Топпен жұмыс. «Пікір
алмасу» Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5
сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына ,ал
жауабын екінші жағына жазып,келесі топпен стикерлерін
ауыстырады.Топ басшысы стикерлердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері
жауаптарын жазып дайындайды.Көшбасшы белгі беренде,барлығы қз
жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен
салыстырады.
Тапсырма.
1. Ертедегі Ортаазиялық
қалалардың өркениеті Ежелгі Мысыр немесе Ежелгі Месопотамиядағы
өркениеттермен тең ұлы деңгейде деп қарастыруға бола
ма?Болмаса,неліктен?
2.Андроновтық арбалы жауынгер
мен сақтың атты садақшасын салыстыр.Қалай ойлайсың ,жекпе жекке
шықса,олардың қайсысы жеңер еді?
Критерий
|
Дескриптор
|
Көшпелілердің
әлемдік материалдық мәдениетке қосқан үлесін
бағалау.
|
-Андроновтық әскери
арбалар
-Сақтардың
қарулануы
-Сақтардың
тоқымасы
-киіз үйдің
құрылысы
|
Жұптық жұмыс «Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі
Берілген тапсырма (сұрақ)
бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы ө ойын қорытып,жұп
болып пікілерімен бөліседі. Бұл бүкіл топтық талқылауға
ұласады.
Тапсырма.
1.Андроновтықтар мен сақтарда
Күн құдіретіне табыну таралғанын қандай деректер
нақтылайды?
2.Өнер туындылары біздің
бабаларымыздың руханиәлемін түсінуге қалай
көмектеседі?
Кретерий
|
Дескриптор
|
Қазақстан еріндегі
ежелгі рухани әдениет пен ғылым саласынағы жетістіктерді талдау
арөылы азаматтың дамуына қосқан үлесін
дәлелдеу.
|
Нақты деректерді
,фактілер мен аргументтерді пайдалану
арқылы.
|
Жеке жұмыс. Картамен
жұмыс.
Картадан Орталық Азияның
аумағын көрсет?
Қазіргі замандғы қай
мемлекеттің аумағыда Ұлы Даланың тарихы
жатыр.
Дескриптор.
Картаға аналеткалық талдау
жасай алады.
|