Материалдар / Ашық сабақ "Омоним, синоним, антоним туралы не білдім?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Омоним, синоним, антоним туралы не білдім?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақтың жас мамандарға пайдасы бар.
Авторы:
23 Мамыр 2023
1116
62 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Бөлім: Дені саудың жаны сау

Пәні қазақ тілі

Мектеп:

Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты


Күні:

Сынып: 2 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Антоним, синоним, омоним туралы не білдім?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау;

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау


Сабақтың мақсаты

Тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру.Қатар-қатар тізіліп,

Оқушыға лайық.

Қолымызды жіберіп,

Түп-түзу боп тұрайық.

Жақсы болып сабақта,

Әдеп сақтау сәніміз.

Отыруға нақпа-нақ,

Дайындалдық бәріміз.

I - қатар – жай отыр,

II- қатар – тез отыр,

III – қатар – сен де отыр,

Сабақ бастар кез боп тұр!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Бес қадам» әдісі

1. «Антоним»

1. Сөз дегеніміз не?

2.Антоним дегеніміз не?

3.жақсы сөз антонимі

4. ащы сөзінің антонимі

5. Алма сөзіне сөйлем құра

2 топ: «Синоним»

1. Синоним дегеніміз не?

2.Ақ сөзінің антонимі

3. бас сөзіне сөйлем құра

4. Қорқақ сөзнің синонимі

5. Сұлу сөзнің синонимі

3. Топ « Омоним» тобы

1. Омоним дегеніміз не?

2.Жуан сөзінің антонимі

3.Ұстаз сөзінің синонимі

4. ара сөзіне сөйлем құра.

5.Қой сөзіне сөйлем құра

Оқушылар өлеңді хормен айтады




Сұрақтарға жауап береді

Жарайсыңдар!

Бағалау доптар арқылы өтеді.












5 мин

Оқу мақсатымен таныстыру

«Салыстырып оқимын» әдісі

Тақырыбына қарап,өлең не туралы екенін болжа

«Оқу мен ойын» өлеңін оқу.

-Өлең неліктен «Оқу мен ойын» деп аталған?

-Қарамен жазылған сөздің омоним бола алатынын дәлелде.

-Дереккөздерден футболшылар туралымәлімет ізде.

(ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқу

Өлеңтақырыбыбойыншаоныңмазмұнынболжайды.Сұрақтарғажауапбереді.Өлеңдімәнерлепоқиды.Өлең-дегінегізгіойдыанықтайды.Қақпасөзінің омоним сөзбо-латынынайтады.

Өлеңмазмұныбойыншақойылғансұрақтарғажауапбереді. Өлең не туралы екенінанықтайды.

ҚБ

Бағалау критерийі:

Тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды

Дескриптор:

  • өлеңнің тақырыбы бойынша мазмұнын бол-жайды;

  • сұрақтарғажауапбереді;

  • өлеңдіоқиды;

  • қосымшаақпараттаралады.


Футбол доптары

Сабақтың ортасы 10 мин

Оқулықпен жұмыс.

Жақша ішіндегі сөздердің тиістісін қойып,сөйлемді көшіріп жаз.Жақшадағы сөздердің антонимін табады

1- топ Ермахан - мықты боксшы.

2- топ Зеренің үйі мектептен алыс.

3- топ Көне кітаптарды жыртуға болмайды.


Мықты сөзінің антонимін табады

Жақша ішіндегі сөздердің тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.

Жақшадағы сөздердің антонимін табады.

Жарайсыңдар!

Бағалау доптар арқылы өтеді.





оқулық

3 мин

Сергіту сәті



Жарайсыңдар!


10 мин

Топтық жұмыс:

«Тез ойла» әдісі

Нұсқаулық:Тірек сөздерді пайдананып, «Жеңіс» тақырыбына мәтін құрастырып жаз.Әр жұп бір тірек сөзді алып бір сөйлем құрайды.

Жеңіс

Қазақстанда боктан олимпиада өтті. Олимпиадаға әртүрлі мемлекеттің боксшылары қатысты. Біздің елімізден Серік Сәпиев қатысты. Ол алтын жүлдені жеңіп алып, Бекзат Саттарханов ізін жалғады. Алаңда көк туымыз желбіреп,әнұран шырқалды. Бұл жеңіске бүкіл қазақ халқы қуанды.

Тірек сөздерді пайдаланып мәтін құрап жазады

ҚБ 1-10 балдық жүйе

Бағалау критерийі:

Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды Дескриптор:

-Тірек сөздерді пайдаланып мәтін құрайды.

-көркем ,әдемі етіп жазады


Қима сөз

5мин

МК, Т.Сабақты бекіту

Кері байланыс «Медаль»

-Бүгінгі сабақта не ұнады?

-Сабақтан қандай ой түйдің?

-Бүгінгі сабақтан алған білімің үшін өзіңе қандай баға бересің?

Рефлексия «Медаль»

Үйге :25 - жаттығу




ҚБ қойылады

.


Қорытынды

5 мин




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!