Материалдар / Ашық сабақ "Өкпе құрылысы" 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Өкпе құрылысы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәнін 3 тілде оқытатын әріптестер үшін қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2020
291
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Short Term Plan

Қысқа мерзімді жоспар

Subject: Biology

School: School № 165 by name S.Seifullin

Topic: . Lung structure.Өкпе құрылысы

Date:29.01.2020

Teacher s name: Ongdash Dautbek

Grade: 8

Number present:

Қатысқаны:

absent:

қатыспағаны:

Lesson objectives

Сабақ мақсаты

is that learners

- will understand mechanisms of breathing

-will know lung structure

-will know diseases of the respiratory organs

Criteria-based assessment

*will understand mechanisms of breathing

*will know lung structure

*will know diseases of the respiratory organs

Instill in values

To teach to think critically, to be creative.

Collaboration, respect and respect in pairs, teamwork.

Interdisciplinary communication

Natural sciences, medicine, computer science

Language objective

Тілдік мақсат

To use new terminology during the lesson

chest cavity - кеуде қуысы / грудная полость; diaphragm - көкет / диафрагма; sternum - төссүйек / грудинка; intercostal muscles - қабырғаралық; бұлшықеттер / межреберные мышцы; pressure - қысым / давление; respiratory cancer - тыныс алу жолдарының обыры / рак дыхательных путей; respiration rate - тыныс алу жиілігі / частота дыхания. bumpy - кедір-бұдыр / неровный; capacity - сыйымдылық / вместимость; dull - күңгірт, солғын түсті / тусклый; frequency - жиілік / частота; respiratory minute volume - минуттық тыныс алу көлемі / минутный объем дыхания; smooth - тегіс / гладкий; tidal volume - тыныс алу көлемі / дыхательный объем; trial - сынақ / попытка; vital capacity - тіршілік сыйымдылығы / жизненная емкость.

Previous learning

Алдыңғы білім:

Gas exchange

Planned timings

Уақыт

Planned activities

Жоспарланған іс- әрекет

Resources

Ресурстар

Start

Басы

5 min






























Main Part

Негізгі бөлім

30 min

























End

Соңы

5 min

Greeting

-Hello, everybody! How are you?

Who is absent today?


I will divide you into 3 groups

«Oxygen» group

«Carbon» group

«Nitrogen» group


What was the homework?

I will give you task,it is group work.

Lerners should say impormation about throat,nose, larynx, trachea.




«Жұбын тап» әдісімен үй тапсырмасын қорытындылау.


Let,s start new lesson. Our topic Lung structure.Өкпе құрылысы

https://youtu.be/99AaG7On-rM Video


I have question

How does air move into your lungs? Why do we need alveoli?

Breathing mechanism - the process of inhalation and exhalation; Diaphragm - dome-shaped muscle which helps respiration by separating thoracic and abdominal cavities; Intercostal muscles - muscle groups that are located between the ribs.


ЖЖ.

Work in pairs:

You should give a description about lung structure

There is evaluate other pair


Work in group

Learners should describe diseases of the respiratory organs



Work in individual (жеке жұмыс)

Why physically trained people have high vital capacity?


There is a teacher s evaluate


Method «333»



Интерактивті тақта



Суреттер




Плакат








Стикер қалам қағаз






Суреттер



Handout tasks


Video












Homework

Үйге тапсырма

Lung structure.Өкпе құрылысы


presentation

Reflection

Рефлексия

Knowledge tree

-How was the lesson?

Was it clear?

стикерлер









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!