Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері" 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: дүниетану Сынып: 3 |
Мектеп: Зерде бұзылыстары бар балаларға арналған облыстық мектеп-интернат |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Салыхова Алуа Жанболатқызы |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты |
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату; 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу; |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
1.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады 2. Қоршаған ортадағы өсімдіктерге зерттеу жүргізеді. 2.Бөліктерің атқаратын қызметіне талдау жасайды 3.Негізі бөліктерінің атқаратын қызметтерінің маңыздылығына дәлелдеме айтады. |
|||||||||||||||||
Сөздік қор
|
Гүл-цветы-flower Тамыр-жер асты бөлігі, сабақ – жер үсті бөлігі |
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Құрмет- бір-бірінің пікіріне құрметпен қарау Ашықтық- өз зерттеулері бойынша пікірлерін ашық және нақты айту, |
|||||||||||||||||
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Партада дұрыс отыру Таяқшамен, тұтікшелерді қолданғанда сақ болу Сергіту сәті «Тербетілген ағаштар» |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану- топырақтың құнарлылығы Көркем еңбек- өсімдіктерден бұйым жасауда |
|||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Интербелсенді тақта- «Венн» диаграммасын толтыруда ҚБ «Өзіңді өзің тексер» |
|||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі |
|||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 2-3 мин 5мин |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Қолына гүл ұстаған бала келесі оқушыға тілек айтып гүлді береді. Гүл қандай табиғатқа жатады? (тірі табиғатқа) -Неліктен олай ойлайсыздар? «Мозайка» әдісі Оқушыларды шөп, бұта, ағаш суреттері арқылы топтастыру (Қолдарындағы сурет бөлшектерін құрастыру арқылы неліктен шөп, бұта, ағашқа жататынын анықтайды)
Интербелсенді тақтадан видеоролик көрсетемін -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? -Бұл сабақтан не оқып білеміз деп ойлайсыңдар? Оқу мақсатымен таныстыру: -Біз бүгін өсімдіктердің бөліктерімен танысып, зерттеулер жүргіземіз. |
Гүл Ағаш. Бұта. Шөп мозайка түрінде Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
Сабақ ортасы 7-8 мин 5-7мин 7 мин 1-2 мин 5 мин |
1 тапсырма:«Сәйкестендір» Жеке тапсырма : «Сәйкестендір» 1.Сәйкестендіру: өсімдік бөліктерін тиісті орындарына қойып желімдейді 2. Бөліктерінің атауларымен сәйкестендір: Өсімдік бөліктеріне атауларын желімдейді 3.Өсімдік бөліктерінің атауларын атқаратын қызметтерімен сәйкестендіреді Барлық оқушы: Өсімдік бөліктерін тиісті орындарына қойып желімдейді Көпшілігі: Өсімдік бөліктерін атауларымен сәйкестендіреді Кейбір оқушы:Өсімдік бөліктерін атқаратын қызметтерімен сәйкестендіреді Дескриптор:
ҚБ: «Топта бірін-бірі бағалау» Тапсырмалары бірдей оқушыларды үш топқа бөліп шығарып, бір-бірінің жұмыстарын бағалатамын. Ұсынысы бар оқушы неліктен келіспейтіндігі туралы айтады. «Жасыл»- өте жақсы «Сары»-жақсы Қызыл-орташа 2 тапсырма: Интербелсенді тақтаға әр топ бір оқушысын жіберіп өз тобының (шөп, бұта, ағаш) бөліктерін жазып береді. Венн диаграммасы - Шөп бұта ағаш
Дескриптор:
ҚБ: «Гүл сыйла» Топтар алдарында тұрған үш түсті гүлді ұсыныстары мен тілектерін айтып ұсынады: «Жасыл»- өте жақсы «Сары»-жақсы Қызыл-орташа
3-тапсырма: «Зерттеу әдісі» Әр оқушының қолына ағаш таяқша ұстатып орталарына бөлме өсімдіктерін қоямын. -Бұл ағаш таяқшаның өсімдікті күтуге қандай пайдасы бар екендігі туралы ойланып көріңіздер Оқушылар өз ойларымен бөліседі. -Енді қолдарыңызға таяқшаның орнына түтікшелер берейін, оны қалай пайдалансақ болады. -Өсімдіктердің өсуіне не қажет екен? (ауа, су, жарық, жылу) Дескриптор:
Көпшілігі: Ағаш таяқша мен түтікшенің пайдалану жолын айтады Кейбірі: Өсімдіктің өсуіне не қажет екендігін анықтайды ҚБ: «Гүл сыйла» Топтар алдарында тұрған үш түсті гүлді ұсыныстары мен тілектерін айтып ұсынады: «Жасыл»- өте жақсы «Сары»-жақсы Қызыл-орташа Сергіту сәті: « Тербетілген ағаштар» Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі 4-тапсырма «Шығармашылық тапсырма» Топтарға тірі өсімдікті тамырымен бірге әкеліп, өсімдік бөліктерін қолмен ұстап анықтайды , жапырақтарының шаңын сүрту -Өсімдіктердің қоршаған ортаға пайдасы туралы айтады Дескриптор:
ҚБ: «Гүл сыйла» Топтар алдарында тұрған үш түсті гүлді ұсыныстары мен тілектерін айтып ұсынады: «Жасыл»- өте жақсы «Сары»-жақсы Қызыл-орташа
Қалыптастырушы тапсырма:1. Өсімдік бөліктерін тиісті атауларымен сәйкестендір:
гүл Жапырағы
тамыры сабағы
Жұлдыз топырақ әйнек
Су ай қар
Жылу ауа жарық
Дескриптор:
|