Ә.Науаи атындағы №17 жалпы орта
мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы :«Нуклеин
қышқылы.ДНК»
Биология пәні
мұғалімі
Д.П.Уразбаева
Кентау -2019
Сабақ
тақырыбы :Нуклеин
қышқылы.ДНК
Сабақтың мақсаты
1.Оқушыларға нуклеин қышқылының
құрылысы және оның түрлері,атқаратын қызметтері.ДНК ның құрылысы
турали түсініктеме беру.
2.Оқушыларның ойлау қабилеттерін жаңа
әдіс-тәсілдерді сабақта қолдану арқылы
ойлау қабилеттерін
дамыту.
3.Тұқымқуалаушылық қасиеттерінің маңызы туралы
үйрету.
Пәнаралық
байланыс:
медицина,ботаника,экология.
Сабақтың
барысы:
-
1.Ұйымдастыру
кезеңі
-
2.
«Бинго»
әдісі
-
3.
«Автор
орындығы»
әдіс
4.
«Қупия
зат»әдісі
1.
«Бинго» әдісі арқылы сауалдар
жазылған парақшаларды таңдай отырып,оларға жауап
береді.
1.Көмірсулар қаншаға
бөлінеді?
2. «Көмірсу»терминнін пәнге еңгізген ғалым
кім?
3.Моносахаридтерге нелер
жатады??
4.Полисахаридтарға жататын
углеводлар.
5.Органикалық заттар
мономерлерін айтыңдар.
6.Клейковинаны пәнге еңгізген
ғалым кім?
7.Пептид байланысын кім пәнге
еңгізді?
8.Нәруыздардың атқаратын қызметтерін
айтыңдар?
9.Протеиндерге қай
аминокислоталар жатады?
10.Протеидтарға қай
аминокислоталар жатады?
11. Дисахариттерге нелер
жатады?
12.Нәруыз структураларын
айтыңдар.
«Автор
орындығы»әдісі арқылы үй тапсырмасы
сүралады.Оқушылар өздері дайындап келген эсселерын оқып
береді.
«
Қупия
зат» әдісі арқылы өткен тақырып
бойынша зат салынған ыдыс ішіндегі туралы
әңгімелеу.
Жаңа тақырып; «Нуклеин
қышқылы.ДНК»
Сөздікпен жұмыс
«3
таяқша» әдісі арқылы топ мүшелері
қойылған сұрақтарға жауап береді.
1.Нуклеин қышқылы
2.ДНК
туралы
«Серпілген
сауал» әдісі арқылы топ бір –біріне
сұрақтар қояды.
Рефлексия
«Тазалық»
1.Чемодан- сабақ кезінде түсінгендері
туралы жазады.
2.Мусор
шелак- қажет емес
дегендерді.
3.Тарози –түсіну қыин терминдерді
жазу
Үй тапсырмасы;8-параграфты
оқу,кестены толдыруы.