Ашық сабақ "Н.н әріпі мен дыбысы" 1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Н.н әріпі мен дыбысы" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Н.н әріпі мен дыбысы" сабағы ұлттық мектептердің 1-сыныбына арналған. Сабақта жаңа әдәстер тиімді қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән:Сауат ашу

Мектеп: №45 «1Май » ЖОМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектебіме саяхат.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ирсалиева Филура

Сынып:1-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Н н дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.1.Оқу түрлерін қолдану

1.2.1.2.Оқу түрлерін (буындап оқу, түсініп оқу) қолдану

2.5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Н н дыбысын айта алады


Көптеген оқушылар: Н н әрпінен басталатын сөз таба алады


Кейбір оқушылар: Н н дыбысы бар сөздерден сөйлем құрай алады

Бағалау критерийлері

Сөздерді сызбалармен сәйкестендіреді.

Сызбамен берілген сөйлемдерді оқиды.

Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.

Түсініп оқиды

Тілдік мақсаттар



Құндылықтарды дамыту

Жалпыға Бірдей Еңбек Қоғамы

Еңбек және шығармашылық, Ынтымақтастық, Өмірбойыбілімалу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану. Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

Видеожазба. «Нан дастарханға қалай келеді?»

  • Бастапқы білім

  • Н н әрпін таниды

  • Н н әрпіне сөз құрай алады

Н н әрпіне қатысты заттарды атай алады



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Шаттық шеңбері.(Оқушылар бір-бірінің қолын ұстап,бүгінгі күнге сәттілік тілейді)

Топқа бөлу Бидай. Жүгері. Бұршақ









Сабақтың ортасы

Миға шабуыл

Тыңдалым.

Мәтінмен жұмыс. 1-тапсырма.

  • Оқушыларды Н н әрпімен таныстыру

  • Н н дыбысы дауыссыз қысқа дыбыс

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдайды

  • Сұраққа жауап береді



Оқылым.

2-тапсырма

  • Берілген сөздері буындап оқиды

  • Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып оқи алады

Дескрпитор

  • Буындап оқиды

  • Суретке қарап заттардың атын атайды

Жазылым.

Бағалау критерийлері


  • Әріп элнменттерін дұрыс байланыстырып салады

  • Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады


Дәптермен жұмыс.

  • Берілген әріптің жазылуына мұқият назар аудару

  • Жазу жолына берілген суреттің атауын жазу

Дескриптор

  • Әріптің элементтерін дұрыс салады

  • Әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады

  • Жазу жолын сақтайды

Кері байланыс


  • Жұп болып дәптерін бір-бірімен ауысып бағалау

Сергіту саті

Ағам менің егінші

Анам менің сауыншы

Жеңгем менің тігінші

Атам болса ол ұста

Бәрі-бәрі жұмыста

Отырмаймын мен текке

Кеттім менде мектепке



Сабақтың соңы

Топтық жұмыс

«Мозайка» әдісі арқылы (суреттерді құрастырып,әңгімелеу)

Дескриптор

  • Суретті құрастырды

  • Сурет бойынша әңгіме құрды

Кері байланыс

«Ай» әдісі арқылы





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсідік техникасының сақталуы

  • Тапсырма беру арқылы


Топтық,жұптық жұмыс,өзара смайликтер

Мақсаты шынайы








Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалй өтті?

Қандай кедергілер болды?

Не сәтті өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай

өзгерістер енгіздім және неге?



Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс айтуды үйренді.

Сабақ өз дәрежесінде өтті.

Кейбір оқушылар ашық сұрақтар қоюға қиналды.









Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


1:


2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2020
680
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі