Материалдар / Ашық сабақ. Объектілердің үш өлшемді модельдері конус цилиндр және сфера құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Объектілердің үш өлшемді модельдері конус цилиндр және сфера құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ұйымдастыру КЕрі байланыс топтық жұмыс жеке жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
290
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Мектеп

76 ЖОББМ

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Тайбаканова Мадина Жумабековна

Күні

06.12.2023

Сынып 6 «Ә»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Объектілердің үш өлшемді модельдері конус цилиндр және сфера құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі

Көптеген оқушылар:

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, арканың моделін құрастырады

Кейбір оқушылар:

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін құрастырады

Құндылыққа дарыту

Оқушыларды практикалық жұмыста қарым-қатынас жасауға, жауапкершілікке, шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлауға тәрбиелеу.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал.

«Додекаэдр» әдісі.

Оқушылар ортаға дөңгеленіп тұрады. Өзіне лақтырған шарды қағып алу арқылы, қандай тапсырма түссе соны орындайды. Тапсырманы орындап келесі оқушыға лақтырады.


3. Топқа бөлу.

«Флешка» әдісі

І топ Цилиндр

ІІ топ Конус

ІІІ топ Сфера

1.Мұғаліммен амандасады.


2.Ортада оқушылар психологиялық ахуалға шығады. Тапсырманы орындайды.


3. Флешканы таңдау арқылы топқа бөлінеді.







Сабақтың ортасы

Үй тапсырмасын сұрау.

Learning Apps платформасында сәйкестендіру арқылы үй тапсырмасын тексеру. Фотолар арқылы келесі сабақтың тақырыбын болжайды.

Дескриптор:

-фотоларды сәйкестендіреді.

-тақырыпты болжайды.



Сабақтың мақсатын тұжырымдау.

Жаңа тақырып Объектілердің үш өлшемді модельдері конус цилиндр және сфера құру.

Тақырып бойынша видео материал ұсынылады.


https://youtu.be/7aXgb8u6QR0?si=BRB2Z-b2Rv4ti14N


Дәптермен жұмыс

Тірек сөздер

Алдыңғы көрініс-предыдущий вид-previous view

Келесі көрініс-следующий вид – next view



Тапсырма №1. Жұптық жұмыс

Навигациялық құралдарды сәйкестендіру тапсырмасы


Дескриптор:

-Құралдардың атын табады;

-Пиктограмма қызметін табады;

ҚБ: 2 балл


Тапсырма №2

Практикалық жұмыс

Конус құру.

Топтық жұмыс

SketchUp программасында конус моделін құрастыр.


Дескриптор:

- SketchUp программасын іске қоса біледі.

- SketchUp компоненттерін бір-бірінен ажырата алады.

-Конустың моделін құрастыра алады.

ҚБ:3 балл


Тапсырма №3 Топтық жұмыс

Практикалық жұмыс

Сфера құру.

SketchUp программасында сфера моделін құрастырады.

Дескриптор:

- SketchUp программасын іске қоса біледі.

- SketchUp компоненттерін бір-бірінен ажырата алады.

-Конустың моделін құрастыра алады.

ҚБ:3 балл



Фотоларды сәйкестендіру арқылы тақырыпты анықтайды








Дәптермен жұмыс жасайды



Видео материалмен танысады.












1 тапсырманы орындайды. Пиктограммамен қызметін сәйкестендіреді














2 тапсырманы орындайды.

SketchUp программасында конус моделін құрады.















3 тапсырманы орындайды.

SketchUp программасында сфера моделін құрады.



ҚБ:1 балл





























Ми заряды арқылы өз-өздерін бағалай

ды.


2 балл













3 балл














3 балл



















Интербелсенді тақта/компьютер

















Сабақтың соңы

Қорытындылау.

«Диаграмма» әдісі

Ц илиндрдің моделін құру барысында қандай командалар орындалады.









Дескриптор:

-Сұраққа жауап береді

Оқушылар берілген таратпа қағаздарынан дұрыс жауаптарын белгілеп отырады.

1 балл

Үй тапсырма

сы

Практикада қолдану 1 тапсырма 53 бет







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!