-
Бөлім: ЖЕҢІС КҮНІ. ҰЛЫ ЕРЛІККЕ ТАҒЗЫМ
Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі
Күні:
Мұғалімніңаты-жөні: Ильясова Рахила Имангалиевна
Сынып: 7 «Г»
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Отан үшін от кешкендер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.3.3.1- мәтін құрылымын (жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түріндегі берілген процесті сипаттап жазу;
Сабақмақсаттары
Кейбір оқушылар орындайды: - мәтін құрылымын (жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түріндегі берілген процесті сипаттап жаза алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Мәтіннің тақырыбын, идеясын түсінеді.Мәтіннен оқшау сөздерді табады.
Кейбір оқушылар орындайды: . Оқшау сөзердің қызметін түсінеді, ажырата біледі.
Тілдікмақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Соғыс, қасірет, ерлік, бала, солдат, концлагерь
Сөйлем құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Адамзат, соғыс, ерлік, жеңіс, қасірет.
Бағалау критерийі
Мәтіннің тақырыбын, негізгі ойды анықтайды
Пәнаралық
байланыс
Тарих, қазақ әдебиеті
Алдыңғыоқу
ЖЕҢІС КҮНІ. ҰЛЫ ЕРЛІККЕ ТАҒЗЫМ
Жоспар
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтың
басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.
Сынып оқушылары смайлик арқылы «Бейітшілік», «Майдан», «Жарқын болашақ» сөздері мен тіркесі бойынша 3 топқа бөлінеді.
1-ші топқа: : «Бейбітшілік»
2-ші топқа:: «Майдан»
3-ші топқа: : «Жарқын болашақ»
Қызығушылықты ояту.
Бейнефильм көрсету. «Ер есімі – ел есінде»
https://www.youtube.com/watch?v=Kp0nqrD_3NY
-
Бейнежазба бойынша қандай ой білдіресіз? Бүгінгі сабағымызбен қандай байланысы бар деп ойлайсыздар?
Соғыс дегенде, ең алдымен, көз алдымызға не елестеді?
- Батыр ата-апаларымыз ел үшін, жер үшін, Ұлы Жеңіс үшін қалай соғысты?
3. Тылдағы қариялар, әйелдер мен балалар қалай еңбек етті?
4. Қалай ойлайсыңдар, сол кездегі балаларда балалық шақ болды ма?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.
Топтың аттарының мағынасын ашады
Бейнефильмге назар аударып, сұрақтарға жауап беру арқылы, оқушылар өз көзқарастарын танытады, сабақ тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
ҚБ
7-сынып қазақ тілі
Сабақтың ортасы
ӘТН. Грамматика. Смайликтер арқылы түсіндіру
Қаратпа сөз қыстырма сөз Одағай сөз



Оқылым тапсырмасы. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
Топтық жұмыс.
1-тапсырма.Мәтінді мұқият оқып, тақырып қойыңыз. Графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде сипаттап жазыңдар.

1-топ. Дара диаграмма
2-топ.«Ақпаратты сүзу» әдісі


3-топ «4 Ромб» әдісі. Ең маңызды ақпарат, маңызды элемент, жеткілікті түрде маңызды ақпарат, маңызы азырақ ақпаратты жазу.

Дескриптор:
-
мәтінге тақырып қоя алады;
-
өз әсерімен бөліседі;
-
негізгі ойды анықтайды.
-
сызба түрінде сипаттап жазады.
ҚБ

платформасы арқылы
тапсырмалар орындату2-тапсырма. Сәйкестендіру

3-тапсырма. Оқшау сөздерді орнына қойыңдар.
1. Өлеңім, шарла, ауылды.
2. Менің ойлаған ойымның үстінен түстің, Ботагөз.
3.Тыңда, дала, Жамбылды!
4. Бәсе,солай болады деп айтып едім ғой.
5. Қап, барлық еңбектері далаға кетеді-ау!6.- Туу,сізде шақпақ барын мүлде ұмытып кеткем
ғой!
4-тапсырма.
1-топ. Сөйлемдердің ара жігін ажыратып, тиісті тыныс белгісін қойыңдар.
- Ал құрметті Темір аға сезіп отырмын сырыңды
Менің айтқандарымды ұмытып кеттің-ау сірә
2-топ.- Сөз ұшқыны әрине Нұрқаттың өзінен тараған
- Ә мүмкін жауын жауып егін жаппай шығар
3-топ.- Ойбай бізде не қауқар бар.
– Қап, кетіп қалды-ау, – деді Көкетай санын бір соғып.ҚБ. «Жарайсың»
5-тапсырма. «Галереяға саяхат» әдісі. Суреттер сөйлейді. Оқиға желісі бойынша орналастырып, қысқаша әңгіме құрап жазыңдар.

Дескриптор:
-Оқиға желісі бар әңгіме жазады;
-Оқшау сөздерді орынды кірістіреді,
ҚБ «Басбармақ» әдісі
Слайд арқылы
грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Мәтінді мұқият тыңдап, тақырып қояды. Алған әсерімен бөліседі.Негізгі ойды анықтаңыз.
Грамматикалық тапсырма орындайды.

Мәтінді мұқият оқып, тақырып қояды.
1-топ: «Дара диаграмма» әдісі арқылы
2-топ: «Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы
3-топ. «4 Ромб» әдісі арқылы
«Лумио » платформасы арқылы тапсырманы орындайды.
Оқшау сөздерді орнына қояды.
Әр топтан бір оқушы тапсырманы тақтада орындайды, қалған оқушылар орнындарында орындайды.
Оқушылар суреттерді оқиға желісі бойынша орналастырып, қысқаша әңгіме құрап жазыңдар.
ҚБ
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу1 - айлықМатериал тарифі-96% жеңілдік000500ҚМЖАшық сабақТәрбие сағатыПрезентацияБЖБ, ТЖБ тесттерКөрнекіліктерБалабақшаға арнарлған құжаттарМақала, ЭссеДидактикалық ойындаржәне тағы басқа 400 000 материалБарлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз1 990 ₸ 49 000₸1 айға қосылуМатериалға шағымдануБұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:Ильясова Рахила Имангалиевна21 Наурыз 2024
461
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңізАшық сабақ Отан үшін от кешкендер қазақ тілі 7-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылдыАшық сабақ Отан үшін от кешкендер қазақ тілі 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінікАшық сабақ слайд арқылы орындалды.Материалдың қысқаша нұсқасы-
Бөлім: ЖЕҢІС КҮНІ. ҰЛЫ ЕРЛІККЕ ТАҒЗЫМ
Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі
Күні:
Мұғалімніңаты-жөні: Ильясова Рахила Имангалиевна
Сынып: 7 «Г»
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Отан үшін от кешкендер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.3.3.1- мәтін құрылымын (жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түріндегі берілген процесті сипаттап жазу;
Сабақмақсаттары
Кейбір оқушылар орындайды: - мәтін құрылымын (жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түріндегі берілген процесті сипаттап жаза алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Мәтіннің тақырыбын, идеясын түсінеді.Мәтіннен оқшау сөздерді табады.
Кейбір оқушылар орындайды: . Оқшау сөзердің қызметін түсінеді, ажырата біледі.
Тілдікмақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Соғыс, қасірет, ерлік, бала, солдат, концлагерь
Сөйлем құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Адамзат, соғыс, ерлік, жеңіс, қасірет.
Бағалау критерийі
Мәтіннің тақырыбын, негізгі ойды анықтайды
Пәнаралық
байланыс
Тарих, қазақ әдебиеті
Алдыңғыоқу
ЖЕҢІС КҮНІ. ҰЛЫ ЕРЛІККЕ ТАҒЗЫМ
Жоспар
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтың
басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.
Сынып оқушылары смайлик арқылы «Бейітшілік», «Майдан», «Жарқын болашақ» сөздері мен тіркесі бойынша 3 топқа бөлінеді.
1-ші топқа: : «Бейбітшілік»
2-ші топқа:: «Майдан»
3-ші топқа: : «Жарқын болашақ»
Қызығушылықты ояту.
Бейнефильм көрсету. «Ер есімі – ел есінде»
https://www.youtube.com/watch?v=Kp0nqrD_3NY
-
Бейнежазба бойынша қандай ой білдіресіз? Бүгінгі сабағымызбен қандай байланысы бар деп ойлайсыздар?
Соғыс дегенде, ең алдымен, көз алдымызға не елестеді?
- Батыр ата-апаларымыз ел үшін, жер үшін, Ұлы Жеңіс үшін қалай соғысты?
3. Тылдағы қариялар, әйелдер мен балалар қалай еңбек етті?
4. Қалай ойлайсыңдар, сол кездегі балаларда балалық шақ болды ма?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.
Топтың аттарының мағынасын ашады
Бейнефильмге назар аударып, сұрақтарға жауап беру арқылы, оқушылар өз көзқарастарын танытады, сабақ тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
ҚБ
7-сынып қазақ тілі
Сабақтың ортасы
ӘТН. Грамматика. Смайликтер арқылы түсіндіру
Қаратпа сөз қыстырма сөз Одағай сөз



Оқылым тапсырмасы. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
Топтық жұмыс.
1-тапсырма.Мәтінді мұқият оқып, тақырып қойыңыз. Графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде сипаттап жазыңдар.

1-топ. Дара диаграмма
2-топ.«Ақпаратты сүзу» әдісі


3-топ «4 Ромб» әдісі. Ең маңызды ақпарат, маңызды элемент, жеткілікті түрде маңызды ақпарат, маңызы азырақ ақпаратты жазу.

Дескриптор:
-
мәтінге тақырып қоя алады;
-
өз әсерімен бөліседі;
-
негізгі ойды анықтайды.
-
сызба түрінде сипаттап жазады.
ҚБ

платформасы арқылы
тапсырмалар орындату2-тапсырма. Сәйкестендіру

3-тапсырма. Оқшау сөздерді орнына қойыңдар.
1. Өлеңім, шарла, ауылды.
2. Менің ойлаған ойымның үстінен түстің, Ботагөз.
3.Тыңда, дала, Жамбылды!
4. Бәсе,солай болады деп айтып едім ғой.
5. Қап, барлық еңбектері далаға кетеді-ау!6.- Туу,сізде шақпақ барын мүлде ұмытып кеткем
ғой!
4-тапсырма.
1-топ. Сөйлемдердің ара жігін ажыратып, тиісті тыныс белгісін қойыңдар.
- Ал құрметті Темір аға сезіп отырмын сырыңды
Менің айтқандарымды ұмытып кеттің-ау сірә
2-топ.- Сөз ұшқыны әрине Нұрқаттың өзінен тараған
- Ә мүмкін жауын жауып егін жаппай шығар
3-топ.- Ойбай бізде не қауқар бар.
– Қап, кетіп қалды-ау, – деді Көкетай санын бір соғып.ҚБ. «Жарайсың»
5-тапсырма. «Галереяға саяхат» әдісі. Суреттер сөйлейді. Оқиға желісі бойынша орналастырып, қысқаша әңгіме құрап жазыңдар.

Дескриптор:
-Оқиға желісі бар әңгіме жазады;
-Оқшау сөздерді орынды кірістіреді,
ҚБ «Басбармақ» әдісі
Слайд арқылы
грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Мәтінді мұқият тыңдап, тақырып қояды. Алған әсерімен бөліседі.Негізгі ойды анықтаңыз.
Грамматикалық тапсырма орындайды.

Мәтінді мұқият оқып, тақырып қояды.
1-топ: «Дара диаграмма» әдісі арқылы
2-топ: «Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы
3-топ. «4 Ромб» әдісі арқылы
«Лумио » платформасы арқылы тапсырманы орындайды.
Оқшау сөздерді орнына қояды.
Әр топтан бір оқушы тапсырманы тақтада орындайды, қалған оқушылар орнындарында орындайды.
Оқушылар суреттерді оқиға желісі бойынша орналастырып, қысқаша әңгіме құрап жазыңдар.
ҚБ
Жүктеу
БөлісуЖИ арқылы жасауФайл форматы:docx21.03.2024461Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖариялаған:Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласызҚазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласызСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі -
-











