Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдік-тірі организм" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Өсімдік-тірі организм" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мен оқытудың тәсілдерін қолдану арқылы өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу; өсімдіктер түрлері туралы оқушылардың білімдерін тиянақтау, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
731
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы

Өсімдік-тірі организм

Мақсаты

Оқу мен оқытудың тәсілдерін қолдану арқылы өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу; өсімдіктер түрлері туралы оқушылардың білімдерін тиянақтау, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту.Табиғатқа ұқыпты қарым-қатынас жасауға баулу.

Сабақ түрі:

Жаңа сабақ

Сабақтың жабдықталуы

Интербелсенді тақта, флипчарт, жұмыс парағы, бағалау парағы.



Сабақтың

әдіс-тәсілі:

АКТ, СТО, Жас ерекшелігіне байланысты оқыту, Дарынды

оқушылармен жұмыс, Диалогтік оқыту, Көшбасшылық, Бағалау.


Жұмыстың формасы:

жұппен, топпен.



Тыныштық сәті

«Су асты патшалығына саяхат»

Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет тыныстаңыз. Бірнеше секундтан кейін теңіз түбіне саяхат жасаймыз. Толқынның жеңіл шалпылын, шағаланың шуылына құлақ түріңіз.Шалғайдан Дельфиннің сізге қарай жүзіп келе жатқанын көресіз. Ол сізді теңіз түбіне саяхаттауға алып кету үшін келді. Ол өте әдепті, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырып, мықтап ұстап жолға шығыңыз. Су астында жүзу қандай керемет! Жан-жағыңызға қараңыз. Түрлі-түрлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Су асты неткен қызықты, әрі ғажап әлем! Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз... , ал енді жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Су бетіне шығып Дельфинге ризашылықтарыңызды білдіріңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз.

Үй тапсырмасын тексеру

Тест арқылы білімдерін көрсетеді, жұппен тексереді.

Тақырыпқа шығу

Электронды оқулық арқылы тақырыпты анықтайды, мақсат қояды.

Мағынаны

тану

























Сергіту сәті










Мәтінді өздігінен меңгереді, жұппен, топпен талқылайды.

«Өсімдік-тірі организм» деген сөзге тірек сызба ұсыну.

Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдейді.

Shape3 Shape2 Shape1

Shape5 Shape4

Өсімдік-тірі организм , өйткені



Shape6

Shape8 Shape7

1-топ. «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі. Шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар суреттерді оған қатысы жоқ суреттермен араластырып орналастыру.

Келтірілген суреттердің қайсысы жататынын дәлелдейді.

2-топ.«Тұжырымдамалық кесте» әдісі

Ағаш, бұта, шөптектес өсімдіктерді ажыратады.

Ағаш

тар

Бұталар

Шөптектес

өсімдіктер






3-топ. «Венн диаграммасы» Жапырақты ағаштар мен қылқан жапырақты ағаштарды салыстырады.

4-топ. Шығармашылық тапсырма .Синквейн әдісі

1.Бірінші жолда тақырып бір сөзбен аталады (зат есім)

2.Екінші жол – бұл тақырыпты екі сөзбен сипаттау (екі сын есіммен)

3.Үшінші жол – бұл үш сөзбен осы тақырып көлемінде іс әрекетті сипаттау

4.Төртінші жол – бұл тақырыпқа қатыстылығын көрсететін төрт сөзден құрылған сөйлем

5.Соңғы жол – бұл тақырыптың мәнін қайталайтын бір сөзден құрылған синоним

Ой толғаныс

Проблемалық жағдаятты шешу. Пікірталас.

-Егер жер бетінде өсімдіктер жоғалып кетсе, онда не болар еді?

«Менің ойымша...», «Мен сенімдімін» деген сияқты сөйлемдермен бастап, ойларын айтады.

Үйге тапсырма

Деңгейлік тапсырма

1.Өзі қалаған бір өсімдік туралы эссе жазу.

2. Суретжұмбақ, сөзжұмбақ құрастыру.

3. Өсімдіктер туралы қызықты ақпараттар жинау.

Бағалау

Топ басшысы бағалау парақшаларының қорытындысы бойынша бағалайды.


Кері байланыс

Ағаш, бұта, шөптектес өсімдіктердің түрлерін ажыратады, көңіл күйлерін смайлик арқылы білдіреді.

Мен өзімді былай сезінемін

Shape9 Shape10 Shape11























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!