Материалдар / Ашық сабақ: Өсімдіктер әлемі

Ашық сабақ: Өсімдіктер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Алматы "Атамұра" 2017 жылғы 5-сынып оқулығның "Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі" бөлімінің "Өсімдіктер әлемі" тақыбына ашық сабақтың қысқа мерзімд сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:_________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 7-сабақ

Бөлім:

4. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі.Лексика

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Сандуғаш Серікқызы Әбішева

Күні:

29.11.2024

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5. 1. 3. 1 оқылған мәтіннің мазмұнын түсіну, сұрақ құрастыру;

5. 4. 3. 1 омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақтың мақсаты

Мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды, сұрақтар құрастырады, оларға нақты, толық жауап бере алады Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдана алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу.

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсіну;

басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

7 минут















Сабақтың ортасы

8 минут






















Сабақтың ортасы

15 минут

минут







Сабақтың соңы

5 минут




1.Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Амандасып алайық»

https://wordwall.net/ru/resource/53248984






Оқушы назарын шоғырландыру мақсатында жаңылтпаш айтқызу.

Гүлім гүлге қарап күлімдеді,
Көгілдір гүлге қонған аралар гуілдеді.


2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Өткен білімді пысықтау, үй тапсырмасын сұрау мақсатында сұрақтар қою.

Ұяшықтар ” әдісі

  • Омоним дегеніміз не?

  • Мысал келтіріңіз

  • Синоним дегеніміз не?

  • Мысал келтіріңіз

  • Антоним дегеніміз не?

  • Мысал келтіріңіз

  • Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?

  • Мысал келтіріңіз











3-тапсырма.

Мәтінді түсініп оқыңыз,мәтін бойынша бір сұрақ әзірлеңіз





8-тапсырма

Түс жоруға қатысты сөйлемдердегі қарамен жазылған сөздердің синонимін, антонимін тауып жаз





«Ою» биі. Сергіту сәті



Оқулықтан тыс тапсырма


«Сөмкемізді толтырамыз» әдісі








«Кері байланыс»

«ББ» кестесі

Білдім

Білгім келеді






Үйге тапсырма:

4-тапсырма

Оқылым мәтінінен омоним, антоним, синоним сөздерді тауып жаз.


Қосымша тапсырма


Тапсырма. Жұмбақтың шешуін табыңыз.

1.Жер астында жез қазық,
Жеуге болар ас қазық. / Сәбіз/

2.Ол күнді күзетеді,
Күн оны түзетеді. / Күнбағыс/

3.Тау тау ақ қар,
Ерiмейдi ыстықта. / Мақта/

4.Доптар жатыр желiсi бар,
Қабат-қабат терiсi бар. / Орамжапырақ









Психологиялық ахуал


Wordwall платформасы арқылы

«Амандасып алайық»









Сабақтың тақырыбын болжайды.






Сұрақтарға жауап береді, өткен тақырыптарды еске түсіреді





















Мәтінді оқиды,сұрақ әзірлейді






Қарамен жазылған сөздердің синонимін, антонимін табады, алмастырып жазады



«Ою» биін билейді



Тақтадағы «Омоним», «Синоним», «Антоним» сөмкелеріне сәйкес сөздерді орналастырады.




Кестені толтырады














Жұмбақты шешеді





















Оқушылар мұғаліммен сандарды таңдау арқылы берілген суреттерге қарап, амандасады



















Бағалау: «Толық өсімдік» әдісі




Дескриптор

Оминим ережесін айтады-1

Омонимге мысал келтіреді-1

Синоним ережесін айтады-1

Синонимге мысл келтіреді-1

Антоним ережесін айтады-1

Антонимге мысал келтіреді-1

Көп мағыналы сөз ережесін айтады-1

Көп мағыналы сөзге мысал келтіреді-1



Дескриптор:

Мәтінді қатесіз оқиды-1

Сұрақты дұрыс құрастырады-1

Сұраққа толық жауап береді-1



Дескриптор:

Синоимін табады-1

Антонимін табады-1

Әдемі жазады-1








Дескриптор

Бір омоним сөз табады-1б

Екі омоним сөз табады-1б

Бір синоним сөз табады-1б

Екі синоним сөз табады-1б

Бір антоним сөз табады-1б

Екі антоним сөз табады-1б


















Дескриптор:

-Жұмбақтың шешімін табады 1б

















Интерактивті тақта






























Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл














Оқулық









Оқулық

Синонимдер сөздігі






Интерактивті тақта



Суретті көрнекілік









Таратпа қағаз









Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

5-сынып
























ЖИ арқылы жасау
29 Қаңтар 2025
107
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі