Ашық сабақ Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері 10 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері 10 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері

Бөлім:

10.2 С бөлім: Ықтималдық

Педагогтың аты-жөні

Жексенова Амангул Бактыбаевна

Күні:

26.12.2024

Сыныбы

10 «Б»

Сабақтың тақырыбы:

Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.3.2.1 кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;

10.3.2.2 ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

Сабақтың мақсаты:

Кездейсоқ оқиға анықтамасын және оның түрлерін білу;

Кездейсоқ оқиғалар түрлеріне есептер шығару.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

I. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасып, түгендеу. Топқа бөлу. Сабақ тақырыбымен, сабақ мақсатымен таныстыру

Әріптерді таңдау арқылы Ньютон сөзіндегі әріптер түскен оқушылар бір топ, Байес сөзіндегі әріптер түскен оқушылар бір топ болып бөлінеді.

Бағалау парағы қолданылады







Презентация

Сабақтың ортасы

II. Кіріспе.

Қайталау сұрақтарына жауап беру.

  1. Кездейсоқ оқиға дегеніміз не?

  2. Қандай оқиғаларды үйлесімді, қандайларын үйлесімсіз дейді?

  3. Мүмкін емес оқиғаға мысал келтіріңіз.



Ширату жаттығулары

Тест



III. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы bilimland.kz

Тәжірибедегі оқиғаның пайда болуына қолайлы оқиғалар санының мүмкін болатын оқиғалар санына қатынасын оқиғаның ықтималдығы дейміз.

Бұл анықтама оқиға ықтималдығының классикалық анықтамасы деп аталады:

.

Анықтаманы түсіндіру мақсатында мысалдар қарастыру.


Дұрыс-бұрыс тесті





IV. Есептер шығару.

Жұптық жұмыс

  1. Екі ойын сүйегін лақтырып, түскен ұпайларының қосындысын санады. Қайсысының ықтималдығы жоғары: 7 немесе 8?

  2. Екі ойын сүйегін лақтырып, түскен ұпайларының көбейтіндісін санады. Қайсысының ықтималдығы жоғары: 5 немесе 6?

  3. Екі ойын сүйегін лақтырып, түскен ұпайларының айырымын санады. Қайсысының ықтималдығы жоғары: 4 немесе 3?

Топтық жұмыс

26.10

Барлық екітаңбалы сан: [10:99] аралығында 90 сан. n=90

  1. 0-мен аяқталады: 10, 20,30,40, 50, 60, 70, 80, 90. m=9

P(A)=

2) Бірдей цифрлардан құралған: 11, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99. m=9

P(A)=

3) 27-ден артық, 46-дан кем: (27;46) аралығында 18 сан. m=18

P(A)=

4) бүтін санның квадраты емес:

m=90-6=84

P(A)=

Қосымша тапсырма


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.






Смартфон арқылы тест орындайды.














Смартфон арқылы тест орындайды.




Жұпта орындайды.

















Шағын топта орындайды.









Әр дұрыс жауапқа

1 ұпай














Әр дұрыс жауапқа

1 ұпай



Дескриптор:

n мәні – 1

m мәні – 1

7 болу ықт 1

8 болу ықт 1

Салыст 1

Барлығы 5











Жоғары ұпай 5

Презентация







Classtime.com платформасы










Classtime.com платформасы


Сабақтың соңы

Сабақ соңында рефлексия жүргізеді:

Бүгінгі сабақта менің көршім ...

Тест

5 ұпай

Қосымша тапсырма

2 ұпай

Дұрыс/бұрыс

5 ұпай

Жұптық жұмыс

5 ұпай

Топтық жұмыс

5 ұпай

Қосымша тапсырма

2 ұпай


Көрші отырған оқушы туралы пікірлерін білдіреді.

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі