|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
Күні: |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әртүрліжағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; 2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдықөзгерістерін сипаттау; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілікортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделужолдары бойынша салыстыру; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі • Өсімдіктердің бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды • Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін түсіндіреді • Өсімдіктердің тіршілік ету ортасын анықтайды • Өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы айтады |
Дескриптор − жыл мезгілдерін анықтайды; − өсімдіктердің бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды; − өсімдіктердің маусымдық өзгерістерге түсуіне ықпал ететін факторларды жазады. − өсімдіктің негізгі бөліктерінің атауын жазады; − өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды. - өсімдіктің өсуіне топырақтың тигізетін ықпалын түсіндіреді; - өсімдіктің табиғи жағдайларға бейімделу мүмкіндігін сипаттайды. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
|
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер . |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез "Таңда да таста" әдісі https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ
|
"Таңда да таста" әдісі |
||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері"
Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері"
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
Күні: |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әртүрліжағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; 2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдықөзгерістерін сипаттау; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілікортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделужолдары бойынша салыстыру; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі • Өсімдіктердің бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды • Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін түсіндіреді • Өсімдіктердің тіршілік ету ортасын анықтайды • Өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы айтады |
Дескриптор − жыл мезгілдерін анықтайды; − өсімдіктердің бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды; − өсімдіктердің маусымдық өзгерістерге түсуіне ықпал ететін факторларды жазады. − өсімдіктің негізгі бөліктерінің атауын жазады; − өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды. - өсімдіктің өсуіне топырақтың тигізетін ықпалын түсіндіреді; - өсімдіктің табиғи жағдайларға бейімделу мүмкіндігін сипаттайды. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
|
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер . |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез "Таңда да таста" әдісі https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ
|
"Таңда да таста" әдісі |
||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау |
||||||
шағым қалдыра аласыз




















