Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Өркениет дамуы ерекшеліктері 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
10.1.2.2-шаруашылық
пен өркениеттік даму арасындағы байланысты тақырыбын сұрақ-жауап
арқылы бекітемін
Сабақ
барысы:
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері:
Сабақта жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы:
5
мин
Ұйымдастыру
кезеңісыныпты 3-топқа «Геометриялық
фигура» әдісі арқылы бөлемін. «Өркениетттік индустриялық даму
кезеңі» деген бейне таспа көрсете отырып, бүгінгі сабақтың
тақырыбымен мақсатын
анықтаймын
Түрлі геометриялық
фигуралар
Интербелсенді
тақта
Сабақтың
ортасы:
30
мин
Барлық оқушылар
орындайды: «СТОП-кадр» әдісі «.ДЖИГСО» әдісі.Топтық жұмыс.Мәтінмен
жұмыс
1-тапсырма:Өркениеттің индустриялды
дамуын анықта
1-топ:Инсдустриялды өркениетің даму
кезеңін анықтаңдар
2-топ:Шаруашылық қызмет пен
өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің
ерекшелігін анықта
3-топ:Еуропаның көптеген елдерімен
мен АҚШ-ғы индустрияландыруды
анықта
Дескриптор:
- Инсдустриялды
өркениетің даму кезеңін
анықтайды;
-мәтінді топта оқып,
талқылайды, әр топқа барып
түсіндіреді;
- Шаруашылық қызмет
пен өркениеттік даму арасындағы байланысты индустриялық түрінің
ерекшелігін анықтайды;
- Еуропа елдері мен
АҚШ-ғы индустрияландыруды
анықтайды
-өзара бір-бірлерін
бағалайды;
ҚБ:«Ауызша» әдісі
бағалау
Басым бөлігі
орындайды:«Кестемен жұмыс»
әдісі.Жұптық
жұмыс.
2-тапсырма:Дәстүрлі өркениет,
индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін сипаттайды,
қорытындылайды
- дәстүрлі өркениет,
индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін
сипаттайды;
- дәстүрлі өркениет,
индустриялық өркениет түрінің ерекшелігін
қорытындылайды;
-кестені
толтыра
ҚБ:«Ауызша» әдісі арқылы
бағалау
Кейбір оқушылар
орындайды:
«ВЕНН»
диаграммасы. Жұптық
жұмыс
3-тапсырма:Жапония елі мен АҚШ-ғы
индустрияландыруды салыстыр,
қорытындыла
Жапония
АҚШ
Дескриптор:
- Жапония елі мен
АҚШ-ғы индустрияландыруды
салыстырады
- Жапония елі мен
АҚШ-ғы индустрияландыруды
қорытындылайды;
ВЕНН диаграммасына
сызып, сынып алдында
қорғайды;
ҚБ: «Ауызша»
бағалау әдісі
Сабақтың
соңы:
5
мин
Кері байланыс.
«Блоб ағашы» әдісі
Сіз өзіңізді бүгінгі
сабақта түсінгеніңізді қаншалықты бағалайсыз. Блоб ағашынан
өзіңізді таңдап белгілеңіз.
Білім алушылар
бүгінгі сабақтан алған білімдерін, түсінген тұстарына блоб ағашынан
өзін таңдап белгілейді.
Бағалау
парағы
Саралау - Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Бағалау-Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Барлық оқушылар
орындады:«СТОП-кадр», «ДЖИГСО»
әдісімен. Топта мәтінді талқылай отырып, постермен жұмыс жасай
отырып, Инсдустриянудың өркениетің даму кезеңін
анықтады;
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз