Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ 382 бұйрыққа сәйкес негізделген қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан |
||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Мұратова СС |
||||||||
Күні: |
28.09.2023 |
||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Оғыз мемлекеті. Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай? |
||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
- Оғыз мемлекетінің құрылу тарихын әңгімелейді; - Оғыз мемлекетінің даму ерекшеліктерін түсіндіреді; - VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды; |
||||||||
Бағалау критерийлері
|
|
||||||||
Ойлау дағдысының деңгейі: |
Білу,түсіну,қолдану
|
||||||||
Тарихи концепт |
Интерпретация, ұқсастық пен айырмашылық
|
||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы |
Амандасу Оқушы«Түрліше сөйлейміз» тренингі Оқушылар әртүрлі елдердің тілдері (Қазақстан, Ресей, Қытай, Түркі) арқылы амандасады. Оқушыларды 3 топқа бөлу www.flippity.net платформасы бойынша.
Оқушылар өткен сабақтарда Атлах шайқасы туралы wordwall.net платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді. 1.Атлах шайқасы халықтар шайқасы болды ма? 2.Атлах шайқасының арабтар үшін маңызы қандай болды? 3.Атлах шайқасы халықтар шайқасы болды ма? 4. 751 жылы Атлах шайқасында қай жақтың әскері жеңіске жетті? |
Оқушылар әр тілде амандасады Платформада көрсетілген бойынша топқа бөлініп отырады Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm
https://wordwall.net/es/resource/39425861/қайталау-сұрақтары
|
|||||
Сабақтың ортасы |
Тақырыпқа сәйкес бейнеролик көрсету бойынша тақырыпты ашу
Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен танысу: Жабғу- Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі; Сюбасшылар-Әскердiң бас қолбасшысы; Атабектер- Мұрагерлер тәрбиелеу үшiн арнайы қамқоршылар;
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі Тарихи концепт: интерпретация Зерттеу тақырыптары - Оғыз мемлекетінің құрылуы - Оғыздардың шаруашылығы
ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыны сөйлету үшін қолдау көрсетемін.
Дескриптор: -Оғыз мемлекетінің қашан құрылғанын біледі; -Оғыздардың қандай шығармаларда кездесетінін атайды; -Оғыздардың орталығын атай алады; -Оғыздардың жартылай көшпелі, жартылай отырықшы мал шаруашылығымен айналысқанын анықтайды; -Оғыздардың егін шаруашылығы туралы түсіндіреді; -Оғыздардың кәсіпшілік пен қолөнерін түсіндіреді;
2-тапсырма. Жеке жұмыс «Тарихи диктант» әдісі Тарихи концепт: маңыздылық
ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыдан тапсырманың жауабын тапқандығын сұрап қолдау көрсетемін.
Дескриптор: - Махмұд Қашғари оғыздардың бастапқы кезде неше тайпаға бiріккенін атайды - Оғыз мемлекетiнiң басшысы, жоғары билеушiсі қалай аталғанын табады - Оғыз мемлекетi қай жылы Киев Русiмен одақтаса отырып, Хазар қағанатын талқандағанын атайды -985 жылы Оғыз билеушісі Киев князы Владимирмен одақтаса отырып, кімді жеңгенін табады -Х ғасырда Сырдариядан Кавказға дейiнгi аумақты атайды.
3-тапсырма. Жұптық жұмыс «Кластер» әдісі Тарихи концепт: маңыздылық
Шахмәлік кезінде Оғыз мемлкетінің көркею себеін анықта
Әли ханның тұсындағы мемлекеттегі наразылығын көрсетеді
ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыға қасындағы жұбымен бірге тапсырманы орындауына қолдау көрсетемін. Дескриптор:
4-тапсырма. Жұптық жұмыс «Венн диограммасы» әдісі Тарихи концепт: ұқсастық пен айырмашылық Оқулықтытағы мәтінді пайдалана отырып оқушылар Оғыз мемлекеті мен Батыс Түрік мемлекетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атайды.
ЕБҚ (2-топ мінез-құлық проблемасы бар) оқушыны жұбымен бірге сөйлету үшін қолдау көрсетемін.
Дескриптор: -Оғыздардың ерекшеліктерін анықтaйды; -Батыс Түрік мемлекетінің ерекшеліктерін анықтaйды; -Оғыз мемлекеті мен Батыс Түрік мемлекетінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдайды;
|
Ұсынылған бейнероликке қарай отырып оқушылар жаңа тақырыбын және оқу мақсатын анықтайды
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасап кестені толтырады
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |