Ашық сабақ Ө дыбысы мен әрпі 1 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Ө дыбысы мен әрпі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда түрлі ойындар арқылы сабақта оқушылардың қызығушылығы артты.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: Әліппе кезеңі



Педагогтің аты- жөні:

Егизбаева.З.Ж.

Күні:

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ө дыбысы және әрпі

Оқу мақсаттары:

1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;


Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды.

Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (1–7 мин)



























Сабақтың ортасы (26 мин)



(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Соғылды міне қоңырау

Тыныштық енді сақтаймыз.

Тапсырмалар қиындау,

Тезірек сабақ бастаймыз.

Ерінбейміз біз достар,

Оқушымыз өйткені.

Оқушыларды топқа бөлу

1 топ Дауысты дыбыстар

2 топ Дауыссыз дыбыстар

-Бүгін сыныбымызда ерекше ашық сабақ өтеді.

Алдымен өткенді еске түсіру үшін «Көңілді жемістер» ойынын ойнайық.

-Дыбыс дегеніміз не?

-Буын деген не?

Дауысты, дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?

Топтарға пазлдардың бөліктері беріледі.

Топта суреттерді құрастырады. Әр топ шыққан суреттің атын айтады.

-Өрік, өзен сөздеріндегі таныс емес қай әріп?

-Ө дыбысы


Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, сендер. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

«Ө ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

«Ө ө» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ө дыбысы мен әрпі

Оқу мақсаты:

.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;

Бейнетаспаны көрсету


(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

Ө дыбысын таныстыру.


  1. Өтілетін жаңа дыбысы бар «өрік», «бөрік» сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

  2. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  3. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.

  4. «Ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.


Сөздерді оқы

Өнер өлең өзен өнерлі Өркен өрнек өрмек өрмекші



.

Өтілген әріптер арқылы бөліну



Оқушылар жауабын айтады.



Жемістерді таңдайды.








Пазлдарды таңдау

Пазлдарды құрастыру







Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.






























  1. Өтілетін жаңа дыбысы бар «өрнек» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «ө-рік» деп буынға бөледі.

  2. «Ө-» бірінші буынын айтып, қай дыбыс созылып айтылып тұрғанын табады.

  3. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.






Қолдау









































































Қолдау



Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.






Кеспе әріптер













слайд



(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

(МК, Ұ, Ө) Оқылым.

Оқулықпен жұмыс

1 Мәтінді оқу

Өнерлі балалар

Қанат қамшы өрді.Таңат өлеңді мәнерлеп оқыды.Өмірбек күй шертті.Әсем қағазға өрнек салды.Олар-өнерлі балалар.

Дескриптор:

-буындап оқиды;

-тұтас оқиды;

-шынжырлы оқиды;

Топтық жұмыс. Реттілігін сақтап мазмұнын айту.


Дескриптор:

-реттілігін сақтайды;

-мазмұнын жүйелі айтады;

-сөйлемдердің құрылымын сақтайды ;





Сергіту сәті. Қызыл өрік








(МК, Ө) Жазылым

  1. Оқулықтағы «ө» әрпінің таңбалануына назар аудару.Бейнетаспаны көрсету

  2. «Ө» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  3. «Ө» әрпін ауада жазып көрсету.

  4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.




Қалыптастырушы бағалау

Дескриптор:

-суреттің атын қатесіз жазады, оқиды;

-дыбыстық талдау жасайды;

-көркем жазады,сөйлем құрастырады;





1..Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  1. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

  2. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

4.Реттілігін сақтап мазмұнын айтады.
































1.Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы

«ө» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

2.Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

«Жарайсың!», «қызыл» түс –

«Ойлан!».



Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру.











Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.






Мақтау, қолдау

Әріптің баспа жазылу түрі





Оқулық



























Оқулық Жазу дәптері

Сабақтың соңы (7 мин)

Бекіту және саралау Жұптық жұмыс

Дескриптор:

-сөздерді оқиды;

-сөздерді буынға қатесіз бөледі;

-сәйкестендіреді;

«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалмен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.

  1. Сабақты «Өнерлі бала сүйкімді» деген қорытынды пікірмен аяқтау.

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


1-деңгейдегі оқушылар дыбыс сызбасында жасырынған сөзді табады:

төлдер.

  1. деңгейдегі оқушылар «ө» дыбысының сөздегі орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтайды.

  2. деңгейдегі оқушылар төлдер

сөзімен сөйлем құрайды.


  1. Оқушылар мақалды тыңдайды.

  2. Мақалдың мағынасын өз ойларымен түсіндіруге тырысады.

  3. Адамға пайда әкелетін, қуаныш сыйлайтын өнермен шұғылдануға

талпынады.


Саралау тапсырмалары






Әліппе. Үнтаспа.

«Атамұра», 2020


Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі». Әр сұраққа түстерді көрсетіп отырады. Сол арқылы мұғалім оқушылардың бүгінгі материалды меңгеру деңгейін анықтап, бағалай алады.

  • «Ө ө» дыбысын танимын, ажыратамын.

  • «Ө ө» дыбысының сөз ішіндегі орнын анықтай аламын.

  • «Ө ө» әрпін көркем жаза аламын.

«Ө ө» әрпіне дыбыстық талдау жасай аламын.

Ағашқа жапырақтарын жабыстыру.

Өзін-өзі бағалау


Shape1



























«Т.Момбеков атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі КММ»











Ашық сабақ: «Ө дыбысы мен әрпі»













Сыныбы: 1 «А»


Егизбаева.З.Ж



Shape2



Shape3











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2025
76
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі