Сабақтың басы
2 мин
3 мин
2 мин
2 мин
3 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Әр
елдің амандасу салты арқылы бір-бірімен амандасу.
Достық қарым-қатынасы нығаяды.
«Кім жылдам?»
әдісі.
Өткен тақырыпты қайталау.
Дескриптор:
3D редакторы
құралдары мен олардың қызметтерін
біледі.
Сыни ойлау дағдыларын дамыту
үшін оқушылар слайд арқылы бүгінгі өтілетін сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Жауабы: 3D
редактордағы объектілердің
моделін құру.
Мұғалім оқушыларды сабақтың мақсаттарымен және бағалау
критерийлерімен таныстырады.
Жаңа тақырыпқа шолу.
Әртүрлі программалар өнімінің тартымды әрі
көрнекі болуын қамтамасыз ететін объектілер бар. Мысалы, мәтіндік
редакторға мәтінмен қоса дыбыс, анимация, сурет, диаграмма мен
автофигуралардың объектілерін енгізуге болады. Міне, осындай
объектілерді программаға енгізетін программа модульдерін
кірістірген объектілер немесе программалар деп атайды.
|
Бір-бірімен әр елдің салты
бойынша амандасады.
Құралдарды қызметімен
сәйкестендіреді.
Сабақтың
тақырыбы және мақсаттарымен танысады.
|
Әр дұрыс жауапқа
1 балл
Жарайсың!
Өте жақсы!
|
АКТ, ИТ
Презентация
АКТ, ИТ
Сілтеме:
https://learningapps.org/watch?v=p0g9up3ea23
Бағалау парағы
АКТ, ИТ
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
2 мин
2 мин
5 мин
4 мин
20 мин
|
Жаңа тақырып.
Мұндай ішкі
программалар SketchUp -та да бар. SketchUp программасында 3D
моделін құруда құралдардың көмегімен құрастырылып жатқан модельді
мүмкіндігінше шынайы объектіге ұқсату үшін кірістіру, бояу және
шаблонға салуды қолданады.
Көрсетілім.
SketchUp программасының мәзіріндегі Окно бөлімінде орналасқан
Материалдар, Компоненттер және Стильдер диалогті терезелерінің
қызметімен танысамыз.
Әлеуметтік
желі атаулары арқылы топқа бөлу.
1-топ:
Инстаграм
2-топ: Фейсбук
3-топ: Уатсап
«Джигсо» әдісі.
Тақырып мазмұнын оқып,
түсіндіру.
MergeCube.
3д суреттерді көру.
Жеке жұмыс.
§ 2.4 ,
56-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы
1-тапсырма.
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед
құрастыр.
Дескриптор:
- SketchUp
программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед
құрастырады.
ҚБ: смайлик
/1 балл/
2-тапсырма. Малға арналған
«Жайылым» қоршауының моделін құрастыр.
Дескриптор:
-SketchUp
программасының құралдарын пайдаланып малға арналған «Жайылым»
қоршауының моделін құрастырады.
ҚБ: смайлик
/1 балл/
Дарынды оқушымен
жұмыс.
1-2-тапсырмалар. 58-бет.
|
Мұғалімді тыңдайды
Материалдар
Компоненттер
Стильдер диалогті терезелерінің
қызметімен танысады
Тақырыпты оқиды, топ басшысы
түсіндіреді.
Ұялы телефон арқылы 3д суреттер
көреді
SketchUp
программасының құралдарын пайдаланып моделін
құрастырады
SketchUp
программасының құралдарын пайдаланып моделін
құрасытарады
|
Бас бармақ әдісі
Смайлик
1
балл
Смайлик
1 балл
|
ИТ
Презентация
Компьютер
Үлестірмелі парақтар
Үлестірмелі парақтар
Кубик
Ұялы телефон
|