Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқаноқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.1.1 - өсімдіктердің әртүрліжағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдықөзгерістерін сипаттау;2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілікортасына және қоршаған ортаныңжағдайларына (ылғал) бейімделужолдары бойынша салыстыру; |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі• Өсімдіктердің бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды• Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметінтүсіндіреді• Өсімдіктердің тіршілік ету ортасын анықтайды• Өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігітуралы айтады | Дескриптор− жыл мезгілдерін анықтайды;− өсімдіктердің бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды;− өсімдіктердің маусымдық өзгерістерге түсуіне ықпал ететін факторларды жазады.− өсімдіктің негізгі бөліктерінің атауын жазады;− өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды.- өсімдіктің өсуіне топырақтың тигізетін ықпалын түсіндіреді;- өсімдіктің табиғи жағдайларға бейімделу мүмкіндігін сипаттайды. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.
«Аялы алақан»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.Өсімдіктің қандай бөліктері бар?Өсімдік гүлінің орнында не пайда болады?Жемістердің ішінде не болады? |
Оқулық,мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
|
Ортасы 10 минут
| Қолдану
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез"Таңда да таста" әдісі |
"Таңда да таста" әдісі |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: мазмұндау |