Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Өнеркәсіптің құрылымы 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Өнеркәсіптің құрылымы 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның өнеркәсібі, оның салалық құрылымы туралы білу.
Шаруашылық және оның салалары, бөлінуі, нарықтық экономиканың маңыздылығын түсіндіру. Өндірістік салаларды және олардың арасындағы байланыстырды анықтау.Қазақстан өнеркәсібін дамытуда қарқынды дамуды қажет ететін салаларды анықтау.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бекітемін: №249 мектеп-лицей директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Г.Дөңесова География пән мұғалімі: Асанхан Даулет Сынып 9 А13.11.2018ж
Пәні География
Сабақтың тақырыбы Өнеркәсіптің құрылымы. Өнеркәсіптің бөліну ұстанымдары мен факторлары. Кластерлер
Жалпы мақсаты Қазақстанның өнеркәсібі, оның салалық құрылымы туралы білу. Шаруашылық және оның салалары, бөлінуі, нарықтық экономиканың маңыздылығын түсіндіру. Өндірістік салаларды және олардың арасындағы байланыстырды анықтау.Қазақстан өнеркәсібін дамытуда қарқынды дамуды қажет ететін салаларды анықтау.
Күтілетін нәтиже Өндірістік салаларды және олардың арасындағы байланыстырды анықтап өз қажетіне қолданады
Оқыту құралдары Қазақстанның экономикалық картасы
Тапсырмалары Сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар Жеке жұмыс Кім жылдам? Картамен жұмыс Жұмыс дәптері
Кезеңдер Уақыты Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе
5 минут Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу. -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау; -сабақтың өткізу жоспарын көрсету. Оқушылар топқа бөлінеді. Тақтадан күн ретін жазып алады. сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу жоспарымен танысады Мадақтау
Үлестірмелі қағазы.
Тұсауке-сер 10 минут Оқушыларға жеке жұмыс жасау тапсырылады. Оқулықпен жұмыс: Өнеркәсіп ................ және ................. болып бөлінеді. Өндіріуші өнеркәсіп .............., ............, ....... . Өнеркәсіп эономикалық жағдайына қара ............... және ........... тобына бөлінеді. *А* тобына .................... жатады. *Б* тобына.................. жатады. Шоғырландыру ............... Құрамдастыру .................... Мамандандыру .................... Кооперативтендіру ................................. Өндірісті орналастыру факторлары дегеніміз - ................................ Кластер ................... Картамен жұмыс
Оқушылар жеке жұмыс жасап берілген тапсырманы орындап шығады. Дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалайды. Оқулық Әртүрлі парақшалар
Негізгі бөлім
25 минут Видио көрсетіп Қазақстандағы өнеркәсіп орындарының орналасуын өнеркәсіпдің дамуынның негізгі бағытын анықтату а)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды жазу тапсырылады Өнеркәсіп Табиғат ресурстары ҒТР Өндірісті орналастыру Кластер б)Оқушыларға мәтінмен танысу тапсырылады I топ. Өндірістік сала дегеніміз не? IIтоп.Өндірістік емес сала дегеніміз не? III топ. Салалар арасындағы байланысты түсіндір а)Оқушылар тақырыпты жазып алады ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды дәптерлеріне жазып алады б)Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды,оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады. Бағалау парағы.
Қорытынды бөлім
5 минут Кластер құрастыр Өнеркәсіптерді *А* және *Б* топтарына бөліп салалар бойынша сызба нұсқа құрастыр. Картамен жұмыс Шаруашылықтың салалық құрылымы сызбанұсқасын пайдаланып, өндірістік салалардың орналасуын талда картадан өнеркәсіп орындарын көрсет Оқушының жеке пікірі(көзқарасы) Қазақстанда өнеркәсіптің қай саласы қарқынды дамуды қажет етеді? Оқушыларға сұрақтар қойылады.Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабаққа анализ жасайды. Сабақ рефлексиясын жазады. Стикер арқылы бірін бірі бағалайды. Әртүрлі парақшалар
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар:
Не сәтті болды?
Не сәтті болмады?
Нені жақсартуға болады?
Мен өз дағдыларымда нені дамыта алмадым? Нені өзгертуге болады?
Өнеркәсіп: құрылым мен орналасу факторы 1.Мемлекетіміздің аймақтарындағы өнеркәсіп өндірісінде қандай өзгерістер болды? Қайсы аймақ өнім шығарудан жетекші орында және қайсысы соңында? Республикамыздағы өнеркәсіп салаларының ілгерілеуі қайсы бағытқа ауысуда? Қазақстан өнеркәсібіндегі батыс аймақтардың үлес салмағының ілгерілеу себебі неге байланысты? _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
2.Өнеркәсіпті орналастырудың негізгі принциптерін ата. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
3. Кәсіпорындардың мамандануы, кооперация, комбинат деген сөздердің мағынасын ашып айт. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
4.Өндіріс тораптарынан өндіріс орталықтарының қандай айырмашылықтары бар? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Тест тапсырмасы 1.Тау-кен өндірісіне жататын өнеркәсіп саласы: а)машина жасау ә)химия б)отын в)түсті металлургия г)ағаш өңдеу
2.Конструкциялық материалдар шығаратын сал: а)түсті металлугрия ә)қара металлугрия б)химия в)аталғанның барлығы г)құрылыс материалдары
3.Ауыр өнеркәсіптердің салалары – бұл: а)В тобы ә)А тобы б)Б тобы в)Д тобы г)Г тобы
4.Қазақстан өнеркәсібінде өнімнің көп бөлігін беретін сала: а)В тобы ә)А тобы б)жеңіл өнеркәсіп в)машина жасау г)жер шаруашылығы
5.Отын, кен, пайдалы қазбаларды өндіру қандай өнеркәсіпке жатады: а)Б тобы ә)өңдеуші б)тау-кен в)конструкциялық материалдар г) жетекші үштік
6.Қазақстандағы ірі салааралық кешен: а)машина жасау ә)химия б)металлургия в)отын-энергетика г)агроөнеркәсіп
10.Егер де металлургиялық зауыт кеннің жанында орнасса, бұл қандай факторға жатады? а)еңбек ә)тұтынушы б)шикізат в)көлік г)су
Ө Н Е Р К Ә С І П
А тобы
Б тобы
Тоқыма
Химия
Электр энергетикасы
Темекі
Тігін
Машина жасау
Трикотаж
Құрылыс материалы
Арақ - шарап
Отын өнеркәсібі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз