Материалдар / Ашық сабақ: Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорын_

Ашық сабақ: Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорын_

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге экономика негіздері және нарықтық экономика негіздері пәндері бойынша алған білімдерін кеңейту, тиянақтау және жинақтау. Экономикалық білім заман талабы екендігін түсіндіру. Студенттердің ой өрістерін, шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту, экономикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
1807
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІТАЛДЫҚОРҒАН ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ







КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Колледж әдіскері Колледж директорының ОҒӘЖ жөніндегі
______________ Жанысбекова Г.А. орынбасары ф.-м.ғ.к. __________ Мукажанов Е.Б.
«_____»_________2017ж.























АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән :Экономика негіздері, Нарықтық экономика негіздері_Тақырыбы:_Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорын_Оқытушылар:_Байдилданова М.С., Мамажанова И.М. _____















































САБАҚ ЖОСПАРЫ
КүніТоп
07.12.2017БТ-511б
Өтілетін орны: 111Уақыты: 10.05Пән атаулары: «Экономика негіздері» және «Нарықтық экономика негіздері» Сабақ тақырыбы: Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорынCабақ типі: Білімді жүйелеу, жинақтауСабақ түрі: Ойын-сайыс сабағыӘдісі: тәжірибелікПәнаралық байланыс: Экономика негіздері, нарықтық экономика негіздері, кәсіпорын экономикасы, маркетинг және менеджмент негіздері, Қазақстан тарихы.


Сабақтыңмақсаты
Білімділік: Студенттерге экономика негіздері және нарықтық экономика негіздері пәндері бойынша алған білімдерін кеңейту, тиянақтау және жинақтау. Экономикалық білім заман талабы екендігін түсіндіру.


Дамытушылық: Студенттердің ой өрістерін, шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту, экономикалық  ойлау қабілеттерін дамыту.


Тәрбиелік: Алған білімдерін іс-жүзінде қолдануға, инновациялық технологиялармен тиімді жұмыс жасай білуге, ізденімпаздылыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу, шешендікке баулу және тіл мәдениетіне деген сүйіспеншілігін арттыру.


САБАҚТЫ ЖАБДЫҚТАУКөрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, логикалық сұрақтар, бейнежазбалар, нақыл сөздер, плакаттар.Сабақтың кезеңдеріІ. Ұйымдастыру кезеңі: Студенттермен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатын хабарлап, студенттердің назарын сабаққа аудару.Енді сайыс сабағымызды бастамас бұрын топ студенттерін топқа бөліп алайық. Тақырыпқа байланысты түрлі-түсті қағаздарда жазылған сөздер беріледі. Осы сөздер бойынша Валюта ары), Нарық (қызыл, Кәсіпорын (жасыл) деген 3 топқа бөлінеді. Ендеше сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасын сайлап алайық:1.Коллдж әдіскері - Жанысбекова Гүлжан Адамбекқызы2. ЦӘК төрайымы және экономикалық пәндер оқытушысы - Кукшибаева Махаббат Лиянқызы3. Құқық пәнінің оқытушысы – Қазыбаева Назгул Әукенқызы

ІІ. Өткенді қайталау. Экономика негіздері және «Нарықтық экономика негіздері» пәндері бойынша өткен барлық тақырыптарының терминдерін еске түсіру үшін барлық үш топқа «Криптограмма» ойыны ұсынылады. Криптограмманың жауабы жауап парақшасына жазылып, оқылады. Әр жауап 1 ұпай. Берілетін уақыт 2 минут.
Экоріднө
Қынісіім
Аропәпда
Дамикайы
унбағқаз
Асыташры


Криптограмма жауаптары: кәсіпорын, нарық өндіріс, өнім, кәсіп, пайда, пайыз, қарыз, ақша, баға, табыс, сауда.

ІІІ Негізгі кезең:Оқытушы: Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласында алты бағытын белгілейді. Солардың бірі: Бәсекеге қабілеттілік, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы. Ендеше «Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі» демекші, құрметті оқытушылар мен студенттер бүгінгі «Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорын» атты сайысымызды ашық деп жариялаймыз. 1. «Бәйге» сайысы2. «Ойымды жалғастыр» сайысы3. «Ойлан, тап» сайысы4. «Білім аукционы» сайысы5. «Ғажайып төрттік» сайысы

1-сайыс «Бәйге»Оқытушы: Мәңгі бақи есте қаларҚызықты бір ойын болсынБілімдірек шәкірт озарСұрақтары қиын болсын, демекші ойын ережесі бойынша әрбір сұрақтың дұрыс жауабына 10 ұпайдан беріледі. Сұраққа бірінші болып қол көтерген топ жауап береді. Егер ол ойыншымыз дұрыс жауап бермесе. Екінші қол көтерген топ жауап бере алады. Сонымен, ойыншылар ойын шартын түсінікті болса, сайысымызды бастайық.1-сұрақКәсіпорын дегеніміз бұл ... (экономиканың даму сатысының негізгі бір бөлігі)2- сұрақМемлекеттік кәсіпорын бұл? (негізгі қорлары мемлекет меншігінде болатын кәсіпорындар)3- сұрақЕгер мемлекеттік кәсіпорын бюджеттен қаржыландырылса, ол қандай кәсіпорын? (бюджеттік кәсіпорын)4-сұрақЖеке меншік құқық негізінде жұмыс істейтін кәсіпорын бұл қандай кәсіпорын? (жеке кәсіпорын)5-сұрақКәсіпорын қызметіне не жатады? (өндірісте және жеке тұтынылатын өнім шығару)6-сұрақҚазақстанда меншік туралы заңға байланысты кәсіпорынның қандай түрлері бар? (мемлекеттік, жеке, аралас)7-сұрақЕгер кәсіпорын өндірісте тиімсіз тәсілдер қолданса, онда не болады?(дағдарысқа ұшырайды)8-сұрақКәсіпорында тапшылық неден болады? (ақша)9-сұрақКәсіпорынның кәсіпкерлік қызметіндегі басты мақсаты? (табыс табу)10-сұрақСұраныс заңы бұл? (егер тауардың бағасы арзан болса оған сұраныс көбейеді, ал қымбат болса азаяды) 11-сұрақНарық дегеніміз не? (Сатушы мен сатып алушының кездесетін орны)12-сұрақПайда дегеніміз не? (кәсіпкер қызметінің басты нәтижесі және мақсаты)

2-сайыс «Ойымды жалғастыр»Оқытушы : Екінші сайысымыз «Ойымды жалғастыр» деп аталады, яғни мақал-мәтелдің жартысы оқылды, сендер жалғасын табуларыныз керек. Әр бір дұрыс жауапқа 5 ұпайдан беріледі.І. «Валюта» тобына:1.Ақша табудан, шашу оңай.2. Арзанның сорпасы татымас.3. Қор жинаған қор болмайды.4. Ақша ашпайтын құлып жоқ.

ІІ. «Кәсіпорын» тобына:1. Саудагер құнықса, сақалын күзеп сатар.2. Базар ақшалыға базар, Ақшасызға назар.3. Оңай олжа оңалтпас.4. Бағаны базар белгілейді.

ІІІ. «Нарық» тобына: 1. Базарға әркім барар, Өзіне керегін алар. 2. Есептей білгеннің есесі кетпейді. 3. Саудаға достық жүрмейді.4. Базарға бар да, бағыңды сына.

3-сайыс «Ойлан тап» Оқытушы: Бұл кезеңде студенттерге «Экономикалық анаграмма» берілді. Орындары ауысқан әріптерден сөз құраулары керек. Бір сөз, бір ұпай болып саналады. Сөз құрауға 2 минут уақыт беріледі.І. «Валюта» тобына:1.ЖЕҚАТІТКІЛ - Қажеттілік2.ОПТРЭСК - Экспорт3.ҰТТНУЫЫШ -Тұтынушы4.ШАҚА - Ақша5. ЫЖҚАР - Қаржы 6.НРЫСПКІӘО -Кәсіпорын

ІІ. «Кәсіпорын» тобына:1.РДНӨІШІУ - Өндіруші2. КНБА - Банк3. ТРАУА - Тауар4.БЕСЕКӘ - Бәсеке5.НРҰСАЫС - Сұраныс6.ТРОМИП - Импорт

ІІІ. «Нарық» тобына:1. ПӘКСІЕКР - Кәсіпкер2.ҚСЫАЛ - Салық3.НЫҚАР - Нарық4.КЕІШНМ - Меншік5.ЮДБТЕЖ - Бюджет6.АЭОМИОКН - Экономика

4-сайыс. Келесі сайысымыз «Білім аукционы» деп аталады. Сұрақ оқылмас бұрын әр топ сұрақтың оқылуына оз ставкасын ұсынады. Ол балдық жүйе бойынша жүреді. Өз капиталын көбейту өздеріңіздің қолдарыңызда. Сұрақтың бастапқы бағасы 10 балл. Топ көшбасшысы бағаны 10 балдан жоғарылата алады. Ең жоғарғы балл ұсынылғаннан кейін сұрақ оқылады. Егер дұрыс жауап айтылса, балл құны сол топқа беріледі, ал қате жауап айтылса, онда топ өз капиталынан сол балды қайтарады. Ескерту: егер топ қорында бар барлық балға сұрақ сатып алынып, қателессе, онда банкрот болып, ол топ аукционға арықарай қатысу құқығынан айырылады. Іске сәт, аукционымызды бастаймыз.Аукционға қойылатын №1. Бизнесті қаражатсыз бастауға болады ма? Әр топ өз пікірлерін айтады. (бейнежазба) Аукционға қойылатын №2. Кәсіпкер адамның бейнесі. (плакатпен жұмыс)Аукционға қойылатын № 3. Бизнес идеяны қайдан табу керек? Әр топ өз пікірлерін айтады. (бейнежазба)

5-сайыс «Ғажайып төрттік» Бұл сайысыта «Э 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ