Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Өрттен құтқарушы иттер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Өрттің қаупі. Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.
|
Мұғалімнің аты-жөні:Тургинбаева Г.А. Күні: 07.02.20 ж |
||||||
СЫНЫП: 2 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 37 |
Қатыспаған оқушылар саны: 2 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Құндылық Қасиеттер |
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, түсіндіру, көрсету. 2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, мәнерлеп оқу, сұрақтарға дұрыс жауап беру.; 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық қателерді табу және түзету. Қиянат жасамау Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу, ешкімді ренжітпеу, жан – жануарларға қамқорлық жасау, қауіпті заттармен ойнамау, топпен жұмыс істей білу, бірлік |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, желпуіш, смайликтер, АКТ. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі,өзін-өзі тану, дүниетану, жаратылыстану. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 3 минут |
Б ағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» 4-топ «Қара кәмпит» 5- топ «Жасыл кәмпит» |
Оқушылар кәмпиттердің түстері бойынша топтарға бөлінеді. |
|||||
Үй тапсырмасын сұрау 7 мин |
Үй тапсырмасы:Қабдікәрім Ыдырысов« Қап,қап, қармағым» Мәнерлеп оқу, жазушы жайлы мәлімет жинау, судың жағасына барған кездегі ереже. Топтық жұмыс. 1,2-топ. Өлеңді мәнерлеп оқиды. 3-топ жазушы туралы мәлімет оқиды. 4,5-топ судың жағасына барған кезде қандай ережелерді сақтау керектігі жайлы айтады. |
Оқулық, |
|||||
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқулықтағы ребусты шешеді. «Табиғи апаттар» Оқушылардың қандай табиғи апаттарды білетіндері жайлы сұраймын. -Қандай табиғи апаттардың түрлерін білесіңдер? -Олар нелердін шығады? - Апаттың салдарынан кімдер, нелер зардап шегеді? -Өрт болған кезде қандай әрекеттер жасауға болмайды? - Көмекке кімді шақыру керек? Табиғи апаттар жайлы суреттер көрсетемін. Бүгін біз табиғи апаттың бірі өрт жайлы жазған орыстың ұлы жазушысы Лев Толстойдың Өрттің қауіпі. «Өрттен құтқарушы иттер» мәтінімен танысамыз. Лев Николаевич Толстой орыстың ұлы жазушысы. Ол1828 жылы Ресейдің Тула облысында дүниеге келеді. Ол жазушы болған. Көптеген тілдерді білген. Ең танымалы шығармалары «Соғыс және Бейбітшілік», «Анна Каренина».т.б. Оқушыларға мәтінді оқып шығуларын ұсынамын. Оқушылар мәтінді іштей оқиды. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы 15 минут |
Қолдану Топтық жұмыс. Мәтінді бірнеше бөліктерге бөліп беремін. 1-топ бірінші бөлікті оқып мазмұнын айтады. Сол мазмұн бойынша сурет салады. 2-топ «А,В,С» әдісі бойынша бөлікті оқып, сол бөлік бойынша сұрақ-жауап ұйымдастырады. 3-топ «Кинометафра» әдісі бойынша бөлікті суреттер бойынша әңгімелеп береді. 4- топ «Қобдишадағы сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді. 5-топ «SWOT –талдау» әдісімен мәтін бойынша талдау жасайды. Әр топ өз жұмыстарын тақтады қорғайды. Талдау Оқушыларға өрт жайлы видео ролик көрсетемін. Ондағы апаттан қаншама үйлер, ормандар жанып кеткендігі жайлы, ондағы адамдар,жануарлар, құстар, жәндіктер зардап шекені жайлы әңгімелесеміз. Адамның ең асыл қасиеті-жақсылық. Адам адамға, табиғатқа жақсылық жасау үшін жаралған.Біз қолымыздан келгенше жақсылық жасауымыз керек. «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Табиғаттың мұны айтар тілі жоқ.» |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті Тереңдетіп ойыңды, Таза ұстап бойыңды. Күн нұрына ұқсайық, Тек жақсылық жасайық. |
Оқушылар |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 4 минут |
Синтез «Желпуіш» әдісі бойынша өртті болдырмау үшін қандай шаралар жасау керек, болған жағдайда не істеу керек, кімдерді көмекке шақыру керектігі жайлы стикерлерге жазып, желпуішке жабыстырады. |
Желпуіш, стикерлер |
|||||
Бағалау 1 минут Кері байланыс 3 минут |
« Бес бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Рефлексия Шабадан-бәрін түсіндім, өзіммен бірге алып жүремін. Ертартқыш- әлі де ойлану керек, түсінбеген жерлерім бар. Қоқыс жәшігі- алған ақпарат маған қажер емес. |
Бағалау. Кері байланыс кемесі |
|||||
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларғатапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғауережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандай түзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |