Материалдар / Ашық сабақ Нұн Жұбаев атындағы №4 мектеп. 3 "ә" сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Нұн Жұбаев атындағы №4 мектеп. 3 "ә" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар үшін әр түрлі түстер қолдану арқылы теңіз бейнесін жасауды үйрнеді. Білім қоржынын жаңа ақпаратпен толықтырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2020
353
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі
теңіз пейзажы. Теңізді қалай бейнелейміз? Есте қалар теңіз. Таныстыру,
талдау және бағалау
Күні: 13.04.2020
СЫНЫП: 3 «ә»
Оқу мақсаттары
Бағдарламалық міндеті
Мақсатқа жету үшін
орындалатын міндеттер

Мектеп: Нұн Жұбаев атындағы №4 орта
мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Коблашова Валя
Қатыспағандар
Қатысқан оқушы0
лардың саны
21
Кескіндеменің жаңа тәсілдерімен танысу арқылы
танымдарын арттыру.
3.2.1.1 қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі
тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу
Мұғалім үшін: «марина» (теңіз пейзажы) жанрымен,
осы жанрда сурет салатын суретшілердің туындыларымен, кескіндеменің жаңа тәсілдерімен, «пуантилизм»
бағытымен таныстыру, теңізді бейнелеу жолдарын үйрету.
Оқушылардың шығармашылық міндеті: №2 қосымшадағы музыкалық және поэтикалық үзінділерді марина

Оқушылардың міндеті

жанрындағы нақты туындымен салыстыру. Музыканың
әсерімен «Теңіз» түсті композициясын жасау. №2 жұмыс
дәптерінің 19, 20–23-беттеріндегі (таңдаулары
бойынша), 21– 22-беттеріндегі (таңдаулары бойынша),
24– 25-беттеріндегі (таңдаулары бойынша)
тапсырмаларды орындау.
Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беру,
теңіздің күйін, теңіз жанрындағы картиналарды түс
үйлесіміне, көңіл күйіне, жазу мәнеріне қарай суреттеу.
Жаңа термин сөздерді үш тілде білу. Жұмысын
таныстырып, талдау.
Тірек сөздер: марина – бейнелеу өнерінің теңіз
бейнеленетін жанры. Маринист-суретшілер,
пуантилист-суретшілер, түстерді оптикалық араластыру,
суды бейнелеу.
Талқылауға арналған сұрақтар мен оған берілетін
жауаптар:
1. Теңіз бейнеленетін бейнелеу өнері жанры қалай аталады?
Жауап. Марина.
2. Теңізді бейнелейтін әйгілі суретшілерді ата.
Иван Айвазовский, Уильям Тернёр, Поль Синьяк.
3. Реңк дегеніміз не? Суретші оны палитрада қалай
шығарады?
Жауап. Реңк – бір түстің түрленуі. Суретші палитрада
әртүрлі түстерді араластыру арқылы алады.
4. Гуашь бояуларының қасиеттері мен бояу жағындылары туралы білетіндеріңді есіңе түсір.
Жауап. Гуашь – суда еритін қоймалжың бояулар. Бояу
жағындысымен нысандарды, сонымен қатар теңіз
толқынын бейнелеуге болады.
5. Акварель бояуларының қасиеті туралы не білесің?
Жауап. Акварель – суда еритін мөлдір бояу.
Бұл бояумен судың мөлдірлігін беруге болады.
6. Теңіздің түсі қандай болады? Теңіздің қандай түстерін
білесіңдер?
Жауап. Теңіздің түсі алуан түрлі болады: жарықтың
түсуіне қарай қара, ашық көк, көгілдір, қызыл, ақшыл
көк түс.
Қара, Қызыл, Сары, Ақ теңіз.
7. Пуантилист-суретшілердің сурет салу мәнері қандай?
Олар қысқа түрлі түсті нүкте, дақтармен сурет салған
(«пуант» – французша «нүкте» деген мағынаны білдіреді). Түстерді бұлай араластыру оптикалық деп аталады.
8. Суды қандай материалдармен және жолдармен бейнелеуге болады?
Жауап. Суды акварель және гуашь бояуларымен, бояу
жағындысымен, жиырылған қағаздардан таңба түсіру
арқылы, дымқыл қағаздың бетіне акварель жағып
бейнелеуге болады. Бояу жағылған қағаз парағының
бетіне тұз сеуіп, пуантилист-суретшілер сияқты жұмыс
істеуге болады (басқа да жолдарын сұраңыз).

Барлық оқушылар: жаңа жанр, маринист-суретшілер,
теңізді бейнелеу жолдарын біледі. Марина жанрын
анықтай алады. Осы жанрдың жұмыстарын басқа
Күтілетін нәтиже
туындылардан ажырата алады. Белгілі бір тәсілмен
теңізді бейнелей алады.
Оқушылардың көпшілігі: әсерлегіш құралдарды және
әртүрлі материалдарды пайдаланып, теңізді бірнеше
жолмен бейнелей алады.
Кейбір оқушылар: әсерлегіш құралдарды және әртүрлі
материалдарды пайдаланып, шығармашылық жұмыс
орындай алады.
Бұрын алған білімдері
Пейзаж дегеніміз не? 1-сынып.
Түс реңктері. 2-сынып.
Түстің әсерлі мүмкіндіктері. 2-сынып.
Баспа-таңбалармен жұмыс. 2-сынып.
Штрих пен бояу жағындысының сипаты мен әсерлі
мүмкіндіктері. 3-сынып.
Пәнаралық байланыстар
Бұл сабақта мына пәндермен байланыс орнайды:
жаратылыстану, әдебиеттік оқу, музыка. Оқушылар
тақырыпты талдау барысында, жұмысты суреттегенде,
әдеби шығармаларды тыңдағанда сөйлеу дағдыларын
жетілдіріп, дұрыс сөйлеуге тырысады. Оқушылар жаратылыстану сабағынан өткен жанды табиғат туралы
білетіндерін пайдаланады. № 2 қосымшадағы тақпақтарды оқиды. Сабақтың басында және шығармашылық
жұмыс жасау барысында 2-қосымшадағы музыкалық
үзінділерді тыңдайды.
Сабақтың барысы
Сабақ
Жоспарланған жұмыс түрлері
Дереккөздер
кезеңдері
Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен
Маринист-суретСабақ
шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында
шілердің графитақырыкалық және
бына кіріспе №2 қосымшадағы музыканы қосады. Маринистсуретшілердің жұмыстарының репродукциялары
кескіндеме
ілінеді. Тақырыпты хабарлап, оқушылардан неліктен
жұмыстарының
көптеген суретшілер теңізді бейнелегенін сұрайды.
репродукциялаОлардың жауабын тыңдап, тақырыпты ашуға көшеді. ры. Теңіздің
әртүрлі тәулік пен
ауа райындағы
фотосуреттері.
№2 қосымшадағы
музыкалық үзінді.
Оқулық.
Алған білім- Біз өткен жылы өздеріңмен реңктің не екенін білдік,
сурет салу үшін палитрада жаңа реңктерді шығарып
Маринистнің өмірмен
үйрендік. Сонда біз бұл білімдеріміз алдағы уақытта
суретшілердің
байланысы.
іске асады деген болатынбыз. Шынымен де,
графикалық және
Жаңа білім
кескіндеме
мен дағдыға сендердің жұмыстарыңның бояуы қанық бола түсті.
Ал
бүгін
теңізді
бейнелеу
үшін
көптеген
бояу
жұмыстарының
қол жеткізу
реңктерін шығаруға тура келіп тұр. Сендер теңізге,
репродукциялаөзен-көлге бардыңдар, сонда судың жылтырап,
ры. Теңіздің
ойнағанын көрген боларсыңдар?! Су шынымен де
әртүрлі тәулік пен
ойнайды, ол жүздеген реңк береді (фотосуреттерді
ауа райындағы

Материалды түсіндіру

Өздік
жұмысты
орындау

көрсетіп, оқушылардан кейбір реңктерді сұрайды –
көгілдір, көк жасыл, ашық көк, мөлдір түс, ақшыл
көк және т.б.). Мұғалім басқа да түс реңктерін
түсіндіре отырып атайды (жасыл ақықты (ашық көк
түс), антрацитті (қара сұр), кобальт бояу (қою көк)
және т.б.).
Теңіз әдемілігімен, құбылмалылығымен композиторларды ғана емес, суретшілерді де еліктіріп келеді.
Қараңдаршы, фотосуреттер мен суретшілердің
жұмыстарында олар әртүрлі. Кейінірек теңіз
бейнеленген жанр бөлектеніп, «марина» деген атқа ие
болды. Ал теңіз пейзаждарын бейнелейтін суретшіні
маринист-суретшілер деп атады.
Маринист-суретшілермен таныстырады. (Суретшілер
теңіз пейзажын жасағаны туралы сайт).
http://seafarers.com.ua/marine-art/5202/
И. Айвазовский мен оның шығармашылығы туралы
сайт: http://worldartdalia.blogspot.com/2012/04/blogpost_904.html
У. Тернёр мен оның шығармашылығы туралы сайт:
http://www.centre.smr.ru/win/artists/terner/biog_terner.htm
Маринист-суретшілер қандай материалдармен жұмыс
істейтініне назар аударыңдар: майлы бояулар, акварель, гуашь бояулары, графикалық материалдар,
аралас тәсілдер. Одан соң №2 жұмыс дәптерінің 20
және 23-беттеріндегі тапсырмаларды таңдаулары
бойынша орындайды. Қаласа екі тапсырманы да
орындайды.
Суретшілер мен олардың жұмыстары туралы
әңгімелескеннен кейін теңізді қандай жолмен
бейнелеуге болатынын түсіндіреді (оқулық бойынша).
Мұғалім өзі де су, теңізді бейнелеу жолдарын
көрсетеді. Пуантилист-суретшілердің сурет салу
мәнерін толығырақ түсіндіреді (оқулық бойынша).
Одан соң №2 жұмыс дәптерінің 24– 25-беттеріндегі
тапсырмаларды орындайды.
Сабақтың соңында №2 қосымшадағы музыкалық
үзінділерді тыңдайды. Музыканың әсерімен
№2 жұмыс дәптерінің 21, 22-беттеріндегі түсті
композицияны жасайды.
№2 жұмыс дәптерінің 20, 21, 22, 23, 24, 25-беттеріндегі тапсырмаларды орындау (оқушылар тапсырмалардың ішінен өздері таңдап орындайды).
Мұғалім жеке-дара кеңес береді, оқушыларға қажет
жерінде көмектеседі, қателері болса түзетеді.

фотосуреттері.

Маринистсуретшілердің
графикалық және
кескіндеме
жұмыстарының
репродукциялары. Теңіздің
әртүрлі тәулік пен
ауа райындағы
фотосуреттері.
№2 қосымшадағы
музыкалық үзінді.

Жұмыс дәптері,
қара фломастер
немесе жай
қарындаш, түсті
қарындаштар,
қылқалам, гуашь
бояулары,
палитра, су
құятын ыдыс, қол
сүртетін орамал.

Сабақтың
қорытындысы

Жұмыстарды таныстыру. Оқушылар жаңа жанр
туралы білгендерін, өздері жасаған түс
композициясында қандай көңіл күйді бергілері
келгенін, музыканы қандай бейнелеу құралдарымен
бергенін (№2 жұмыс дәптерінің 21-бетіндегі
тапсырма) айтады. Орындаған тапсырмаларын
қысқаша баяндап, сабақтағы жұмыстарын бағалайды.

Сабақтан алған
әсерлерін хабарлама
арқылы ұстазға
оқып береді, немесе
қалдырады.

Рефлексия

Қосымша ақпарат
Дифференциациялау
Оқушылардың бәрі тақырыпты
талқылауға қатысады,
мұғалімнің сұрақтарына жауап
береді. Жұмыс дәптерінің 19,
20, 25-беттеріндегі
тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың
тақырыпты
меңгергенін қалай
тексересіз?
1) Оқушылардың
мұғалімге берген
жауабынан (оқулықтағы);
Оқушылардың көпшілігі
2) жасаған жұмыстары22–23-беттеріндегі
нан (жақсы жасалған
тапсырмаларды орындайды.
жұмыстарды ғана
бағалаңыз);
Кейбір оқушылар 21, 24-беттер- 3) жасаған жұмысты
дегі шығармашылық жұмысты
талқылауларынан.
орындайды.
Бағалау
Сіз оқушыларға қолдау
Сабақта оқушыларды
көрсету үшін не істейсіз?
бағалау:
Сабақтың барысында
1) оқушылардың
оқушыларды бағалайды:
мұғалімнің және
Жарайсың, сен сұрақтарға
оқулықтағы сұрақтарға
толық жауап бересің! Сен өте
жауабы;
байқампазсың! Сен табиғат
нысандарын жақсы суреттейсің 2) ойынға қатысуы;
3) туындылардың
(суретшілер туындыларын)!
репродукцияларын
Сен тапсырманы жақсы
суреттеуі;
орындауға тырыстың! Сен
4) жұмысты талдап,
жұмыстарды талқылауға
талқылауға қатысуы;
белсене қатыстың! және т.б.
5) жұмыс дәптерінде
орындалған
тапсырмалар (жақсы
жасалған жұмыстарды
ғана бағалаңыз).

АКт-мен байланыс
Сабақтың барысында мұғалім
СD-дискідегі материалдарды,
интерактивті тақтаны қолданады.
Мұғалім өздік жұмыстың
басында оқушылардың есіне
қауіпсіздік ережесін салады.

Құндылықтармен байланыс
Маринист-суретшілердің
жұмыстары, теңіз пейзажының
фотосуреттері түріндегі әлем
мәдениеті жауһарлары.
Эстетикалық көзқарастарын
қалыптастыру мақсатында
№2 қосымшадағы материалдар
мен тақпақтарды пайдаланады.

Рефлексия. Мұғалім жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қояды.
Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен
көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды!», «Мен
бәрін орындап үлгермедім!», «Мұның маған пайдасы бар!» және т.б. Оқушылар сабақтың
соңында смайликтерін көрсетеді. Сабақтың қалай өткенін, ең қызықты нәрсе не болды,
қандай нәрсе білгендерін, нені үйренгендерін айтады.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!