Материалдар / Ашық сабақ "Өрнектерді теңбе-тең түрлендіру" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Өрнектерді теңбе-тең түрлендіру" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2018
538
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Өрнектерді теңбе-тең түрлендіру

148 мектеп-гимназия

Күні: 21.02.18

Мұғалімнің аты-жөні: Мухамбетова Г.Е

Сынып: 7В

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; 7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;

7.2.1.15қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

Құндылықтарды дамыту

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, бірегейлік, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу



АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті.

1.Шаттық шеңбері. Құрметті оқушылар еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Президентіміз Н.Ә.Назарбаев жыл басындағы халыққа Жолдауында Қазақстанның үшінші жаңғыруы басталғанын жариялады. Яғни біз сабағымызда Болашаққа бағдар: рухани жаңғырудың 6 негізгі бағытымен танысамыз. Бүгінгі сабақта барлығыңызға сәттілік тілеймін. Алға!

2.Мемлекет басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламасының эмблемасы бар значоктар арқылы 4 топқа бөлу.


  1. «Басекелік қабілет» (қазіргі таңда жеке адам ғана емес,тұтас халықтың өзі бәсекелік қабілетін арттырса ғана табысқа жетуге мүмкіндік алады.)

Кестені толтыр (Жеке жұмыс):


1

өрнек

2

өрнек

Екі өрнектің айырмасы

ның квадраты

Екі өрнектің квадрат

тарының айырмасын жазу

Екі өрнектің қосындысының кубы

Екі өрнектің кубтары

ның айырымы





3





aв

5





а3

1/2






Есепті өзара тексереді.
















Үлестірме


Негізгі бөлім



  1. «Білім салтанаты» Білімді бәріненде биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Білімді, көзі ашық,көкірегі ояу болуға ұмтылу.


Оқулық. №35.19 (1) №35.22 (2) №35.22 (3) №35.24 (4)



  1. «Прагматизм» нақты мақсатқа жетуге,білім алуға,кәсіби тұрғыдан жетілуге басымдық бере отырып,әр нәрсені осы жолда ұтымды пайдалану. (Топтық жұмыс) төрт топқа үш түрлі, жауаптарын басқа топ тексереді

1-топ:

2-топ:




Оқулық, слайд







Үлестірме карточкалар
















Білім ленд














Белгісізді тапқанда адамның есімі шығады.(Паскал)



Ендеше Паскаль үшбұрышы туралы қысқаша мәлімет.


Блез Паскаль (1623-1662)



Паскал үшбұрышы (Білім ленд)

Коэффициентердің құрылу заңдылығы:

1 - 20

1 1 - 21

1 2 1 - 22

1 3 3 1 – 23

1 4 6 4 1  - 24

1-жаттығуды орындау.


  1. «Бірегейлік» (ұлттық салт-дәстүріміз,бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз мәңгі қалуы тиіс).

Цифрлар кездесетін ұлттық мақал-мәтел айту.


  1. Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы (Біздің кешегі тарихымыз бұлтартпас ақиқатқа- эволюциялық даму ғана ұлттың өркендеуіне мүмкіндік беретініне көзімізді жеткізді)

Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

мұндағы

мұндағы






Соңы

5 минут


Сабақты бекіту

  1. Сананың ашықтығы(Адам жер шарының өзіне қатысты аумағында және өз елінің айналасында не болып жатқанын түсінуге мүмкіндік береді.Ол жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістердің бәріне дайын болу деген сөз)


Рефлексия: Кітапта берілген сұрақтарға жауап беріп «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» эмблемасы бар қобдишаға салады.


Үйге тапсырма: №35.23 №35.26


Бағалау: Әр бөлімнің эмблемаларын құрастыру,









Слайд, үлестірме


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

























































1

өрнек

2

өрнек

Екі өрнектің айырмасы

ның квадраты

Екі өрнектің квадрат

тарының айырмасын жазу

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің кубтары

ның айырымы

1-топ
















1

өрнек

2

өрнек

Екі өрнектің айырмасы

ның квадраты

Екі өрнектің квадрат

тарының айырмасын жазу

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің кубтары

ның айырымы

2-топ

3

















1

өрнек

2

өрнек

Екі өрнектің айырмасы

ның квадраты

Екі өрнектің квадрат

тарының айырмасын жазу

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің кубтары

ның айырымы

3-топ

aв

5
















1

өрнек

2

өрнек

Екі өрнектің айырмасы

ның квадраты

Екі өрнектің квадрат

тарының айырмасын жазу

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің кубтары

ның айырымы

4-топ

а3

½

















Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1





Shape12 Shape11 Shape10 Shape7 Shape8 Shape9





















Берілгені

Жауабы







Берілгені

Жауабы














Берілгені

Жауабы









Берілгені

Жауабы









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!