Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

          № 382 бұйрыққа сәйкес негізделген қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні

    Мұратова СС

    Күні:

    28.09.2023

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Оғыз мемлекеті.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    - Оғыз мемлекетінің құрылу тарихын әңгімелейді;

    - Оғыз мемлекетінің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

    - VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

    Бағалау критерийлері



    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

    Ойлау дағдысының деңгейі:

    Білу,түсіну,қолдану



    Тарихи концепт

    Интерпретация, ұқсастық пен айырмашылық


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі

    Сабақтың

    басы

    Амандасу

    Оқушы«Түрліше сөйлейміз» тренингі

    Оқушылар әртүрлі елдердің тілдері (Қазақстан, Ресей, Қытай, Түркі) арқылы амандасады.

    Оқушыларды 3 топқа бөлу www.flippity.net платформасы бойынша.



    Оқушылар өткен сабақтарда Атлах шайқасы туралы wordwall.net платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.

    1.Атлах шайқасы халықтар шайқасы болды ма?

    2.Атлах шайқасының арабтар үшін маңызы қандай болды?

    3.Атлах шайқасы халықтар шайқасы болды ма?

    4. 751 жылы Атлах шайқасында қай жақтың әскері жеңіске жетті?

    Оқушылар әр тілде амандасады


    Платформада көрсетілген бойынша топқа бөлініп отырады






    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау





    https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm




    https://wordwall.net/es/resource/39425861/қайталау-сұрақтары





    Сабақтың

    ортасы

    Тақырыпқа сәйкес бейнеролик көрсету бойынша тақырыпты ашу


    • Бейнебаянда қандай мемлекет жөнінде айтылған?

    • Қалай ойлайсыздар бұл мемлекеттің Қазақстан тарихында маңызы зор ма?

    • Бүгін біз қандай тақырыпты қарастыратын боламыз?

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен танысу:

    Жабғу- Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі;

    Сюбасшылар-Әскердiң бас қолбасшысы;

    Атабектер- Мұрагерлер тәрбиелеу үшiн арнайы қамқоршылар;



    1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

    Топтық жұмыс

    «Джигсо» әдісі

    Тарихи концепт: интерпретация

    Зерттеу тақырыптары

    - Оғыз мемлекетінің құрылуы

    - Оғыздардың шаруашылығы


    Мәтіннен не түсінді?

    Мәтінде не қызықтырды?

    Мәтінде не түсініксіз болды?





    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыны сөйлету үшін қолдау көрсетемін.


    Дескриптор:

    -Оғыз мемлекетінің қашан құрылғанын біледі;

    -Оғыздардың қандай шығармаларда кездесетінін атайды;

    -Оғыздардың орталығын атай алады;

    -Оғыздардың жартылай көшпелі, жартылай отырықшы мал шаруашылығымен айналысқанын анықтайды;

    -Оғыздардың егін шаруашылығы туралы түсіндіреді;

    -Оғыздардың кәсіпшілік пен қолөнерін түсіндіреді;




    2-тапсырма. Жеке жұмыс

    «Тарихи диктант» әдісі 

    Тарихи концепт: маңыздылық

    1. Махмұд Қашғари оғыздардың бастапқы кезде _______тайпаға бiрiгiп, боз оқ және үш оқ деген екi топқа бөлiнгендiгiн келтiредi.

    2. Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі ________ деп аталды

    3. Оғыз мемлекетi Еуразия тарихында маңызды рөл атқарды. Олар ________ жылы Киев Русiмен одақтаса отырып, Хазар қағанатын талқандады.

    4. 985 жылы Оғыз билеушісі Киев князы Владимирмен одақтаса отырып, _______жеңдi.

    5. Х ғасырда Сырдариядан Кавказға дейiнгi аумақ ___________ аталды.

    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыдан тапсырманың жауабын тапқандығын сұрап қолдау көрсетемін.


    Дескриптор:

    - Махмұд Қашғари оғыздардың бастапқы кезде неше тайпаға бiріккенін атайды

    - Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі қалай аталғанын табады

    - Оғыз мемлекетi қай жылы Киев Русiмен одақтаса отырып, Хазар қағанатын талқандағанын атайды

    -985 жылы Оғыз билеушісі Киев князы Владимирмен одақтаса отырып, кімді жеңгенін табады

    -Х ғасырда Сырдариядан Кавказға дейiнгi аумақты атайды.


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс

    «Кластер» әдісі 

    Тарихи концепт: маңыздылық

    Шахмәлік кезінде Оғыз мемлкетінің көркею себеін анықта










    Әли ханның тұсындағы мемлекеттегі наразылығын көрсетеді















    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыға қасындағы жұбымен бірге тапсырманы орындауына қолдау көрсетемін.

    Дескриптор:

    • Шахмәлік кезінде Оғыз мемлкетінің көркею себебінің кемінде 3-ін атайды


    • Әли ханның тұсындағы мемлекеттегі наразылығының кемінде 3-ін анықтайды


    4-тапсырма. Жұптық жұмыс

    «Венн диограммасы» әдісі

    Тарихи концепт: ұқсастық пен айырмашылық

    Оқулықтытағы мәтінді пайдалана отырып оқушылар Оғыз мемлекеті мен Батыс Түрік мемлекетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атайды.

    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыны жұбымен бірге сөйлету үшін қолдау көрсетемін.


    Дескриптор:

    -Оғыздардың ерекшеліктерін анықтaйды;

    -Батыс Түрік мемлекетінің ерекшеліктерін анықтaйды;

    -Оғыз мемлекеті мен Батыс Түрік мемлекетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдайды;



    Ұсынылған бейнероликке қарай отырып оқушылар жаңа тақырыбын және оқу мақсатын анықтайды

















    Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасап кестені толтырады





















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мұратова Самал Самедқызы
    17 Қазан 2023
    332
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ оғыздар 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ оғыздар 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    түрлі әдіс тәсілдерді пайдалануға болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

          № 382 бұйрыққа сәйкес негізделген қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні

    Мұратова СС

    Күні:

    28.09.2023

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Оғыз мемлекеті.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    - Оғыз мемлекетінің құрылу тарихын әңгімелейді;

    - Оғыз мемлекетінің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

    - VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

    Бағалау критерийлері



    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

    Ойлау дағдысының деңгейі:

    Білу,түсіну,қолдану



    Тарихи концепт

    Интерпретация, ұқсастық пен айырмашылық


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі

    Сабақтың

    басы

    Амандасу

    Оқушы«Түрліше сөйлейміз» тренингі

    Оқушылар әртүрлі елдердің тілдері (Қазақстан, Ресей, Қытай, Түркі) арқылы амандасады.

    Оқушыларды 3 топқа бөлу www.flippity.net платформасы бойынша.



    Оқушылар өткен сабақтарда Атлах шайқасы туралы wordwall.net платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.

    1.Атлах шайқасы халықтар шайқасы болды ма?

    2.Атлах шайқасының арабтар үшін маңызы қандай болды?

    3.Атлах шайқасы халықтар шайқасы болды ма?

    4. 751 жылы Атлах шайқасында қай жақтың әскері жеңіске жетті?

    Оқушылар әр тілде амандасады


    Платформада көрсетілген бойынша топқа бөлініп отырады






    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау





    https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm




    https://wordwall.net/es/resource/39425861/қайталау-сұрақтары





    Сабақтың

    ортасы

    Тақырыпқа сәйкес бейнеролик көрсету бойынша тақырыпты ашу


    • Бейнебаянда қандай мемлекет жөнінде айтылған?

    • Қалай ойлайсыздар бұл мемлекеттің Қазақстан тарихында маңызы зор ма?

    • Бүгін біз қандай тақырыпты қарастыратын боламыз?

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен танысу:

    Жабғу- Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі;

    Сюбасшылар-Әскердiң бас қолбасшысы;

    Атабектер- Мұрагерлер тәрбиелеу үшiн арнайы қамқоршылар;



    1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

    Топтық жұмыс

    «Джигсо» әдісі

    Тарихи концепт: интерпретация

    Зерттеу тақырыптары

    - Оғыз мемлекетінің құрылуы

    - Оғыздардың шаруашылығы


    Мәтіннен не түсінді?

    Мәтінде не қызықтырды?

    Мәтінде не түсініксіз болды?





    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыны сөйлету үшін қолдау көрсетемін.


    Дескриптор:

    -Оғыз мемлекетінің қашан құрылғанын біледі;

    -Оғыздардың қандай шығармаларда кездесетінін атайды;

    -Оғыздардың орталығын атай алады;

    -Оғыздардың жартылай көшпелі, жартылай отырықшы мал шаруашылығымен айналысқанын анықтайды;

    -Оғыздардың егін шаруашылығы туралы түсіндіреді;

    -Оғыздардың кәсіпшілік пен қолөнерін түсіндіреді;




    2-тапсырма. Жеке жұмыс

    «Тарихи диктант» әдісі 

    Тарихи концепт: маңыздылық

    1. Махмұд Қашғари оғыздардың бастапқы кезде _______тайпаға бiрiгiп, боз оқ және үш оқ деген екi топқа бөлiнгендiгiн келтiредi.

    2. Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі ________ деп аталды

    3. Оғыз мемлекетi Еуразия тарихында маңызды рөл атқарды. Олар ________ жылы Киев Русiмен одақтаса отырып, Хазар қағанатын талқандады.

    4. 985 жылы Оғыз билеушісі Киев князы Владимирмен одақтаса отырып, _______жеңдi.

    5. Х ғасырда Сырдариядан Кавказға дейiнгi аумақ ___________ аталды.

    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыдан тапсырманың жауабын тапқандығын сұрап қолдау көрсетемін.


    Дескриптор:

    - Махмұд Қашғари оғыздардың бастапқы кезде неше тайпаға бiріккенін атайды

    - Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі қалай аталғанын табады

    - Оғыз мемлекетi қай жылы Киев Русiмен одақтаса отырып, Хазар қағанатын талқандағанын атайды

    -985 жылы Оғыз билеушісі Киев князы Владимирмен одақтаса отырып, кімді жеңгенін табады

    -Х ғасырда Сырдариядан Кавказға дейiнгi аумақты атайды.


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс

    «Кластер» әдісі 

    Тарихи концепт: маңыздылық

    Шахмәлік кезінде Оғыз мемлкетінің көркею себеін анықта










    Әли ханның тұсындағы мемлекеттегі наразылығын көрсетеді















    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыға қасындағы жұбымен бірге тапсырманы орындауына қолдау көрсетемін.

    Дескриптор:

    • Шахмәлік кезінде Оғыз мемлкетінің көркею себебінің кемінде 3-ін атайды


    • Әли ханның тұсындағы мемлекеттегі наразылығының кемінде 3-ін анықтайды


    4-тапсырма. Жұптық жұмыс

    «Венн диограммасы» әдісі

    Тарихи концепт: ұқсастық пен айырмашылық

    Оқулықтытағы мәтінді пайдалана отырып оқушылар Оғыз мемлекеті мен Батыс Түрік мемлекетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атайды.

    ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыны жұбымен бірге сөйлету үшін қолдау көрсетемін.


    Дескриптор:

    -Оғыздардың ерекшеліктерін анықтaйды;

    -Батыс Түрік мемлекетінің ерекшеліктерін анықтaйды;

    -Оғыз мемлекеті мен Батыс Түрік мемлекетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдайды;



    Ұсынылған бейнероликке қарай отырып оқушылар жаңа тақырыбын және оқу мақсатын анықтайды

















    Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасап кестені толтырады





















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    17.10.2023
    332
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мұратова Самал Самедқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации