Пәні: қазақ тілі |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9-бөлім.Жеңіс күні. Мектеп: С.Н.Имашев атындағы жалпы Ұлы ерлікке тағзым. орта мектепКүні: 4.04.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Шакирова.Г.Ж.Сынып: 7 «а» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: | Отан-оттан да ыстық |
Осы сабақта қол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқу бағдарламысына сілтеме) | 7Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогте қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7ӘТН3 Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
Сабақ мақсаты:
| Барлық оқушылар:Оқушылар диалогте, көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады. Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды, сөздердің көркемдік ерекшелігін, эмоцианалдық мәнін түсініп, қолданады. |
| Оқушылардың көбісі: көңіл күйді білдіретін сөздерді,мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестердің көркемдік ерекшелігін, мәнін, диалогке, пікіралмасуға түсе отырып, еркін қолданады. |
| Кейбір оқушылар: Тақырыпқа сай шағын эссе жаза алады. Жоғары дәрежелі сұраққа жауап береді. |
Ойлау деңгейлері | қолдану |
Бағалау критерийі | • Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді қолданады • Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады • Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшелігін,эмоцианалдық мәнін түсініп,қолданады. Тақырыпқа сай шағын эссе жаза алады. Жоғары дәрежелі сұраққа жауап береді. |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отан,батыр, отаншылдық, ерлік, жүректілік, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заманДиалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:жігіттік қасиет,от кешу, туған жер, Отанды қорғау1.Отан туралы қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?2.Отан үшін от кешкен батырлардың білесің бе?Жоғары дәрежелі сұрақтар:1.Отан неге оттан да ыстық...?2.Сен үшін Отаннан да құнды не? Неліктен?3.Сен Отан үшін қандай ерлікке барар едің? |
Құндылықтарға баулу | Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
Пәнаралық байланыс | Сабағымды тарих,әдебиет, музыка пәнімен байланыстырамын. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | «Ас- баланың қуаты» |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен) | Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру. Суреттер арқылы топқа бөлемін. (1 минут)1-топ. «Әнұран» 2-топ. «Елтаңба» 3-топ. «Ту» Үй тапсырмасы. «Серпілген сауал » әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын. 1.Арман ас адамның арқауы дегенді қалай түсінесің? 2.Гүлнар Арманның жауабымен келісесің бе? 3.Нұржан екі жауап бойынша не айтасың? 4. Ерлан « ас» сөзінің синонимін айт | суреттер |
Сабақтың ортасы
4 минут
10 минут
10 минут
1 минут
10 минут | Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту. Үнтаспадан Отан туралы өлең тыңдата отырып, тақырыпқа шығамын. «Ой моншақ» әдісі 1.Өлең не жайында? 2.Өлең сіздің көңіл-күйіңізге әсер етті ме? 3. Өлеңнің әуені мен сөзінің арасында қандай байланыс бар?
1. Ж «Қабырғадағы сурет» әдісі. Мәтіндегі мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді тауып,мағынасын аш. Отан үшін отқа түс –күймейсің Отан деген – сенің туып өскен, кіндік қанын тамған жер, ата – анаң, досың Отанға деген махаббат, сыйластықпен ұласса – ол адамның рухани деңгейінің биіктігі. Дегенмен де Отанға деген махаббат пен сүйіспеншілік, анаға деген махаббатпен тең. Отан туралы шығарма керек. Әрбір жанға өзінің отбасы, туған - туыстары , жолдастары ыстық болса, Отан да адам баласына солай да ыстық. «Отан» десе адамның жүрегі езіліп, жүрекке жылы болып есептелінеді. Кез келген ұлт өкілдерінің өз Отаны бар екені айдан анық. «Отан үшін отқа түс - күймейсін» - деген мақал бар. Расында да егер Отан үшін жанынды қисаң, ол үлкен абырой. Отан үшін өлген адамның өзі өлгенімен, аты ешқашанда өлмейді. Тарихта мәңгі қалады. Отан деген – сенің туып өскен, кіндік қанын тамған жер, ата – анаң, досың Отанға деген махаббат, сыйластықпен ұласса – ол адамның рухани деңгейінің биіктігі. Дегенмен де Отанға деген махаббат пен сүйіспеншілік, анаға деген махаббатпен тең.
ЖЖ«Құрастыр, одан кейін жауап бер»әдісіБерілген сұрақтар бойынша диалог құр.1.Отан неге оттан да ыстық...? 2.Отан үшін от кешкен кімдер? 3.Сен отан үшін қандай ерлікке барар едің? 4. Патриот болудың қажеттілігі қандай?
Ширату жаттығу. Поэзия минуты «Сен құрметте оны, қарағым!» «Тізбектелген» әдіс
ТЖ «Дөңгелек үстел» әдісіНайзаның ұшымен, білектің күшімен қорғау, рухы көтерілу, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман, бейбітшілік аспаны, қан майдан, жау жүрек Б.Момышұлы: «Ерлік – ердің қасиеті, жүректілік - жігіттің қасиеті» «Отан оттан да ыстық, жанып тұрған шоқтан да ыстық» тақырыбындағы пікірталаста дұрыс шешім қабылда.
ЖЖ «Еркін жазба » әдісі «Отан десем ойыма....» тақырыбында эссе жазу.
Дескриптор - Көркем бейнелеуіш,эмоционалды-экспрессивті сөздерді мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданды. - Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін, мәнін ажыратты, түсінді. - Тақырыпқа сай шағын эссе жазды. - Жоғары дәрежелі сұраққа жауап берді.
«2 жұлдыз, 1 тілек» қалыптастырушы бағалау | Үнтаспа әуенді өлең жүріп тұрады, оқушылар әуенді тыңдай отырып, тақырыпқа шығады.mytvideo.ru
Қабырғадағы суретке стикерге жазылған сөздердің мағынасын ашып, суреттің ішіне жабыстырады.
|
Соңы
Кері байланыс5 минут
| «Жетістік баспалдағы» (2 минут) |
|
Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? | Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Тапсырмаларды жеке қажеттіліктеріне қарай саралап беремін. Эссе жазғызамын |
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағаланды. | Сабақ барысында өмір қауіпсіздігі сақталды. АКТ тиімді қолданылды. |
РефлексияСабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты сабақ барысында жүзеге асты. Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа байланысты тілдік құралдарды, фразеологизмдерді,мақал-мәтелдерден көркемдік ерекшелігін ажыратып, мәнін түсінуді үйренеді. Дарынды оқушыға арналған сараланған тапсырма жүзеге асты. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым. |
|