Материалдар / Ашық сабақ «О. Бөкей «Атау кере» повесі 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ «О. Бөкей «Атау кере» повесі 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне аргалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2021
9840
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары. Қазақ әдебиеті

Сабақ: №

Бөлімі:

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні:

Тобы:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«О. Бөкей «Атау кере» повесі.


Оқыту мақсатына сілтеме

Шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдау.

Сабақ мақсаты:

Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық, талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

Бағалау критерийі

  • Шығармадаға сюжеттік талдау жасайды;

  • Көркем шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды;

  • Сұрақтарға жауап береді.

Құндылықтарды игерту

Имандылық, ісіне әрекеттеріне деген жауапкершілік, ұлттық құндылықтар

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы студенттердің жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Таныстырылыммен танысады.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі

Тілдік міндеттер

Пәнге байланысты сөздер және терминдер:

Сюжеттік талдау, композиция, жанр


Алдыңғы білім



Жоспар

Уақытты жоспарлау

Сабақ мазмұны

Дереккөздері

5 минут

Қызығушылықты ояту.

«Бес қадам»

  1. Шығармадағы маңызды 5 кейіпкерді атаңыз.

  2. Шығармадан 5 эпитет ұсыныңыз.

  3. Нюра апайға 5 сөзбен сипаттама беріңіз.

  4. Шығармадағы маңызды 5 оқиғаны атаңыз.

https://www.youtube.com/watch?v=AcCRWQkRiCE

(51.53-52.29)



33 минут

Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері түсіндіріледі, талқыланады.


Бейнероликке көңіл аударту.

(Оралхан Бөкейдің өмірімен таныстыру)


Дескриптор:

  • Бейнебаянды мұқиян тыңдайдй;

  • Мазмұнын түсінеді;

  • Өміріне қатысты тірек сөздерді жазады.

Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» повесі бүкіл адамзаттық проблемаларды қозғайды. Атау-кере – адамның өлер алдындағы ең соңғы дәмі.

Жазушы былый деп жазып кетті: «Менің повестерімдегі, әңгімелерімдегі барлық сюжеттер, туған жер туралы естеліктер жас шақтағы болған оқиғалармен байланысты».

Еске түсірейік:

1-тапсырма: Үзіндіні оқып, мазмұны негізінде сюжеттік талдау жаса.








Дескриптор:

  • Үзіндіні оқып мазмұнын түсінеді;

  • Шығармаға сюжеттік талдау үшін жоспар құрады.


2-тапсырма: Көркем шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтаңыз.



Дескриптор:

  • Көркем шығарманы талдау арқылы жанрлық ерекшелігін көрсетеді.


3-тапсырма: «Сюжеттік кестелер»


  1. Оралхан Бөкей кім?

  2. Қашан дүниеге келді?

  3. Қайда дүниеге келді?

  4. Қандай шығармасын білесіңдер?

  5. Қашан жарық көрді?

  6. Н. Островский атындағы бүкілодақтық әдеби сыйлықтың лауреаты атағын қашан алды?

  7. Қандай шығармасы арқылы?


Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.




https://youtu.be/f_uv5wDJNpI
















































































Рефлексия

2 мин


« Блоб» ағашы


Бүгінгі сабақты қалай түсіндің?

Өзіңді «Блоб» ағашынан тауып белгіле.


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!