×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді көбейту" 5 сынып

Автор:Тикей Мейрамгул
Бағыты: Мәдениеттану
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-30

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Сабақ жоспары жаңартылған бағдарламаға сай жазылған ,Өз сабағымда қолданып тақырыпты толық ашуға қолдандым.


Сабақ жоспары






3 Мәтін есептерді шығаруда ондық


Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер:
  • Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін ... керек;

  • Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту үшін ... керек;

  • Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса ...

  • Құндылықтарға баулу



    Пәнаралық байланыс
    АКТ-ны қолдану дағдысыИнтерактивті тақта, презентация
    Алдыңғы білімОндық бөлшектерді қосу және азайту
    Сабақ барысы


    Ресурстар
    2 мин

















    Білу
    Қуанасын сен де, (жанындағы досымды көрсетемін)Қуанайық, достарым, (бір біріміздің қолымыздан ұстаймыз)Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз)96,51 ; 151,243:Топпен жұмыс (Тақтаға жауабы көрсетіледі ) (аяқталғаннан соң қолдарын жоғары біріктіріп көтреді.)уақыт аяқталған соң топтар келесі топпен ауыстырып тексереді,













    Сабақтың ортасы







































    Қолдану













































    13 мин


    1-тапсырмаКөбейтуді орыңдаңыз:- ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді;- ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді.

    3 топ. Ракетка мен домбыраның ұзындығын өлшеу арқылы 3 есе арттырып, салыстырыңыз.4 топ. Асықты 10 рет иіру арқылы алшы жағымен түскен жағымен тәйкі түскен жағының санын 4 есе арттырып ,салыстырыңдар.
  • Бөлшек дегеніміз не?

  • Бөлімдері бірдей бөлшектің қайсысы үлкен? ( алымы үлкені

  • 10 дм де қанша мм бар? (1000)

  • Тіктөртбұрыштың периметрі деген не? Р =2 (а+в)

  • 9 ға қандай сандар бөлінеді? (Цифрларының қосындысы бөлінсе)

  • Құрама сандар дегеніміз не?

  • Бөлшектің алымы да бөлімі олардың бірден өзге санға бөлу қалай аталады?

  • Тік төртбұрыштың ауданы неге тең?

  • Екіге қандай сандар бөлінеді? Жұп сандар

  • Жай сандар дегеніміз не?

  • Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса ,ол бөлшек қалай аталады? (дұрыс)

  • Ондық бөлшектің бүтіндері тең болса,қалай салыстырамыз?



  • .№1360 (А деңгейі) Көбейтуді орындаңдар.1) 17,4 * 5,2 3) 1,42 * 0,32) 5,81 * 1,5 4) 2,6 * 0,24№1344 (В деңгейі) Амалдарды орындаңдар.1) 2,3 *11 + 1,8 * 152) 6,25 * 16 + 18,9 * 213) 12,08 * 100 + 75,6 *11Дескриптор: -Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейткендей көбейтеді;
  • Ондық бөлшектегі ондық таңба санын анықтайды;

  • Көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажыратады;

  • Шыққан екі көбейтіндіні ондық бөлшектерді қосу алгоритмі бойынша қосып, мәнін жазады.

  • Дескриптор: - Моторлы қайықтың ағыспен жүзген жылдамдығын есептейді;
  • Қайықтың өзенде 2 сағ ағыспен жүзген қашықтығын табады;

  • Ағысқа қарсы жүзген жылдамдығын анықтайды;

  • 3 сағ ағысқа қарсы жүзген арақашықтығын есептейді;

  • Қайықтың барлық жүзіп өткен арақашықтығын тауып, жауабын жазады.

  • Слайдтан есептердің дұрыс жауабын қарай отырып, кестеге толтырады. Сонымен қатар










































    А4 қағазға жазып оқиды



    Интербелсенді тақта, смайликтер



















    Үлестірмелі карточкалар























    Сабақтың соңы 2 минРефлексия (кері байланыс)ҮСабақты қорытындылап, үй жұмысын беру: «Ондық бөлшектерді көбейту» сөйлеміне ребус құрастыру, №1350

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Сыныптың гигиеналық талап нормаларына сай болуы, интер белсенді тақтаның қауіпсіздік техникаларының сақталуы.
    Сабақ бойынша рефлексия









    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.