Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Өркениет дамуы ерекшеліктері

    Мектеп: Мойынқұм шағын орталықты орта мектебі

    Күні: 19.03.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Гулбаршын Тохтархановна

    Пәні: дүниежүзі тарихы

    Сынып: 10

    Қатысқандар: 15

    Сабақтың тақырыбы:

    Өркениеттің индустриялық даму кезеңі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    10.1.2.3-өркениеттің индустриялды дамуының ерекшеліктерін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындайды: Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтайды /білу, түсіну/

    Басым бөлігі орындайды: Дәстүрлі өркениет пен индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды (қолдану, талдау)

    Кейбір оқушылар орындайды: Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстырады, қорытындылайды (қолдану, бағалау).

    Бағалау критерийі

    -Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтайды;

    - Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің ерекшелігін сипаттайды;

    - Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстырады, қорытындылайды.

    Тілдік мақсаттар:

    «Стоп кадр» «Джигсо» әдіс оқушылар мәтін оқыды, талқылады, постермен жұмыс жасады. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым)

    «Кестемен жұмыс» әдісте оқушылардың жазылым, айтылым, дағдылары қалыптасты (жазылым,айтылым)

    « ВЕНН диаграммасы» әдісінде (айтылым,оқылым тыңдалым,жазылым)


    Құндылықтарға баулу:

    - шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

    - қарым-қатынас жасау қабілеті; - өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - жауапкершілік;

    - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

    - өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыс:

    География

    Алдыңғы білім:

    10.1.2.2-шаруашылық пен өркениеттік даму арасындағы байланысты тақырыбын сұрақ-жауап арқылы бекітемін


    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі сыныпты 3-топқа «Геометриялық фигура» әдісі арқылы бөлемін. «Өркениетттік индустриялық даму кезеңі» деген бейне таспа көрсете отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбымен мақсатын анықтаймын

    Түрлі геометриялық фигуралар


    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы:

    30 мин

    Барлық оқушылар орындайды: «СТОП-кадр» әдісі «.ДЖИГСО» әдісі.Топтық жұмыс.Мәтінмен жұмыс

    1-тапсырма:Өркениеттің индустриялды дамуын анықта

    1-топ: Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтаңдар

    2-топ: Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің ерекшелігін анықта

    3-топ: Еуропаның көптеген елдерімен мен АҚШ-ғы индустрияландыруды анықта


    Дескриптор:

    - Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтайды;

    -мәтінді топта оқып, талқылайды, әр топқа барып түсіндіреді;

    - Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің ерекшелігін анықтайды;

    - Еуропа елдері мен АҚШ-ғы индустрияландыруды анықтайды

    -өзара бір-бірлерін бағалайды;


    ҚБ: «Ауызша» әдісі бағалау


    Басым бөлігі орындайды: «Кестемен жұмыс» әдісі. Жұптық жұмыс.

    2-тапсырма: Дәстүрлі өркениет, индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды, қорытындылайды

    Дәстүрлі өркениет

    Ұқсастығы/

    Айырмашылығы

    Индустриалды өркениет




    Қорытынды



    Мәтін таратпа қағаздары, оқулық, постерге А3 форматты қағаз, флипчарт қағаздарын, маркерлер, инстербелсенді тақта, ауызша бағалау

























    Флипчарт қағазы, маркерлер

















    Венн кестесі,А3 форматты қағаздар, маркерлер










    Дескриптор:

    - дәстүрлі өркениет, индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды;

    - дәстүрлі өркениет, индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін қорытындылайды;

    -кестені толтыра


    ҚБ: «Ауызша» әдісі арқылы бағалау


    Кейбір оқушылар орындайды:

    «ВЕНН» диаграммасы. Жұптық жұмыс


    3-тапсырма: Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстыр, қорытындыла



    Жапония АҚШ

    Shape1 Shape2




    Дескриптор:


    - Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстырады


    - Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды қорытындылайды;


    ВЕНН диаграммасына сызып, сынып алдында қорғайды;


    ҚБ: «Ауызша» бағалау әдісі

    Сабақтың соңы:

    5 мин






    Кері байланыс. «Блоб ағашы» әдісі

    Сіз өзіңізді бүгінгі сабақта түсінгеніңізді қаншалықты бағалайсыз. Блоб ағашынан өзіңізді таңдап белгілеңіз.




    Білім алушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін, түсінген тұстарына блоб ағашынан өзін таңдап белгілейді.

    Бағалау парағы

    Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Барлық оқушылар орындады: «СТОП-кадр», «ДЖИГСО» әдісімен. Топта мәтінді талқылай отырып, постермен жұмыс жасай отырып, Инсдустриянудың өркениетің даму кезеңін анықтады;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Базарбаева Гулбаршын Тохтархановна
    20 Қазан 2020
    841
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Өркениет дамуы ерекшеліктері 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Өркениет дамуы ерекшеліктері 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тарих пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Өркениет дамуы ерекшеліктері

    Мектеп: Мойынқұм шағын орталықты орта мектебі

    Күні: 19.03.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Гулбаршын Тохтархановна

    Пәні: дүниежүзі тарихы

    Сынып: 10

    Қатысқандар: 15

    Сабақтың тақырыбы:

    Өркениеттің индустриялық даму кезеңі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    10.1.2.3-өркениеттің индустриялды дамуының ерекшеліктерін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындайды: Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтайды /білу, түсіну/

    Басым бөлігі орындайды: Дәстүрлі өркениет пен индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды (қолдану, талдау)

    Кейбір оқушылар орындайды: Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстырады, қорытындылайды (қолдану, бағалау).

    Бағалау критерийі

    -Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтайды;

    - Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің ерекшелігін сипаттайды;

    - Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстырады, қорытындылайды.

    Тілдік мақсаттар:

    «Стоп кадр» «Джигсо» әдіс оқушылар мәтін оқыды, талқылады, постермен жұмыс жасады. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым)

    «Кестемен жұмыс» әдісте оқушылардың жазылым, айтылым, дағдылары қалыптасты (жазылым,айтылым)

    « ВЕНН диаграммасы» әдісінде (айтылым,оқылым тыңдалым,жазылым)


    Құндылықтарға баулу:

    - шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

    - қарым-қатынас жасау қабілеті; - өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - жауапкершілік;

    - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

    - өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыс:

    География

    Алдыңғы білім:

    10.1.2.2-шаруашылық пен өркениеттік даму арасындағы байланысты тақырыбын сұрақ-жауап арқылы бекітемін


    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі сыныпты 3-топқа «Геометриялық фигура» әдісі арқылы бөлемін. «Өркениетттік индустриялық даму кезеңі» деген бейне таспа көрсете отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбымен мақсатын анықтаймын

    Түрлі геометриялық фигуралар


    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы:

    30 мин

    Барлық оқушылар орындайды: «СТОП-кадр» әдісі «.ДЖИГСО» әдісі.Топтық жұмыс.Мәтінмен жұмыс

    1-тапсырма:Өркениеттің индустриялды дамуын анықта

    1-топ: Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтаңдар

    2-топ: Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің ерекшелігін анықта

    3-топ: Еуропаның көптеген елдерімен мен АҚШ-ғы индустрияландыруды анықта


    Дескриптор:

    - Инсдустриялды өркениетің даму кезеңін анықтайды;

    -мәтінді топта оқып, талқылайды, әр топқа барып түсіндіреді;

    - Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің ерекшелігін анықтайды;

    - Еуропа елдері мен АҚШ-ғы индустрияландыруды анықтайды

    -өзара бір-бірлерін бағалайды;


    ҚБ: «Ауызша» әдісі бағалау


    Басым бөлігі орындайды: «Кестемен жұмыс» әдісі. Жұптық жұмыс.

    2-тапсырма: Дәстүрлі өркениет, индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды, қорытындылайды

    Дәстүрлі өркениет

    Ұқсастығы/

    Айырмашылығы

    Индустриалды өркениет




    Қорытынды



    Мәтін таратпа қағаздары, оқулық, постерге А3 форматты қағаз, флипчарт қағаздарын, маркерлер, инстербелсенді тақта, ауызша бағалау

























    Флипчарт қағазы, маркерлер

















    Венн кестесі,А3 форматты қағаздар, маркерлер










    Дескриптор:

    - дәстүрлі өркениет, индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды;

    - дәстүрлі өркениет, индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін қорытындылайды;

    -кестені толтыра


    ҚБ: «Ауызша» әдісі арқылы бағалау


    Кейбір оқушылар орындайды:

    «ВЕНН» диаграммасы. Жұптық жұмыс


    3-тапсырма: Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстыр, қорытындыла



    Жапония АҚШ

    Shape1 Shape2




    Дескриптор:


    - Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды салыстырады


    - Жапония елі мен АҚШ-ғы индустрияландыруды қорытындылайды;


    ВЕНН диаграммасына сызып, сынып алдында қорғайды;


    ҚБ: «Ауызша» бағалау әдісі

    Сабақтың соңы:

    5 мин






    Кері байланыс. «Блоб ағашы» әдісі

    Сіз өзіңізді бүгінгі сабақта түсінгеніңізді қаншалықты бағалайсыз. Блоб ағашынан өзіңізді таңдап белгілеңіз.




    Білім алушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін, түсінген тұстарына блоб ағашынан өзін таңдап белгілейді.

    Бағалау парағы

    Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Барлық оқушылар орындады: «СТОП-кадр», «ДЖИГСО» әдісімен. Топта мәтінді талқылай отырып, постермен жұмыс жасай отырып, Инсдустриянудың өркениетің даму кезеңін анықтады;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Авторлық бағдарлама 10 сынып
    20.10.2020
    841
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Базарбаева Гулбаршын Тохтархановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации