Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Натюрморт" 4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Натюрморт салуға үйрену бейнелеу өнерінде сауатты сурет салуға бейімделудің алғашқы қадамы болып табылады. Натюрморт жансыз заттар мен бұйымдардан бейнелеу үшін үйлестіріп қойылған көрініс.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт Сыныбы: 4
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы.Сабақтың мақсаты:1.Білімділік: Қыш ыдыс пен алманы бейнелеуді үйрету, натюрморт туралы білімінді одан әрі тереңдету, көлемі бар заттардың бейнелеуін бекіту.2.Дамытушылық: өз ойын толық айта білу қабілетін арттыру, дамыту; сезімді сурет арқылы ояту; танымдық қызығушылықты дамыту.3.Тәрбиелік: сұлулық тәрбиесі; әр заттың көрінісіне қызықтыру; мұқиятшылықты дамыту.Көнекіліктер: сөзжұмбақ, қыш ыдыс, алма, тұрлі түсті маталар.Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: А4 форматы қағаз, қарапайым қарындаш, кетіргіш, қылқалам, акварель, су. Сөз жұмбақ, карточкалар т.б.САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:I.Ұйымдастыру бөліміIІ «Ой қозғау»IIIЖаңа тақырыпIVТапсырманы орындауVБекіту VIБағалау I.ҰЙЫМДАСТЫРУ БӨЛІМІСәлеметсіздер ме! Ұстаздар мен оқушылар. Бүгінгі ашық сабағымызға қош келдіңіздер! Сіздердің рұқсаттарыңызбен бүгінгі сабағымызды ашық деп жариялаймын.Кезекші кім? Сабақта кім жоқ? Сынып сабаққа дайын ба?Топқа бөлу әдісі: оқушылар орындарынан кезекпен тұрып, үстел үстіндегі жасырынған әр түрлі түсті жүрекшелерді таңдап 3 топқа бөлінеді.1 топ. Сұңқар тобы. 2 топ. Тұлпар тобы. 3 топ Жүйріктер тобы. II.1 кезең «Ойлан тап» Ал қазір балалар, сіздер қазыр мына сөзжұмбақты өткен тақырыптарды еске түсіре отырып , жаңа сабағымыздың тақырыбын ашасыздар .
1)Сурет салатын құрал.2)Табиғаттың суреті қалай аталады?3) Ғимараттарды бейнелейтін өнердің түрі?4)Білезіктерді қалай безендіруге болады?5)Негізгі түстердің бірі6)Кесеге салынатын өрнектің түрі7)Жердің түсі8)Бояудың түрі9)Адам бейнеленген суретіIII.ЖАҢА ТАҚЫРЫПНатюрморт салуға үйрену бейнелеу өнерінде сауатты сурет салуға бейімделудің алғашқы қадамы болып табылады. Натюрморт жансыз заттар мен бұйымдардан бейнелеу үшін үйлестіріп қойылған көрініс. Натюрмортқа қойылған заттар мен бұйымдар кейде белгілі бір тақырыпқа байланысты іріктеледі. Мысалы, жемістерден, тұрмыстық бұйымдардан т.б. Сондықтан натюрморт жанрларына ерекше назар аударған жөн. Натюрморт салғанда басты нәрселердің өзара дұрыс орналасуын белгілеу керек. Акварельмен жұмыс істегенде ең алдымен салатын заттың өңіне ұқсас бояумен бастаған орынды.Бояу үйлесімділігін мұқият іздеп табуды естен шығармау керек.IV. 2 кезең. Кім жылдам3 топқа мозайка таратылады оқушылар суреттерді біріктіре отырып суретті толықтай шығаруы қажет.V.3 кезең. Суретшілер 3 топ Натюрморт тақырыбында өз ойларынан сурет салып көрсетіп әр топ басшылары тақтаға шығып қорғайды.VI. 4 кезең. Автобус аялдамасы.3 топқа Автобустың суреті беріледі, әр топ автобустың артындағы сұрақтарға жауап бере отырып бүгінгі сабақты талқылайды.VII. 5 кезең. Адасқан әріптер.3 топқа әріптер салынған конверт беріледі оқушылар әріптерді біріктіре отырып жасырынған сөзді табуы қажет.1топ. АНИМАЛИСТІК ЖАНР2 топ ПОРТРЕТ ЖАНРЫ3 топ ТҰРМЫСТЫҚ ЖАНРVIII. 6 кезең. Қорытынды.Несімен қызықты болды сендер үшін?Сонымен Натюрморт дегеніміз не екен? Оның неше түрі бар екен?Натюрморт бейнелегенде неге назар аудару керек?Бүгінгі сабақ ұнады ма?Үй тапсырмасы: тасқұман мен кеседен құрылған натюрмортты бейнелеп келіндер VI.БАҒАЛАУОсымен, балалар, сабағымыз аяқталды. Құрал-жабдықтар мен орындарынды жинақтандар. Сау болыңыздар.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз