Жаңа білім
20
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
Топтық жұмыс.2-
тапсырма
36-жаттығу
«Текше- нұсқаулық» әдісі
арқылы
Оқылым: Топқа бөліп оқу.
I топ- Мәтіннен туынды зат
есімдерді тауып, түбір мен қосымшаға
ажыратыңыз.
II топ- Мәтіннен жалқы
есімдерді теріп жазыңыздар
III топ- Мәтін бойынша
ақпараттың дұрыстығын анықтаңыздар
IV топ- Әр қатарда берілген
артық сөзді табыңыздар.
Әр топ жұмысын ұжымда қорғайды.
Тыңдалым. Суретші Ағымсалы
Дүзелханов туралы ақпарат
Ұжымдық жұмыс.
36-жаттығу.
-Суретке зер салыңыздар
-Суретте нелер бейнеленген?
-Сурет несімен қызықтырды?
-Суреттен зат есімдерді тауып
атаңыздар
-Суретті көріп қандай сезімде
болдыңыздар?
Дәптермен жұмыс.
Көркем жазу минуты. Жеке
жұмыс
Ата өнері- балаға
мұра
Тақтамен
жұмыс.
Сурет бойынша қысқаша мәтін
құру
Кейбір оқушыға:
- Қазақ халқының әйгілі суретшілерінен кімді
білесіздер?
-Ол туралы не айтала аласыз?
Сергіту сәті: «Ақ көгершін»
әні
Айтылым және жазылым Дәптермен
жұмыс
Жұптық жұмыс. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі.
37-жаттығу.
-Өтірік өлеңнің
қатесін түзеп айтыңыздар
-тақтағы және
дәптерге қатесін түзеп жазыңыздар.
-Зат есімді тауып, негізгі
немесе туынды екенін ажыратыңыздар.
-Шұбат сөзінен туынды зат есім
жасаңыздар.
|
Топпен бірге тапсырма-ны
орындайды.
Жаңа ақпаратты тыңдайды
Сұратарға жауап береді
Жазу каллигра-фиясын сақтап көркем
жазады
Өз нұсқасын айтады
Сергіту жаттығуын жасайды.
Тапсырма-ны орындайды
|
Топпен
бірге тапсырманы орындайды
Жаңа ақпаратты тыңдайды
Дәптерге
жазады
Сөйлемді оқып, зат есімді
табыңыз
|
Дескрип-тор:
-Мәтінді оқиды
-тапсыр-маны
орныдай-ды
2
балл
Дескрип-тор:
-Сұрақтар-ға жауап
береді;
-Жазу каллигра-фиясын сақтап,
көркем жазады;
-Мәтін
құрайды
3 балл
Дескрип-тор: 1 балл
Дескрип-тор:
-Өлеңнің қатесін табады;
Көркем жазады;
Туынды зат есім жасайды
3 балл
|
Текше, қима қағаздар, А3
қағазы
слайд
оқулық
сурет
дәптер
|