Материалдар / Ашық сабақ "Натюрморт түрі"

Ашық сабақ "Натюрморт түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал көркем еңбек пәні бойынша мұғалімдерге керек. Жоспар жасауда көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
662
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып« » -------------------------ж «Көркем еңбек» пәні /ұлдар/ № 5-6 сабақ Оқу ісінің меңгеруісі: ---------------------------------------------
Сабақ тақырыбы:

Натюрморт өнеріМектеп: «Сарыбұлақ орта мектебі-мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні :

Мұғалімнің есімі: Беков Мурат Амирханович
СЫНЫП: 5-сыныпҚатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсаты5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Сабақтың міндеттеріНатюрморт құрудағы бейнелеу заңдылықтарына (композиция, перспектива, зат формаларына) талдау жасатуға баулу. Эстетикалық талғам, ынтымақтастық пен бірлескен шығармашылық, дұрыс шешім қабылдау, ақпарат іздеуде өздігінен әрекет ете білуге тәрбиелеу.
Нені білулері керекАлуан түрлі техникаларда натюрморт құрудың әдіс-тәсілдерін білуі тиіс.
Нені үйренулері керекШығармашылық идеяларды жүзеге асы-ру үшін нобайлар мен эскиздер салу. Пішіні қарапайым 23 заттан натюрморт құрастыру; графикалық көрініс үшін реңкі бо-йынша бейтарап заттарды, бүрмелеуді таңдау.
Материалды түсіндіру / 2-сағат/Оқушылар Қазақстан және әлем суретшілерінің туындыларын (натюрморттарын) зерттейді.– Бұл жұмыстар қандай жанрда орындалған?– Натюрморттағы ұлттық мәнмәтінді қандай элементтер бойынша анықтауға болады?– Натюрморттың нақты бір мәдениетке қатысын ұлттық элемент арқылы анықтаңдар.– Оларды не біріктіреді? Талқылауда ұлттық мотивтерді айқындаушы тү-йінді заттарды айқындап алу керек. Мұғалім натюрмортты орындаудағы композицияның маңыздылығына ерекше назар аудартады. Композицияның түсініктерімен, заңдарымен, форматта үйлестіру тәсілдерімен таныстырады. Екінші сабақта мұғалім оқушылардың натурамен жұмыс орындауларына баса мән береді. Жұмыстың бұл кезеңінде мұғалім зат бөліктерінің өзара қатынасына, жақын және алыс жатқан заттардың визуалды орнала-сымына назар аудартқаны жөн.Академиялық тілді оқытуды қолдау мақсатында аталған сабақта қолданылатын арнайы терминдер мен тұрақты тіркестері бар глоссарий әзірлету керек.
Сабаққа ұсынылытын іс-әрекеттерОқушылар берілген форматтағы бірнеше композицияны құрастырып, үйлестіру үшін өз бетінше түрлі түсті 2–3 геометриялық фигураны таңдайды.Көп композицияның арасынан сәтті шыққан біреуін таңдап алып, оны эскиз түрінде пысықтайды.Қорытынды жасау үшін оқушылар жұмыстарының көрмесін ұйымдастырыңыз, дайын жұмыстарды өзара және натуралық қойы-лымдармен салыстырыңыз. Cабақта қолданылатын арнайы терминдер мен тұрақты тіркестері бар глоссарий әзірленеді.Парақта құрастыру туралы бұрын алған білімдерін қолдана отырып, оқушылар заттардың көру нүктесіне қатысты парақ жазықтығындағы композициялық орналасуын анықтайды. Оқушылар пропорция сақтай отырып, заттардың сызықтық құрылымын орындайды, заттардың орналасуын, олардың құрылысын анықтайды. Сабақ барысында оқушылар заттардың пішінін талдайды, сонымен қатар түстердің үйлесімін анықтайды. Жұмыс аяқталған соң оқушылар алуан түрлі көру нүктелерінен орындалған натюрморттың қаншалықты өзгергендігін анықтай отырып, өз жұмысын өзгелердің жұмыстарымен салыстырады. Талқылаукезіндеоқушыларпән терминдерінпайдаланады.
Тәжірибе жұмысы Бірнеше геометриялық фигурадан композиция құрастыру.Таңдалған композицияны эскиз түрінде салып шығу.Графикалық көрсетілімге арналған бейтарап бүрмелеуді (қатпарсыз), реңкі бойынша кереғар заттарды таңдап алу.Мұғалім материалдар мен құралдарды дұрыс пайдалануларына, ҚТЕ мен СГТ сақтауларына назар аудартады. Пішіні бойынша қарапайым 2–3 затты таңдап алып, композиция құру. Оны параққа орналастырып, пішіннің сызықтық-құрылымдық құрылысын жазықтықта орындау. Жұмыс барысында мұғалім материалдар мен құралдарды дұрыс пайдаланып, қауіпсіздік техникасы мен жеке бас гигиенасы талаптарын сақтауларына назар аудартады.Белгілі бір дайындық деңгейі бар оқушыларға ерекше көңіл бөлген жөн. Сабақты өткізу барысында олардың айтарлықтай көмегі болуы мүмкін.
Рефлексия«Күнікей» – барлығы менің қолымнан келді, «Күнікей мен шөкім бұлт» – менің қолымнан барлығы бірдей келмеді, «шөкім бұлт» – менің қолымнан ештеңе келмеді.
Оқу қорыР. Ш. Алимсаева, И. А. Развенкова, Н. А. Якупова, О. С. Лосенко, Е. Е. Велькер авторларының «Көркем еңбек. 5-сынып» оқулығы.

Р. Ш. Алимсаева және т. б. авторлардың «Көркем еңбек. 5-сынып» оқулығына электронды қосымша
Кері байланыс



Бүгінгі сабақта болған көңіл – күй салынған суреттерді таңдау.

Қолымнан келді Барлығы бірдей келмедіҚолымнан ештеме келмеді












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ