|
Бөлім: Әліппе кезеңі |
|
|
|||
|
Педагогтің аты- жөні: |
Егизбаева.З.Ж. |
Күні: |
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ө дыбысы және әрпі |
||||
|
Оқу мақсаттары: |
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу 1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; |
||||
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (1–7 мин)
Сабақтың ортасы (26 мин)
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. Соғылды міне қоңырау Тыныштық енді сақтаймыз. Тапсырмалар қиындау, Тезірек сабақ бастаймыз. Ерінбейміз біз достар, Оқушымыз өйткені. Оқушыларды топқа бөлу 1 топ Дауысты дыбыстар 2 топ Дауыссыз дыбыстар -Бүгін сыныбымызда ерекше ашық сабақ өтеді. Алдымен өткенді еске түсіру үшін «Көңілді жемістер» ойынын ойнайық.
-Дыбыс дегеніміз не? -Буын деген не? Дауысты, дауыссыз дыбыстар дегеніміз не? Топтарға пазлдардың бөліктері беріледі. Топта суреттерді құрастырады. Әр топ шыққан суреттің атын айтады. -Өрік, өзен сөздеріндегі таныс емес қай әріп? -Ө дыбысы
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. «Ө ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «Ө ө» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ө дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: .2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу 1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; Бейнетаспаны көрсету
(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. Ө дыбысын таныстыру.
Сөздерді оқы Өнер өлең өзен өнерлі Өркен өрнек өрмек өрмекші |
. Өтілген әріптер арқылы бөліну Оқушылар жауабын айтады. Жемістерді таңдайды. Пазлдарды таңдау Пазлдарды құрастыру Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.
|
Қолдау Қолдау Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Кеспе әріптер
слайд |
|
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. (МК, Ұ, Ө) Оқылым. Оқулықпен жұмыс 1 Мәтінді оқу Өнерлі балалар Қанат қамшы өрді.Таңат өлеңді мәнерлеп оқыды.Өмірбек күй шертті.Әсем қағазға өрнек салды.Олар-өнерлі балалар. Дескриптор: -буындап оқиды; -тұтас оқиды; -шынжырлы оқиды; Топтық жұмыс. Реттілігін сақтап мазмұнын айту.
Дескриптор: -реттілігін сақтайды; -мазмұнын жүйелі айтады; -сөйлемдердің құрылымын сақтайды ; Сергіту сәті. Қызыл өрік (МК, Ө) Жазылым
Қалыптастырушы бағалау
Дескриптор: -суреттің атын қатесіз жазады, оқиды; -дыбыстық талдау жасайды; -көркем жазады,сөйлем құрастырады; |
1..Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.
4.Реттілігін сақтап мазмұнын айтады. 1.Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы «ө» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. 2.Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру. Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. Мақтау, қолдау |
Әріптің баспа жазылу түрі Оқулық
Оқулық Жазу дәптері |
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Жұптық жұмыс
Дескриптор: -сөздерді оқиды; -сөздерді буынға қатесіз бөледі; -сәйкестендіреді; «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалмен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.
|
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. 1-деңгейдегі оқушылар дыбыс сызбасында жасырынған сөзді табады: төлдер.
сөзімен сөйлем құрайды.
талпынады. |
|
Саралау тапсырмалары Әліппе. Үнтаспа. «Атамұра», 2020 |
|
|
Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі». Әр сұраққа түстерді көрсетіп отырады. Сол арқылы мұғалім оқушылардың бүгінгі материалды меңгеру деңгейін анықтап, бағалай алады.
«Ө ө» әрпіне дыбыстық талдау жасай аламын. |
Ағашқа жапырақтарын жабыстыру. |
Өзін-өзі бағалау |
|
«Т.Момбеков атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі КММ»
Ашық сабақ: «Ө дыбысы мен әрпі»
Сыныбы: 1 «А»
Егизбаева.З.Ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Ө дыбысы мен әрпі 1 сынып
Ашық сабақ Ө дыбысы мен әрпі 1 сынып
|
Бөлім: Әліппе кезеңі |
|
|
|||
|
Педагогтің аты- жөні: |
Егизбаева.З.Ж. |
Күні: |
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ө дыбысы және әрпі |
||||
|
Оқу мақсаттары: |
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу 1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; |
||||
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (1–7 мин)
Сабақтың ортасы (26 мин)
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. Соғылды міне қоңырау Тыныштық енді сақтаймыз. Тапсырмалар қиындау, Тезірек сабақ бастаймыз. Ерінбейміз біз достар, Оқушымыз өйткені. Оқушыларды топқа бөлу 1 топ Дауысты дыбыстар 2 топ Дауыссыз дыбыстар -Бүгін сыныбымызда ерекше ашық сабақ өтеді. Алдымен өткенді еске түсіру үшін «Көңілді жемістер» ойынын ойнайық.
-Дыбыс дегеніміз не? -Буын деген не? Дауысты, дауыссыз дыбыстар дегеніміз не? Топтарға пазлдардың бөліктері беріледі. Топта суреттерді құрастырады. Әр топ шыққан суреттің атын айтады. -Өрік, өзен сөздеріндегі таныс емес қай әріп? -Ө дыбысы
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. «Ө ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «Ө ө» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ө дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: .2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу 1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; Бейнетаспаны көрсету
(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. Ө дыбысын таныстыру.
Сөздерді оқы Өнер өлең өзен өнерлі Өркен өрнек өрмек өрмекші |
. Өтілген әріптер арқылы бөліну Оқушылар жауабын айтады. Жемістерді таңдайды. Пазлдарды таңдау Пазлдарды құрастыру Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.
|
Қолдау Қолдау Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Кеспе әріптер
слайд |
|
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. (МК, Ұ, Ө) Оқылым. Оқулықпен жұмыс 1 Мәтінді оқу Өнерлі балалар Қанат қамшы өрді.Таңат өлеңді мәнерлеп оқыды.Өмірбек күй шертті.Әсем қағазға өрнек салды.Олар-өнерлі балалар. Дескриптор: -буындап оқиды; -тұтас оқиды; -шынжырлы оқиды; Топтық жұмыс. Реттілігін сақтап мазмұнын айту.
Дескриптор: -реттілігін сақтайды; -мазмұнын жүйелі айтады; -сөйлемдердің құрылымын сақтайды ; Сергіту сәті. Қызыл өрік (МК, Ө) Жазылым
Қалыптастырушы бағалау
Дескриптор: -суреттің атын қатесіз жазады, оқиды; -дыбыстық талдау жасайды; -көркем жазады,сөйлем құрастырады; |
1..Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.
4.Реттілігін сақтап мазмұнын айтады. 1.Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы «ө» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. 2.Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру. Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. Мақтау, қолдау |
Әріптің баспа жазылу түрі Оқулық
Оқулық Жазу дәптері |
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Жұптық жұмыс
Дескриптор: -сөздерді оқиды; -сөздерді буынға қатесіз бөледі; -сәйкестендіреді; «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалмен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.
|
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. 1-деңгейдегі оқушылар дыбыс сызбасында жасырынған сөзді табады: төлдер.
сөзімен сөйлем құрайды.
талпынады. |
|
Саралау тапсырмалары Әліппе. Үнтаспа. «Атамұра», 2020 |
|
|
Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі». Әр сұраққа түстерді көрсетіп отырады. Сол арқылы мұғалім оқушылардың бүгінгі материалды меңгеру деңгейін анықтап, бағалай алады.
«Ө ө» әрпіне дыбыстық талдау жасай аламын. |
Ағашқа жапырақтарын жабыстыру. |
Өзін-өзі бағалау |
|
«Т.Момбеков атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі КММ»
Ашық сабақ: «Ө дыбысы мен әрпі»
Сыныбы: 1 «А»
Егизбаева.З.Ж
шағым қалдыра аласыз


















