Ашық сабақ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері туралы материал қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҰМЖ тарауы: Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже.

МЕКТЕП:



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:



СЫНЫП: 7








Сабақтың тақырыбы

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.15 натурал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

7.4.2.3 шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің згеруіне байланысты олаардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретін бағалау;



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: натурал көрсеткішті дәреженің қасиетін біліп, түсіну;

Оқушылардың басым бөлігі: негіздері бірдей дәрежелерді бөлу және көбейту формуласын жазып, сәйкес ережесін айтады.

Кейбір оқушылар: натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін пайдаланып, есептер шығару;



Бағалау критерийі

  • Санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтайды

  • Көбейтіндіні дәреже түріне келтіреді;



Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсаттар:

  • натурал көрсеткішті дәрежесінің қасиеттерін ауызша түсіндіреді;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Дәреже, негізі, көрсеткіш, теріс коэффициент

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • дәрежеледі қалай көбейтуге болады?

  • Санның көрсеткіші нөлге тең болса, мәні неге тең болуы мүмкін?



Құндылықтарға баулу

Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, ынтымақтастыққа баулу



Пәнаралық байланыс

Физика



Алдыңғы білім

Натурал көрсеткішті дәреже ұғымы



Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басталуы

8 мин

(2 мин)




(2 мин)

(4 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Мен жақсы көретін 2 нәрсе» шаттық шеңберге тұрғызу.

Топқа бөлу:

«Санамақ» әдісі бойынша 4 топқа бөліну.

Ширату жаттығуы: «Қатесін тап» әдісі бойынша үй тапсырмасын жұптасып тексереді.

Үлестірме қағаз







Сабақтың ортасы

22 мин

(10 мин)






(4 мин)

Білім дағдылары:білу, түсіну.

Белсенді оқыту: «Ойлар ағыны» әдісі .Топтық жұмыс.

Бағалау критерийі

Дескриптор:


Мәтінді түсіндіреді


  • мәтінді оқып шығады.

  • Топта талқылайды.

  • Түсіндіреді

Мұғалімнің көмегімен жаңа тақырыпты меңгереді.

1 .Тапсырма. Оқулықпен жұмыс жасайды.

Белсенді оқыту: «Серіктесті оқыту» әдісі Жұптық жұмыс.

2 .Тапсырма:

Бағалау критерийі

Дескриптор:


Дәреже түрінде жазады


-негіздері бірдей дәжелерді көбейту қасиетін қолданады;

- жауабын табады.


Ә.Н. Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков

Алгебра ,

Алматы «Атамұра» 2017

14 бет



Сабақтың аяқталуы

10 мин

(8 мин)









(2 мин)




Белсенді оқыту: «Сәйкестендіру» әдісі

52


243

73

25

35

256

44

64

26

343


Бағалау критерийі

Дескриптор:


сәйкестендіреді


  • Жылдам орындайды;

  • Дұрыс жауабымен сәйкестендіреді;


Үйге таспсырма: №1.36; №1.39

Рефлекция: Кесте толтырады. Өз ойларын жазады.



Маған қызықты болды

Түсіндім

Түсінбедім











Үлестірме қағаз



Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау


Оқушылардың қажеттілігін ескере отырып жеке, топпен жұмыс жасайды.

Топтық жұмыс бойынша топқа мәтінді оқып, түсіндіреді. Барлық оқушылардың арасындағы кейбір оқушылардың көмегі арқылы тапсырманы орындайды. Өздерін білімдерін бағалау үшін тасырмаларды серіктестігін оқыту арқылы орындайды. Өзін – өзі бағалау үшін сәйкестендіру парақшасын толтырады.

Оқушылардың сабақ

Кезінде үйренгендерін бағалау үшін өзін – өзі бағалау, өзара

Бағалау əдістері қолданылады.

Дұрыс отыру, тыңдау, жазу, мәдениетті сөйлеу.


Сабақ бойынша рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Өтілген сабақтың оқу мақсаттары шынайы. Бүгінгі сабақта оқушылар натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерімен танысып, есептер шығаруда қолдана алды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. Менің жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды. Оқушылар бір – бірін оқыту арқылы өздері де жақсы түсініп алды. Маған берілен уақыт аралығында үлгердім. Өздерінің қаншалықты білетіндерін бағалай алды.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: «Ойлар ағыны» әдісі өздерінің түсініктерімен бөлісе алды.

2: «Серіктесті оқыту» бір - біріне көмек берді.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: «Серіктесті оқыту» жұптық жұмыс

2: «Сәйкестендіру» өзін – өзі бағалау..

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

Сабақ барысында оқушыларды белсенді ету үшін әдістерді тиімді қолдана алу керек екенін байқадым. Серіктестерін оқыту арқылы өздеріне деген сенімділік, батылдық қасиеті пайда болатынын көрдім. Топтық жұмыс арқылы сыйластық, ауызбіршілік орналастырдым. Келесі сабақтарда өздерін көрсете алатындай әдіс түрлерін қарастыру.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі