n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж оқытушыларына арналған математикадан ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Модуль:

Математика

Сабақтың тақырыбы:

n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

Оқытушы:

Курмангалиева Л.С

Күні:

20.11.25

Жалпы мәліметтер:

ПОа-25(9) тобы 1-курс

Сабақтың түрі:

Жаңа білімді игеру

Сабақтың мақсаты:

n-ші дәрежелі түбір анықтамасын және оның қасиеттерін үйрену және оларды қолданып есептер шығару

Сабақтың міндеттері:

n -ші дәрежелі түбір анықтамасын және оның қасиеттерін үйрену;
n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін алгебралық өрнектерді ықшамдауда қолдану

Құндылықтарға баулу


Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады.

Ойлау деңгейі дағдылары:

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақ барысы Уақыт (минут)

Оқытушы әрекеті

Білім алушының әрекеті

Оқыту ресурстары мен материалдар

1

3

4

5

1.Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу. Топ студенттерін түгендеу Психологиялық ахуал туғызу.

Оқытушы топ мүшелерінен олардың көңіл -күйлеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады.

Сәлемдеседі.

Өз көңіл-күйіне сай смайлик таңдайды.


смайликтер

2.Үй жұмысын жан- жақты тексеру

2 минут

Үй тапсырмасын студенттер бірін-бірі тексеру әдісімен тексеруді ұсынады. Есеп жауабы слайдта жазылған.

28.6


Үй тапсырмасы

28.6 есептің жауабын жұптар дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді.

Интербелсенді тақта

3. Білім алушылардың жаңа материалды түсініп және белсенді игеру дайындық кезеңі

5 минут

Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою:

1.Натурал сандардың квадраты дегенді қалай түсінесіңдер?

2. Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?

3. Арифметикалық квадрат түбір қасиеттері?

Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқытушымен бірге ашады, сұрақтар туындаса оқытушы көмегіне жүгінеді.

https://www.canva.com/

4. Жаңа білімді қабылдау кезеңі

8 минут

Анықтама: a санының n-ші дәрежелі түбірі деп n-ші дәрежесі а санына тең b санын айтады.

мұндағы

n – түбірдің көрсеткіші

a – түбір таңбасының ішіндегі сан.

= -3; (-

n-ші дәрежелі түбір қасиеттері:

4

Жаңа білімді түсініп, қажеттерін дәптерлеріне жазып алады.

Мысал:

https://www.canva.com/

5. Жаңа материалды білім алушының түсінуін тексеру кезеңі

4 минут

Сәйкестендіру









СShape4 Shape3 Shape1 Shape2 әйкестендіру

Shape5

Shape6








https://www.canva.com

6. Жаңа материалды бекіту кезеңі

7 минут









Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

2 минут



















5 минут

Оқулықпен жұмыс

9.1. Көбейтіндіден түбір шығарыңдар:

1) 2)

3) 4)


Оқулықтан №9.1 есепті дәптерлеріне орындайды.

№9.1.

1) = 560

2) =30

3) =

4) =


Оқулық

Авторы: Әбілқасымова А.Е.

Алгебра және анализ бастамалары


https://www.canva.com

Ержан кездейсоқ алынған натурал санның квадратының соңғы цифры 1-ге тең болуы ықтималдығын тапқысы келеді. Оның достары Арсен, Болат және Саматтың шешу әдісі төменде көрсетілген:

Достардың қайсысының шешімі дұрыс?

https://www.canva.com

Тест

1) Көбейткішті түбір астына алыңдар:

А) В ) С)

2) Көбейткішті түбір астына алыңдар:

А) В) С)

3) Көбейткішті түбір астына алыңдар:

А) В) С)

4) Көбейткішті түбір астына алыңдар: 3

А) В) С)

5) Көбейткішті түбір астына алыңдар: 5

А) В) С)


Тест тапсырмаларын ұялы телефонда 3орындайды.

https://www.b.socrative.com/

7. Білім алушыларды үй жұмысы туралы ақпараттандыру, оларды орындау бойынша нұсқаулық кезеңі

3 минут

Бүгінгі сабақта:

-n-ші дәрежелі түбір анықтамасын

-n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін үйрендік.


Тақырыпты меңгергенін сұраққа жауап беруі арқылы білдіреді.

Үйге тапсырма. №9.4

оқулық

8. Сабақты қорытындылау

2 минут

Сабақты қорытындылау, бағалау. Студенттерден кері байланысты ұялы телефон арқылы алу.

Кері байланыс:

Сабақты өте жақсы түсіндім

Сабақты жақсы түсіндім

Әлі де ізденуім керек


Кері байланысты ұялы телефон арқылы береді.

https://padlet.com/

 









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі