Өндірістік оқыту сабақтарын
дуальдық оқыту жүйесінде қолдану
Техникалық және қызмет көрсету
еңбегінің жоспарын даярлау елдің тұрақты экономикалық буын
қамтамасыз ететін орта буынды кәсіби мамандар даярлау үшін негіз
қалайды.Еліміздің индустриялық-инновациялық даму міндеттері
ұжымының жедел қаркынымен өсуіне байланысты техникалық және қызмет
көрсету еңбегінің пайдаларын даярлауда сапалы ұмтылыстың
қажеттілігі туындап отыр.Осыған байланысты елімізде заман талабына
сай білімді, озық ологияларды жетік меңгерген,кәсіби білікті
жұмысшылар мамандар даярлауда техникалық және кәсіптік білім
беретін оқу орындарында үлкен міндеттер талаптар жүктелеліп
отырғаны принциппі.
Техникалық және кәсіптік білім
беру ұйымдары индустриялық-инновациялық дамытудың мемлекеттік
бағдарламасын іске асыруда ерекше көніл атқарады.Қазіргі таңда
кәсіптік салада жан-жакты білімді,білікті,бәсекеге қабілетті маман
бағалау олардың әлеуметтік,кәсіптіқ ,өзіндік жұмыс жасай алу
қабілеттерін дамытумен пенеді.
Дуальды оқыту жүйесі
дегеніміз-теорияны өндіріспен ұштастыра оқыту
монологиясы. Ол алғаш Германияда пайда
болып,негізі қаланды.Дуалды оқыту жүйесінің кәсіби мамандар
даярлауда тиімділігі мен келілігі зор екендігі тәжірибеде
дәлелденген.Дуалды оқыту жүйесі қазіргі дүние жүзілік тәжірибеде
бар дүние.Оның жарқын амалдарының бірі-Германиядағы
кәсіптік-техникалық білім берудегі даярлаудың дуалдық оқытусі.Мұнда
білімгерлер уақытының үштен екі гінде еңбек өте жүріп өндірістен
қол үзбей шыны,тек уақытының үшінші бөлігін теориялық білімді
ұйымдастыруға арнайды.
Дуалды оқыту жүйесінің негізгі
мақсаты-техникалық-кәсіптік оқу орындарының жұмыс ші жеке
сектордағы өндіріс,шаруашылық мекемелерімен серіктестік ретінде
бірлесе отырып, ік заманында бәсекелестікке төтеп бере ын, жаңа
инновациялық-технологиялық бағдарламарды меңгеруге дайын жұмысшы
мамандар даярлау.
Қазіргі кезде әлемде оқытудын
дуалды жүйесі-техникалық және кәсіптік мамандар даярлаудын ең
тиімді жолдарының бірі болып табылады.Нақты өндіріс жағдайларын
бейімделген, жұмыс орнында дағды мен білімді тікелей игеруге
бағыталган, практикалы сағаттардың оқыту бағдарламасына барынша
үйлесіммен біріктірілетін білікті мамандарды дайындау қазіргі кезде
білім берудін дуалды жүйесі деген атпен
белгілі.
Бүгінгі таңдаеңбек нарығында
жоғары білік мамандар тапшылығы ерекше орын алуда.Қалыптасқан
жағдайдың негізгі себепшісі білім беру үрдісін ұйымдастыру және
жүйедегі мәселелер,ягни жас маманың бойына табылуға тиісті
тәжірибелік дағды, білім мен тәжірибені талап ететін нақты
өндірісті жағдайлардан теориялық білім берудің алшаңта кетуіболып
табылады.Қалыптаскан жағдайда теория мен практиканың арасындағы
алшақта кетуі болып табылады.
Е. А. Нюсупов Оқу өндірістік
шебері
Талдықорған өнеркәсіптік
индустрия және жаңа технологиялар колледжі