Материалдар / Ашық сабақ «Отбасы дәстүрлері»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Отбасы дәстүрлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға отбасы құндылықтарын түсіндіруге зор мүмкіндік береді. Отбасы дәстүрі,тәрбиелік маңызы зор материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2022
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

ІІ. Ынтымақты отбасы

Педагогтың аты – жөні:

Тунгатарова Айгуль Туйешиевна

Күні:

21.10.2021ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

11 Отбасы дәстүрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

  • қарым-қатынас ережелерін біледі, үйде, бейтаныс адамдармен жағымды, достық қарым-қатынасты сақтай алады; өзінің туыстары мен жақындарын құрметтейді

Құндылығы:

Сүйіспеншілік

Қасиеттері:

Қамқорлық,мейірімділік,жанашырлық

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға отбасылық дәстүрлердің мәнін түсіндіре отырып, Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері:

  1. Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншіліктің маңыздылығын түсіндіру

  2. Оқушыларды отбасылық дәстүрді бойына сіңіре отырып дамыту

  3. Оқушыларды қамқорлыққа, мейірімділікке , жанашырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі:

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі:




  1. Жағымды көңіл – күй


Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, оқушылардың сабаққа қатысын тексереді

5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп.

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4. Тазалық.

    5. Татулық.

Жағымды көңіл-күйге бөлену



5Т ережесін еске түсіреді





Жағымды көңіл-күйге бөлінеді





https://www.youtube.com/watch?v=kl2mW-pFh-w


  1. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру:

Мұғалім оқушыларға «Әке тәрбиесі» мәтінін оқып келуді тапсырды

Сұрақтар:

  • Әкесі кішкентай Бауыржанды қандай әдептілікке үйретті?

  • Сәлем беру дәстүрі туралы не білесіңдер?

  • Өз отбасыларыңда қонақ келгенде қандай дәстүрді сақтайсыңдар?

  • Өз отбасыларыңызда тағы қандай дәстүрлер сақталған?

Саған қандай отбасылық дәстүр ұнайды? Неліктен?

Мұғалім отбасы дәстүрі туралы мағлұмат бере отырып, оқушыларға мейірімділік,әдептілік қасиеттерін түсіндірді

Сұрақтарға жауап бере отырып отбасылық дәстүрге қамқорлықпен, жанашырлықпен қарауды түсінеді


4-сынып

Оқулық

55-бет

11 сабақ

Ізғұттынова Р.О.,Мұратханова Р., Оралбекова Ә.Қ.









  1. Жағымды ой-пікір дәйексөз


«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің»

Нақыл сөз

Сұрақтар:

  • Нақыл сөздегі «ұя» сөзінің мағынасын қалай түсінесіздер?

  • Отбасындағы қамқорлық,мейірімділік,жанашырлық сияқты асыл қасиеттерді кімнен аласыздар?

Мұғалім оқушыларға отбасына мейірімділікпен, қамқорлықпен,жанашырлықпен қарауды түсіндіреді, ұғындырады


Дәйексөзден оқушылар жоғарғы рухани құндылық - сүйіспеншілік екенін түсінеді.

Оқушылар бірнеше рет қайталап, жұмыс дәптерге жазады.

  1. Оқиға айту (Әңгіме)

Мұғалім оқушыларға «Әке қадірі» бейнежазбасын көрсетеді

  1. Ұлы перзенттік, азаматтық парызын дұрыс атқарды ма?

  2. Баласының бойынан қандай қасиеттерді байқадыңдар?

3.Өміріңде осындай жағдай орын алмас үшін сен қайтер едің?

Мұғалім оқушыларға қамқорлық,мейірімділік,жанашырлық қасиеттерді түсіндіре отырып сүйіспеншілікке баулиды

Сұрақтарға жауап бере отырып, қазақ даналығында дүние кезек «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келеді» деген көріністі көру арқылы ата-ананы қадірлеуді, мейіріммен қарауды түсінеді, сезінеді

https://youtu.be/KQsYBH4CsW0

  1. Шығармашылық жұмыс.

Мұғалім оқушыларды 3 топқа біріктіреді

І топ:

1-тапсырма

«Отбасы» тақырыбына «Бес жол өлең» (синквейн) құрастырып жазыңдар.

Бес жолдан тұратын өлеңді жазу ережесі:

1-жолға бір сөзбен тақырып жазылады (зат есім түрінде).

2-жолға тақырып екі сөзбен сипатталып жазылады (сын есім түрінде). 3-жолға үш сөзбен тақырыпқа қатысты іс-әрекет жазылады (етістік түрінде).

4-жолға төрт сөзден тұратын тақырыпқа қатысты бір сөйлем жазылады.

5-жолға тақырыптың мәнін сипаттайтын бір сөз жазылады.

ІІ топ:

2 – тапсырма Бейнелі сөз (ребус) шешу, мақал айтуShape1 ІІІ топ:

Отбасылық дәстүрдің бірін таңдап,оның қалай өтетінін әңгімелеп беріңдер

Мұғалім оқушыларға мейірімділік пен жанашырлықтың отбасынан алатынын айтып түсіндіреді,сезіндіреді


Оқушылар отбасындағы мейірімділік,қамқорлық, жанашырлық қасиеттерді ата-анасынан бойына сіңіретінін түсінеді, ұғынады

«Әдіс-тәсілдер қоймасы»

кітабынан














  1. Топпен ән айту

«Рақмет, әке!» Нұрболат Абдуллин

Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды

https://youtu.be/fgHj5Wwbgmc

  1. Үйге тапсырма

«Туған күн» мәтінін оқып келу.

Оқушылар үйге тапсырманы жазып алады

4-сынып

Оқулық

57-бет

12 сабақ

Ізғұттынова Р.О.,Мұратханова Р., Оралбекова Ә.Қ.

  1. Сабақтың қорытынды сәті.


Отбасы - тәлім-тәрбие мектебі.Адам өнеге - үлгіні отбасынан алады. Халықтың салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын отбасынан үйренеді.Үлкенді құрметтеу, кішіге қамқорлық жасау, адалдық, әдептілік,еңбексүйгіштік отбасының өнеге-үлгісі болып табылады. Отанды сүю,ана тілін құрметтеу, табиғатты аялау да отбасынан басталады.

Отбасы – сүйіспеншіліктің, шаттықтың ордасы.

Рефлексия




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!