Сабақтың
басы
8
МИН
|
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуалға көңіл бөлу,сабаққа
дайындығын тексеру.
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
«Шаттық шеңбері»
әдісі.
Балалар өзінің
көршілерінің саусақтарына кезекпен тигізіп,үлкен саусақтан бастап
айтады:
*терең білім
(үлкен саусақтарын тигізеді)
* табыс (сұқ
саусақтарын тигізеді)
* белсенділік
(ортаңғы саусақтарын тигізеді)
* жақсы көңіл
(аты жоқ саусақтарын тигізеді)
*
тілеймін(кішкентай саусақтарын
тигізеді)
-Сәлем!
Суреттер арқылы 2
топқа бөлінеді.
Бос
микрофон.Оқушыларды түгендеу.Даша
Үй жұмысын тексеру. «Ел
болашағы» тақырыбы бойынша, 67 бетте 4-тапсырма, мәтінді ауызша
мазмұндайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
Үлестірмелі
топтамалар
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
1.Жаңа тақырыпты видео
арқылы болжау.
Бейнеде не
көрдіңдер?
Сабақтың тақырыбы қандай
болады деп ойлайсыңдар?
-Дұрыс, сабақтың тақырыбы:
«Наноспутник жасаған жас
ғалымдар»
Сөздікпен
жұмыс.
Жобалаумен-проектом
Салмақ-вес
Жасады-изобрели,
создали
Қатысты-участвовали
Жетекші мамандар-ведущие
специалисты
Байланыс-связь
Тілдік бағдар
Грамматика.
Жалғаулықтар.Септеулік
шылаулар.
Жұппен
жұмыс
Сергіту сәті.Шығармашылық
жұмыс.
Ойын «Кім
шапшаң»
|
Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Тыңдалым
Мәтінді тыңдап, сұрақтарға
жауап бер.
Негізгі ойды анықтап, пікір
білдіріңіздер.
Айтылым
Мәтінді оқып, алдында тыңдаған
мәтінмен байланыстырып айт.
Айтылым
Сұрақтарға жауап беріп, диалог
ұйымдастырыңдар.
Айтылым
Суреттерге қара, жастардың не
істеп жатқанын болжап айт.
Айтылым
Мәтінді оқып, ,тақырыпқа
қатысты күрделі сөздер мен терминдерді анықтаңыздар. Олардың жасалу
жолын түсіндіріп сөйлем құраңыздар. Мәтінде айтылған пікір бойынша
ой бөлісіңдер.
Күрделі сөздер мен
терминдер
|
Жасалу
жолы
|
Сөйлем
|
наноспутник
|
|
|
Жазылым
«Сандар сөйлейді»
әдісі.
1-10 кг,
10-100 ,60 %, 2017, 15, 16, 600, 2,
3
Айтылым
Оқылым мәтініндегі ақпарат
бойынша пікіріңді «Төрт сөйлем» бойынша дәлелде. • Бірінші сөйлем
«Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін … »
1-тапсырма 5
ұпай
ПОПС формула арқылы мәтіннен нақты ақпаратты,факті
мен көзқарасты, негізгі ойды
анықтаңдар.
Мұғалім оқушыларға
грамматика тақырыбын еске
түсіреді.
2-тапсырма
3ұпай
Мәтіннен жалғаулық және
септеулік шылауларды табыңдар.
Дескриптор:
-мәтінді
оқыңдар;
-ережені
қайталаңдар;
-мәтіннен жалғаулық пен
септеулік шылауларды теріп
жазыңдар.
Балаларға жерсерігінің
макетін көрсетеді. Оқушылар тақтайшымен бірігіп сурет
салады.
3-тапсырма 78 бет
6-тапсырма/2 ұпай
«Сандар сөйлейді» әдісі.
мәтіннен берілген сандарға қатысты мәліметтерді тауып,
оқыңдар.Кестеге жазыңдар.
|
«Смайликтер»
Дескриптор
3
балл
-Түсіндіреді
-Талдайды
«Өзін- өзі
бағалау»
«Дұрыс, дұрыс
емес»
Бағалау әдісі
арқылы.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
Бағалау
критерийі:
-нақты ақпаратты
табу;
-мәтіннен факт
келтіру;
-өз сөзімен
жеткізу;
-негізгі ойды
анықтау.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп
оқиды;
-ПОПС формуланы
толтырады.
Оқушылар қайталайды,жұптасып
мысалдарын келтіреді.
Бір-бірін дескриптор арқылы
бағалайды.
Ең әдемі салған суретке 5
ұпай
Дескриптор:
-мәтіннен берілген сандарға мәліметтерді табады;
-кестеге жазады.
Бір-бірін дескриптор арқылы
бағалайды.
|
Видео
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
Кесте
|