Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ. Ондықтарды қосу және азайту. 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ. Ондықтарды қосу және азайту. 1-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып. Ондықтарды қосу және азайту. Ашық сабақ. қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:
Математика
Күні:
Бөлім:
«Менің отбасым және
достарым», «Бізді қоршаған
әлем»
Педагогтіңаты-жөні:
Сынып:1
«Е»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы
Ондықтарды қосу және азайту
/ Анама көмектесемін
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
1.1.2.5** ондықтарды ауызша
қосу және азайтуды орындау.
Сабақтың
мақсаты
мысалдардың мәнін
түсіндіре отырып есептейді
бос орындарға сандар
жазып, мысалдың мәнін табады
сандардың құрамын
айтады, азайту мен қосуға мысалдар
құрастырады
Құндылықтар
денсаулық, достық және
айналадағыларға қамқорлық
көрсету
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы(6мин)
Ұйымдастырукезеңі:
Сәлемдесу.
Психологиялық
ахуал орнату.
«Үш
шапалақ»
әдісі
Көңіл күйіміз
қандай? (1 шапалақ)
Сабаққа дайынбыз ба?
(2 шапалақ)
Сабақты ойдағыдай
аяқтаймыз ба ?(3 шапалақ)
Өткен сабақты қайталау
мақсатында
«Көжекті
тамақтандыру»ойыны
өткізіледі.
Өзектендіру.
10-нан100-гедейінгі сандарды
тура және кері санау жүргізіледі. Сандық сәулеге ондықтарды
тізбектеп іледі.
Оқушылар сабаққа
назар аударады.
Балалар шапалақ
соғады
10 ға дейінгі қосу
азайтуды есептеп жауабын
айтады
10-нан 100-ге дейінгі сандарды
ондықтармен санайды.
«Басбармақ» арқылы
бір-бірін бағалау
Тапсырма жазылған
кәмпиттер
Плакат,
ондықтар
Сабақтың ортасы
(6мин)
3мин
5мин
«Ой
қозғау»
Оқушыларды диалогке
шақырамын.
«Анама
көмектесемін»тақырыбы
талқыланады.
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Оқулықтағы
1-тапсырманы негізге ала отырып 5 қорапқа мандариндерді ондықтан
санап салу арқылы есептеу жүргізіледі.
Мандариндісана.Қызыл қорапқа мандариннің неше
ондығын салдық?(3)Жасыл қорапқа неше ондығын
салдық? (2) Барлық қорапқа неше ондығын
салдық?
Бұрын мұндай
есептеулер жүргізіп пе едіңдер? (Жоқ.) Мұғалім оқушыларға қосу
кестесін пайдалана отырып 30 бен 20-ны қалай қосатынын түсіндіруді
ұсынады. Содан соң азайту кестесін пайдалана отырып 50–20 қалай
азайтатынын түсіндіруді сұрайды. Оқушылар өз нұсқаларын
ұсынады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын хабарлау
Ондықтармен есептеуді
орындап үйренесің
Жаңаны
ашу.
Оқушылар өз
түсіндіру нұсқаларын көрсеткеннен кейін, кімнің жауабы дәлірек
болғанын салыстыруды ұсынып , тақтаға жазып
түсіндіремін.
30+20=50
3онд.+2онд.=5онд.
50–20=□
5онд.–3онд.=□онд.
50–30=□
5
онд. – 3 онд. = онд.
Жаңаны
қолдану
2-тапсырма
«Кір жуу»
әдісі
Мысалдың мәнін
есепте.
Түсіндір.
7+2=9 7 бірлік + 2 бірлік = 9
бірлік
70+20=90 7 ондық + 2 ондық = 9
ондық
5 – 2=3 5 бірлік – 2 бірлік =3
бірлік
50 – 20=30 5 ондық -
2 ондық =3 ондық
Дескриптор:
-қосудың мәнін
есептейді
-азайтудың мәнін
есептейді
-түсіндіре отырып
есептейді
Сұрақтарға жауап
береді.
Мандаринді
санайды.
Қораптағы мандарин неше ондық
екенін анықтайды.
1. қосудың мәнін
есептейді
2.азайтудың мәнін
есептейді
3.түсіндіре отырып
есептейді
Ондықтарды қосуды және
азайтуды үйренеді.
Біртаңбалы сандар
мен ондықтарды қосуды және азайтуды
орындайды.
3+2=5
30+20=50
6-4=2
60-40=20
Мадақтау
Мадақтау
«Теңге жинау» әдісі арқылы
бағаланады.
Қораптар,
мандарин
Оқулық
№1, 98
бет
Дәптер
Қаламсап
Оқулық
98-99
беті
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз