Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар/ 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||
Бөлім: |
Жануарлар |
|||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||
Күні: |
09.10.2024ж |
|||||||||||||||||
Сынып: |
3 «В» |
|
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№6 сабақ. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар |
|||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.2.1 жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу; 3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қаңқасының болуына қарай жануарлардың қалай топтасатынын білетін болады |
|||||||||||||||||
Құндылықтар және оның мақсаты: |
Тәуелсіздік және отаншылдық Қоршаған ортаға қамқорлық жасау |
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// Уақыты 30минут |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||||
Сабақ тың басы 3минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Сабаққа сәттілік тілеу Топқа бөліну:
Топ ережесін еске түсіру Өткенді пысықтау learningapps Платформасы арқылы өткен материалды «Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы» тақырыбын пысықтау
3.Оттекті неден аламыз?(өсімдіктерден) 4.Өсімдіктің тұқымы қалай таралады?( жануарлар,су, жел) 5.Тірі ағзаларға нелер жатады?(адам,жануарлар,өсімдік) 6.Суретпен жұмыс Жыртқыш аң( сілеусін) 7.Сагуаро кактусы қай жерде өседі? 8.Сагуаро кактусын қандай жануарлар қорек етеді?
Жаңа тақырып Сабақтың мақсатымен таныстыру. Қаңқасының болуына қарай жануарлардың қалай топтасатынын білетін болады Қоршаған ортаға қамқорлық жасау 1-тапсырма Жұптық жұмыс «Топтастыр» айдары Жануарларды топтастыр.Қандай топ құрадың? Жануарлардың қай белгісіне қарап топқа біріктірдің?
-Балалар, жануарлардың алуан түрлері болады. Олар суда, жердің топырақ қабатында, әуе, жер бетінде тіршілік етеді. Олар өз өмір сүру ортасына бейімделген. Суретпен жұмыс. Жануарлар түрлерімен танысу. 2-тапсырма Ұжымдық жұмыс Суретін тап. Әр жануардың қаңқасын тап. Қай жануардың қаңқасын таба алмадың? Неліктен? Берілген суреттердегі жануарлардың қаңқасын тауып орналастыр Оқулықпен жұмыс Мұғалімнің түсіндірмесі Жануарды рентгенге түсіру Омыртқа -адам мен жануар қаңқасының негізгі бөлігі. Жануарлардың барлығында бірдей омыртқа бола бермейді. Омыртқасы жоқ жануарларды омыртқасыз, омыртқасы бар жануарды омыртқалы деп атайды. Омыртқа бүкіл дененің тірегі. Топтық жұмыс «Ойлан, бөліс» Қима қағаздар таратылады. Әр топ өзіне тиісті жануарларды таңдап омыртқалы, омыртқасыз жануарларға бөліп топтастырады.
3- топ: Су жануарлары «Пазл ойыны» https://learningapps.org/watch?v=pw13hyexa24 Бейнетаспа Медуза туралы қызықты мәлімет Медузалар — Жердегі ең ежелгі жануарлардың бірі. Олардың түр-түрі бар. Олар динозаврлардан да
бұрын пайда болған
Сергіту сәті
3-тапсырма Жеке жұмыс Оқулық бойынша тапсырмалар орындайды. «Анықта» айдары
Жануарлардың қайсысының омыртқасы жоқ. Оларды ата. Жануарларды тіршілік ортасына қарай топтастыр.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы кері байланыс -Адам мен жануар қаңқасының негізгі бөлігі --------------(омыртқа) -Омыртқасы жоқ жануар------(омыртқасыз) -Омыртқасы бар жануарларды-------(омыртқалы) -Медузаның қаңқасы--------(болмайды) -Омыртқасыз әуе жануарлары-----(ұшатын бунақденелер) -топрақта тіршілік ететін омыртқалы жануар--------(көртышқан, кеміргіш тышқан,саршұнақ)
Үй тапсырмасы Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар 4-тапсырма «Зерттеу күнделігі» әдісі Зерттеу сұрағы: Ауладан қандай омыртқалы және омыртқасыз жануарларды кездестіруге болады? Зерттеу әдісі: бақылау Зерттеу жоспары: 1.Мектеп, үй ауласын бақыла 2.Неғұрлым көбірек жануар табуға тырыс. 3.Табылған әр жануардың атын эжазып ал немесе фотосуретке түсір. 4.Сыныпта жануарларды омыртқасыздар және омыртқалылар тобына бөл. 5.Жұмыстың нәтижесін жаз.Достарыңмен талқыла. 6.Қорытынды жаса. Емен жаңғағы Рефлексия
|
Мақсаты: Бір-біріне құрмет сезімін ояту Бір команда, бір әлем екенін сезіндіру
Үй тапсырмасын тексертеді
Топтастыру жасайды
Тапсырмалар ды орындайды
Сұрақтарға жауап береді
Тыңдалым
Жануарларды топтастырады.
Тапсырманы топта орындайды.
Пазыл құрастырады. Бейнетаспаға назар аударады.
Жаттығу жасайды
Жеке жұмыс жасайды
Дәптермен жұмыс жасайды
Тапсырмалар ды орындайды
Сұрақтарға жауап береді
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс береді
|
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ:
«Жаңғақ жинау» әдісі
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б
Тамаша!
Дескриптор: Жануарларды ұқсастығына қарай топтастырады-1б
Дескриптор: Жануарлардың қаңқаларын ажырата алады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор: Жануарларды омыртқалылар мен омыртқасыздарға жіктей алады-1б
Керемет!
ДескриптоР: Суреттегі жануарға сипаттама жасайды-1б
Дескриптор: Зерттеу жұмысын жүргізе алады-1б Жануарлар туралы білімі бар-1б
Дескриптор: Омыртқалы жануарларға сипаттама жасайды-1б
Тамаша!
«Емен жаңғағы» әдісі |
Суреттер
Суреттер
https://learningapps.org/watch?v=p26edk56k24
Оқу құралдары
Әлеуметтік желі
Жұмыс дәптері
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
https://www.youtube.com/watch?v=zQFnJLgsYxQ
Кесте
Оқулық
Кері байланыс тақтасы |