Ашық сабақ "Оптикалық құралдар"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Оптикалық құралдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар істей алады:жарық сигналдарын тасымалдауда оптоталшықты технологияның артықшылығын түсіндіруді біледі; Көптеген оқушылар істей алады:шынының сыну көрсеткішін эксперименттік жолмен сипаттайды; Кейбір оқушылар істей алады:телескоп, микроскоп және лупадағы сәуленің таралу жолын салуды және оны түсіндіруді үйренесіңдер;
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Оптикалық құралдар


Бөлімі:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Оптикалық құралдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.6.2.3 - телескоп, микроскоп және лупадағы сәуленің жолын салу және түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады:жарық сигналдарын тасымалдауда оптоталшықты технологияның артықшылығын түсіндіруді біледі;

Көптеген оқушылар істей алады:шынының сыну көрсеткішін эксперименттік жолмен сипаттайды;

Кейбір оқушылар істей алады:телескоп, микроскоп және лупадағы сәуленің таралу жолын салуды және оны түсіндіруді үйренесіңдер;

Бағалау критерийлері



- Снеллиус заңын қолданады; -Оптоталшықтардың қолданылуын түсіндіреді;

-Оптикалық құралдарда сәулелер жолын салады.

Құндылықтарға баулу




Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.




8 мин








Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

І. Оптикалық приборлар.Негізгі бөлігі нәрсенің кескінін беретін қандайда бір оптикалық жүйе болып табылатын сан алуан оптикалық аспаптардың жұмыс істеу принципі геометриялық оптика зандарына негізделген.

О.А-проекциялық аппараттар,фото аппараттар,телескоп микроскоп,луна,көз,көзілдірік,т.б.


Өткенге шолу. Бірнеше сұрақ беру арқылы өткен сабақты қайталаймыз. (W) Үй тапсырмасын келесі сұрақтарды қою арқылы сұрау:

1. Қандай шарттар орындалғанда толық ішкі шығылу орындалады?Бұл құбылыс қандай қолданысқа ие болады?

2. Жазықпараллельді пластина арқылы өтетін жарық сәулесі қандай өзгеріске ұшрайды?

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Дискриптор:

Оптикалық тығыздықты ескере отырып, сәулелер жолын анықтады . Жалпы балл -3


Оқулық 11 – сынып


Сабақтың ортасы

20 мин

Білім дағдысы:

1 тапсырма:

Оптика тарауы бойынша қандай тақырыптармен таныстыңдар?


Shape1



Дескриптор

-Оптикалық талшықты қолданудың екі артықшылығын біледі




Жалпы балл -2

Презентация

Оқулық 11 – сынып


Жеке жұмыс

16 мин

2-тапсырма

ІІІ. «Өзіңді тексер!»Қойылатын сұрақтар:

1.Толқындық қозғалыс дегеніміз не?

Тербелістің ортада таралу процесі.

2.Электромагниттік толқындар дегеніміз не?Көлденең және қума толқындар дегеніміз не?

Бір-бірімен байланысқан айнымалы электр және магнит өрістерінің кезекпен өзгеруі.

Ортаның бөлшектері толқындардың таралу бағытына препендикуляр бағытта тербеліс жасайтын толқындар көлденең толқындар деп аталады.

Ортаның бөлшектерінің тербеліс бағыты толқындардың таралу бағытына сәйкес келсе толқындар қума толқындар деп аталады.

3.Толқындық бет дегеніміз не?

Тербеліс фазалары сәйкес келетін нүктелердің геометриялық орны.

4. Толқындардың қабаттасуы, интерференциясы дегеніміз не?

Толқындардың тербелістері өтетін ортаның әрбір нүктесінде осы толқындардың қосылуы.

Екі немесе бірнеше толқындардың қабаттасуы кезінде кеңістіктің әр түрлі нүктелеріндегі қорытқы тербелістер амплитудаларыныңтаралуы уақыт өтуімен өзгермей тұрақты болып қалатын құбылысты интерференция деп атаймыз.

5. Дифракция дегеніміз не?

Толқынның тұзусызық бойымен таралудан ауытқуын немесе толқындардың тосқауылды айналып өтуін айтады

Дескриптор:

Оптикалық талшықта іске асатын құбылысты сипаттады


Жалпы балл -5

ДК экраны

Презентация

ДМ

Сабақтың соңы.



Рефлексия

9мин

Оқушыларға нұсқаулық

Төмендегі сұрақтарды жұбыңмен пікір алмасып жауап бер:

A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет алдыңыз?

B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз?

C. Қай тақырыпты игеру оңай болды?

D. Егер сізде қиындық тудырған, игерілмей қалған ақпарат болса оны игеруді қалай жүзеге асырар едіңіз?

Үйге тапсырма: (Қазақстандағы электр энергиясын тарату туралы эссе жазу)

Нәтижені талдайды.


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

ДК экраны

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
142
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі