Биологиялық почта
әдісі (5 минут):
Әр топ ұяшықтар
түсін таңдайды.
1.фотосинтез
қандай процес?
2.өсімдік қалай
қоректенеді ?
3. тамыр қайдан
қоректенеді ?
4. органикалық
тыңайтқыштар?
5.минералды
тыңайтқыштар дегеніміз
не?
6.өсімдіктерге
судың әсері қандай?
7.жапырақтың
фотосинтез жүретін бөлімі қандай ұлпаға
жатады?
8.қант жапырақтың
қай бөлігінде түзіледі?
9.өсімдіктер
қоректік заттарды қай кезде
пайдаланады?
10.өсімдіктің
жақсы өсуіне қажетті
заттар?
Суреттік
тапсырма( постер)
қорғау:
Сергіту сәті
мақсатым:оқушыларды ұйымшылдыққа,ұқыптылыққа,ептілікке үйрету
:Құбырлар шеңбер құрып су ағысын
жасайды.
Жаңа сабақ
таныстырылым ( 5 минут).Жаңа тақырып жұмбақ түрінде суретті
сиппаттап табады:
Өсімдіктердің
тыныс алуы жасыл затты сіңіруі
фотосинтез:
Жаңа сабақты
мұғалім түсіндіреді.
Тақырыпқа
байланысты көрсетілім видео
ролик.
Тақырыпқа
байланысты зертханалық
жұмыс:
Өсімдіктің суды
сіңіруі,Өсімдіктің тыныс алуы майшам арқылы зерханалық
жұмыс.
Оқулықпен
жұмыс.
Венн
деаграммасы:
Фотосинтез-Тыныс
алу.
Термин сөздермен
жұмыс үш тілде
орындайды:
Тұқым-семена-seeds
Тамыр-корень-root
Өсімдік-растение-plant
«Ой толғаныс» (5
минут)неліктен топырактан қоректену
дейді?
«Кім жылдам?» (
10 минут) Оқушылар жауап
береді
Топтық тапсырманы
орындау.
Қорытындылау:
«Ұшақ» әдісі. ( 5
минут) жаңа тақырып бойынша:сұрақтарға жауап
береді.
Үйге тапсырма (1минут).
Өсімдіктердің тыныс алуы жасыл затты сіңіруі
фотосинтез
|