Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Өрттің қаупі.

    Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.


    Мұғалімнің аты-жөні:Тургинбаева Г.А.

    Күні: 07.02.20 ж

    СЫНЫП: 2 «Ә»


    Қатысқан оқушылар саны: 37


    Қатыспаған оқушылар саны: 2

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары





    Құндылық

    Қасиеттер


    2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, түсіндіру, көрсету.

    2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, мәнерлеп оқу, сұрақтарға дұрыс жауап беру.;

    2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық қателерді табу және түзету.


    Қиянат жасамау

    Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу, ешкімді ренжітпеу, жан – жануарларға қамқорлық жасау, қауіпті заттармен ойнамау, топпен жұмыс істей білу, бірлік

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, желпуіш, смайликтер, АКТ.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі,өзін-өзі тану, дүниетану, жаратылыстану.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    3 минут

    БPicture 8 ағалау парақшасымен таныстыру

    Топтарға бөлу.

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    4-топ «Қара кәмпит»

    5- топ «Жасыл кәмпит»



    Оқушылар кәмпиттердің түстері бойынша топтарға бөлінеді.

    Үй тапсырмасын сұрау

    7 мин

    Үй тапсырмасы:Қабдікәрім Ыдырысов« Қап,қап, қармағым» Мәнерлеп оқу, жазушы жайлы мәлімет жинау, судың жағасына барған кездегі ереже.

    Топтық жұмыс.

    1,2-топ. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    3-топ жазушы туралы мәлімет оқиды.

    4,5-топ судың жағасына барған кезде қандай ережелерді сақтау керектігі жайлы айтады.


    Оқулық,

    Жаңа білім

    8 минут







    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    Оқулықтағы ребусты шешеді. «Табиғи апаттар» Оқушылардың қандай табиғи апаттарды білетіндері жайлы сұраймын.

    -Қандай табиғи апаттардың түрлерін білесіңдер?

    -Олар нелердін шығады?

    - Апаттың салдарынан кімдер, нелер зардап шегеді?

    -Өрт болған кезде қандай әрекеттер жасауға болмайды?

    - Көмекке кімді шақыру керек?

    Табиғи апаттар жайлы суреттер көрсетемін.

    Бүгін біз табиғи апаттың бірі өрт жайлы жазған орыстың ұлы жазушысы Лев Толстойдың Өрттің қауіпі. «Өрттен құтқарушы иттер» мәтінімен танысамыз. Лев Николаевич Толстой орыстың ұлы жазушысы. Ол1828 жылы Ресейдің Тула облысында дүниеге келеді. Ол жазушы болған. Көптеген тілдерді білген. Ең танымалы шығармалары «Соғыс және Бейбітшілік», «Анна Каренина».т.б.

    Оқушыларға мәтінді оқып шығуларын ұсынамын. Оқушылар мәтінді іштей оқиды.





    Оқулық,

    мәтіндер.

    Ортасы

    15 минут







    Қолдану

    Топтық жұмыс. Мәтінді бірнеше бөліктерге бөліп беремін.

    1-топ бірінші бөлікті оқып мазмұнын айтады. Сол мазмұн бойынша сурет салады.

    2-топ «А,В,С» әдісі бойынша бөлікті оқып, сол бөлік бойынша сұрақ-жауап ұйымдастырады.

    3-топ «Кинометафра» әдісі бойынша бөлікті суреттер бойынша әңгімелеп береді.

    4- топ «Қобдишадағы сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.

    5-топ «SWOT –талдау» әдісімен мәтін бойынша талдау жасайды.

    Әр топ өз жұмыстарын тақтады қорғайды.

    Талдау

    Оқушыларға өрт жайлы видео ролик көрсетемін. Ондағы апаттан қаншама үйлер, ормандар жанып кеткендігі жайлы, ондағы адамдар,жануарлар, құстар, жәндіктер зардап шекені жайлы әңгімелесеміз.

    Адамның ең асыл қасиеті-жақсылық. Адам адамға, табиғатқа жақсылық жасау үшін жаралған.Біз қолымыздан келгенше жақсылық жасауымыз керек.

    «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,

    Табиғаттың мұны айтар тілі жоқ.»

    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


    Сергіту сәті

    2 минут

    Сергіту сәті

    Тереңдетіп ойыңды,

    Таза ұстап бойыңды.

    Күн нұрына ұқсайық,

    Тек жақсылық жасайық.

    Оқушылар

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    4 минут

    Синтез

    «Желпуіш» әдісі бойынша өртті болдырмау үшін қандай шаралар жасау керек, болған жағдайда не істеу керек, кімдерді көмекке шақыру керектігі жайлы стикерлерге жазып, желпуішке жабыстырады.


    Желпуіш, стикерлер

    Бағалау

    1 минут


    Кері байланыс

    3 минут

    « Бес бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.



    Рефлексия

    Шабадан-бәрін түсіндім, өзіммен бірге алып жүремін.

    Ертартқыш- әлі де ойлану керек, түсінбеген жерлерім бар.

    Қоқыс жәшігі- алған ақпарат маған қажер емес.

    Бағалау.




    Кері байланыс кемесі

    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларғатапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғауережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайыма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағыахуал

    қандайболды?

    Мен жоспарлаған

    саралаушаралары

    тиімдіболдыма?

    Мен берілген

    уақытішінде

    үлгердімбе? Мен

    өзжоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздімжəне

    неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

    келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

    Қорытынды бағамдау

    Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тургинбаева Гулсара Абдумухамедовна
    06 Қаңтар 2021
    507
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Өрттен құтқарушы иттер"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Өрттен құтқарушы иттер"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға ашық сабақ ретінде
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Өрттің қаупі.

    Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.


    Мұғалімнің аты-жөні:Тургинбаева Г.А.

    Күні: 07.02.20 ж

    СЫНЫП: 2 «Ә»


    Қатысқан оқушылар саны: 37


    Қатыспаған оқушылар саны: 2

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары





    Құндылық

    Қасиеттер


    2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, түсіндіру, көрсету.

    2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, мәнерлеп оқу, сұрақтарға дұрыс жауап беру.;

    2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық қателерді табу және түзету.


    Қиянат жасамау

    Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу, ешкімді ренжітпеу, жан – жануарларға қамқорлық жасау, қауіпті заттармен ойнамау, топпен жұмыс істей білу, бірлік

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, желпуіш, смайликтер, АКТ.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі,өзін-өзі тану, дүниетану, жаратылыстану.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    3 минут

    БPicture 8 ағалау парақшасымен таныстыру

    Топтарға бөлу.

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    4-топ «Қара кәмпит»

    5- топ «Жасыл кәмпит»



    Оқушылар кәмпиттердің түстері бойынша топтарға бөлінеді.

    Үй тапсырмасын сұрау

    7 мин

    Үй тапсырмасы:Қабдікәрім Ыдырысов« Қап,қап, қармағым» Мәнерлеп оқу, жазушы жайлы мәлімет жинау, судың жағасына барған кездегі ереже.

    Топтық жұмыс.

    1,2-топ. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    3-топ жазушы туралы мәлімет оқиды.

    4,5-топ судың жағасына барған кезде қандай ережелерді сақтау керектігі жайлы айтады.


    Оқулық,

    Жаңа білім

    8 минут







    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    Оқулықтағы ребусты шешеді. «Табиғи апаттар» Оқушылардың қандай табиғи апаттарды білетіндері жайлы сұраймын.

    -Қандай табиғи апаттардың түрлерін білесіңдер?

    -Олар нелердін шығады?

    - Апаттың салдарынан кімдер, нелер зардап шегеді?

    -Өрт болған кезде қандай әрекеттер жасауға болмайды?

    - Көмекке кімді шақыру керек?

    Табиғи апаттар жайлы суреттер көрсетемін.

    Бүгін біз табиғи апаттың бірі өрт жайлы жазған орыстың ұлы жазушысы Лев Толстойдың Өрттің қауіпі. «Өрттен құтқарушы иттер» мәтінімен танысамыз. Лев Николаевич Толстой орыстың ұлы жазушысы. Ол1828 жылы Ресейдің Тула облысында дүниеге келеді. Ол жазушы болған. Көптеген тілдерді білген. Ең танымалы шығармалары «Соғыс және Бейбітшілік», «Анна Каренина».т.б.

    Оқушыларға мәтінді оқып шығуларын ұсынамын. Оқушылар мәтінді іштей оқиды.





    Оқулық,

    мәтіндер.

    Ортасы

    15 минут







    Қолдану

    Топтық жұмыс. Мәтінді бірнеше бөліктерге бөліп беремін.

    1-топ бірінші бөлікті оқып мазмұнын айтады. Сол мазмұн бойынша сурет салады.

    2-топ «А,В,С» әдісі бойынша бөлікті оқып, сол бөлік бойынша сұрақ-жауап ұйымдастырады.

    3-топ «Кинометафра» әдісі бойынша бөлікті суреттер бойынша әңгімелеп береді.

    4- топ «Қобдишадағы сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.

    5-топ «SWOT –талдау» әдісімен мәтін бойынша талдау жасайды.

    Әр топ өз жұмыстарын тақтады қорғайды.

    Талдау

    Оқушыларға өрт жайлы видео ролик көрсетемін. Ондағы апаттан қаншама үйлер, ормандар жанып кеткендігі жайлы, ондағы адамдар,жануарлар, құстар, жәндіктер зардап шекені жайлы әңгімелесеміз.

    Адамның ең асыл қасиеті-жақсылық. Адам адамға, табиғатқа жақсылық жасау үшін жаралған.Біз қолымыздан келгенше жақсылық жасауымыз керек.

    «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,

    Табиғаттың мұны айтар тілі жоқ.»

    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


    Сергіту сәті

    2 минут

    Сергіту сәті

    Тереңдетіп ойыңды,

    Таза ұстап бойыңды.

    Күн нұрына ұқсайық,

    Тек жақсылық жасайық.

    Оқушылар

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    4 минут

    Синтез

    «Желпуіш» әдісі бойынша өртті болдырмау үшін қандай шаралар жасау керек, болған жағдайда не істеу керек, кімдерді көмекке шақыру керектігі жайлы стикерлерге жазып, желпуішке жабыстырады.


    Желпуіш, стикерлер

    Бағалау

    1 минут


    Кері байланыс

    3 минут

    « Бес бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.



    Рефлексия

    Шабадан-бәрін түсіндім, өзіммен бірге алып жүремін.

    Ертартқыш- әлі де ойлану керек, түсінбеген жерлерім бар.

    Қоқыс жәшігі- алған ақпарат маған қажер емес.

    Бағалау.




    Кері байланыс кемесі

    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларғатапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғауережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайыма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағыахуал

    қандайболды?

    Мен жоспарлаған

    саралаушаралары

    тиімдіболдыма?

    Мен берілген

    уақытішінде

    үлгердімбе? Мен

    өзжоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздімжəне

    неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

    келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

    Қорытынды бағамдау

    Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    06.01.2021
    507
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тургинбаева Гулсара Абдумухамедовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации