа бөліну |
|
Random group generator |
Өткен сабаққа шолу |
«Мен білемін» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау |
Тұйық етістіктің емлесін айту |
Мадақтау, + |
оқулық |
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» |
«Маша и медведь» үзінді |
|
Leaning app |
Жаңа сабақ |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту I-тапсырма Топтық жұмыс 1-топ тапсырмасы. Қазақтың атын әлемге танытқан қандай өзге әншілерді білесіңдер? 2-топ тапсырмасы. Қазақтың атын әлемге танытқан қандай музыкалық ұжымдарды білесіңдер? 3-топ тапсырмасы. Қазақтың қандай күйшілерін білесіңдер? |
Топтық жұмыс жасау барысында дескриптор мен критерийді басшылыққа алады. 1-топ Дескриптор: Мәтінді оқиды,берілген мәтін мазмұнына сәйкес әлемге танылған музыка майталмандарын табады. Бағалау критерийі: 1.Әлемге танылған әншіні нақты жазады-1ұпай(әр дұрыс жауап) 2-топ Дескриптор: Ғаламтордан әлем таныған қазақтың музыкалық ұжымдарын табады Бағалау критерийі: 2.Әлемге танылған музыкалық ұжымды нақты жазады-1 ұпай(әр дұрыс жауап) 3-топ Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды 2.Қазақтың күйшілерін жазады Бағалау критерийі: 3.Қазақтың күйшілерін нақты жазады 1 ұпай(әр дұрыс жауап) |
Коментарий, лаик |
Padlet тақтасы |
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ Музыка майталмандары, етістіктің сөйлемдегі қызметін түсіндіру «Тұлғаны таны» әдісі арқылы музыка майталмандарының суреттерін жинап, олардың аты –жөндерін айтып, кері бетіндегі ережелер арқылы етістіктің сөйлемдегі қызметін анықтайды Авторға сілтеме жасау |
Оқушылар бөлме қабырғасына алдын ала ілінген суреттерді топпен жинайды. Жинаған суреттерге қарап өнер адамдарының аты-жөні мен музыканың қандай жанрымен байланысты екендігін айтады Дескриптор: 1.Бөлме қабырғаларындағы суреттерді жинайды. 2.Өнер адамдарының аты-жөнін айтады. 3. Қандай жанрмен байланысты екенін айтады. Бағалау критерийі: Өнер адамдарын атайды- 1 ұпай Жанрын анықтайды- 1 ұпай |
+ |
Әншілердің суреті |
|
II-тапсырма 1-жұп 5-тапсырма 134-бет "Күйші" поэмасы Өлеңде етістіктің қай формасы жиі қолданылған? 2-жұп 2-тапсырма 133-бет Өлең жолдарындағы есімшенің қандай сөйлем мүшесі қызметін атқарып тұрғанын анықтаңдар 3-жұп 1-тапсырма 131-бет Мәтіндегі көсемше, есімше формаларына мән бере отырып, оқиғаның қай шақта орын алғанын анықтаңдар |
Жұптық жұмыс 1-жұп Дескриптор: 1.Өлеңді оқиды 2.Өлеңдегі етістік формасын ажыратады. Бағалау критерийі: Етістіктің есімше, көсемше формаларын ажыратады- 1 ұпай 2-жұп Дескриптор: 1.Өлеңді оқиды. 2.Есімшенің қандай сөйлем мүшесі екенін анықтайды- Бағалау критерийі: Етістіктің есімше формасын анықтайды- 1 ұпай Есімшенің қандай сөйлем мүшесі екенін анықтайды -1 ұпай 3-жұп Дескриптор: 1.Мәтінді оқиды. 2.Мәтіннен көсемшені табады- Есімшені табады - Қай шақта тұрғанын атайды Бағалау критерийі: Етістіктің есімше, көсемше формасын анықтайды- 1 ұпай Оқиғаның қай шақта екенін табады-1 ұпай |
+ |
Padlet тақтасы |
|
3-тапсырма Жеке жұмыс Сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіру |
Жеке жұмыс Интерактивті тақтадан бүгінгі өтілген материал бойынша сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіреді (Әр дұрыс жауапқа – 1 ұпай) |
+ |
Leaning app |
|
Дәптермен жұмыс |
Сөйлем талдау |
+ |
Тақта |
|
Саралау тапсырмасы |
Шарлардағы тапсырмаларды орындау (деңгейлік тапсырмалар) |
+ |
Шарлар |
Сабақтың соңы |
Сабақты қорыту Үйге тапсырма Бүгінгі сабақ мақсатына жетті ме? Бағалау Рефлексия |
Сәйкестендіру тапсырмасы 4- тапсырма Жинаған жетондардың санына қарай бағалау Сауалнамаға жауап береді |
«Ия» «Жоқ» |
Leaning app Оқулық -10 -9 -8 -7 Whats APP желісі |
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: |
№<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |