|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады? |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол оқушы өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Артық сөзді тап: Емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай. Шырша, сабақ,жапырақ, жеміс. Күрек, теледидар,тырма, суқұйғыш. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Адамға қажет өнімдер қандай өсімдіктерден алынған? Өсімдіктерден тағы не алуға болады?
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Талдау Жаңа
тақырыпты Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді.Топтағы бір нөмірлі балалар бір
мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қара жорға» биі |
видеожазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.
|
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Өсімдік әлемі"
Ашық сабақ "Өсімдік әлемі"
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады? |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол оқушы өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Артық сөзді тап: Емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай. Шырша, сабақ,жапырақ, жеміс. Күрек, теледидар,тырма, суқұйғыш. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Адамға қажет өнімдер қандай өсімдіктерден алынған? Өсімдіктерден тағы не алуға болады?
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Талдау Жаңа
тақырыпты Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді.Топтағы бір нөмірлі балалар бір
мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қара жорға» биі |
видеожазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.
|
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















