Материалдар / Ашық сабақ Негіздердің қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Негіздердің қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Негіздердің қасиеттері туралы тапсырмалар берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
208
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс

Педагогтің аты-жөні:

Итібай Н

Күні:

19.04.2024 ж

Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Негіздердің қасиеттері (Ашық сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

-Бейорганикалық қосылыстар   кластарының  бірі –негіздердің құрамы   жіктелуі ,қасиеттері, алынуы  туралы іанықтайды.

-Негіздердің құрамы, гидроксид, валенттік ұғымдары, физикалық қасиеттері, индикаторға әсері, негіздердің қышқылмен әрекеттесуін сипаттайды

-Негіздердің негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы жан-жақты түсінеді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Миға жаттығу” әдісі арқылы оқушылардың сабаққа деген белсенділіктерін арттыру.



Үй тапсырмасын “WordWall”платформасы арқылы жүзеге асырылады.


Көрсетілген трек қимылдары қайталап, берілген тапсырмаларды орындау.

Мақсаты: оқушылар бойындағы, тірек қыймыл қозғалыстарын, дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушының көңіл күйін көтереді, сабаққа дегенбелсенділіктері артады.



ДК экраны




Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин.

«Жасырын сөзді тап» әдістері арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. .

«Жасырын сөзді тап»

Формулаларды атауларымен сәйкестендіру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын табады.


Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқушыларға тақырып бойынша мағұлматтар берілет. Және видео көрсетілім көрсетіледі.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Негіздердің құрамы, гидроксид, валенттік ұғымдары, физикалық қасиеттері, индикаторға әсері, негіздердің қышқылмен әрекеттесуін сипаттайды.

Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Тапсырма

Негіздерді кәрзеңкеге жина


Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

1.Дұрыс жауапты кәрзеңкеге жинайды.


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатайды.

2.Тапсырма

1. Массасы 15,6г алюминий гид. айырылғанда алюминий оксидінің қандай массасы түзіледі?

2. Массасы 2,8 г кальций оксиді сумен әрекеттескенде түзілетін кальций гидроксидінің массалық үлесін есептеңдер


Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Тапсырманы орындайды











ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Сәйкестендіру арқылы формулалардың атауын табады.

3. Тапсырма



Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Тапсырманы орындайды, сәйкестендіру арқылы


ДК экраны


Umaigra” платформасы арқылы сұрақтарға жауап беріп, жүрістерін жалғастырады.

4. Тапсырма

https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=107096&mygames=s&tk=642824fabbb04e26c1bc10239a33a75511dc0db11d83b5c15c66fbd3c46ad15a&lv=

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Сұрақтарға жауап береді.


ДК экраны

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Wooclap» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Кері байланыс:

«Wooclap» платформасы арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан не түйгендерін жазады.








Үй тапсырмасы: 3,4 тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бағалау парағы» әдісі арқылы бағалайды. Жұлдызшаларды бояу арқылы


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


https://app.wooclap.com/events/YCJSJU/0




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!