3-бөлім:
|
Отбасындағы дәстүрлер мен
мерекелер
|
Сабақтың
тақырыбы:
3-сабақ
|
Отбасы – шағын мемлекет
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенова Раушан
Медетовна
|
Сынып: 5-сынып
Пәні: Қазақ тілі
|
Қатысқандар:15
|
Қатыспағандар:0
|
Осы
сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
(5.Ж3) Сюжетті суреттердің
(фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме
құрастыру.
(5.Ж 5) Оқылым және тыңдалым
материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін
жазу.
|
Сабақтың
мақсаттары:
(Бағалау критерийі)
|
Барлық оқушылар орындай
алады: Әңгіме
құрастырады
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:Негізгі ақпаратты
жазады
Кейбір оқушылар орындай
алады: Саралап, жинақы мәтін
құрастырады.
|
Тілдік мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады:
Отбасы жайында ойын
жеткізеді.Өзіндік тұжырым жасайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
отбасы, шаңырақ,ата,әже,
ұл,қыз, нағашы, жиен
Шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
туыстық қатынас, жеті ата,
қара шаңырақ , тату-тәтті, берік босаға, отбасы
жылуы
Талқылауға арналған
сұрақтар:
1.Отбасы деген не?Өз отбасыңда
қанша адам бар?
2. Ынтымағы жарасқан отбасы
дегенді қалай түсінесің?
3.Отбасы адамға не
береді?
4.Отбасы мүшелерін не
біріктіреді?
5.Мемлекет тірегі кімдер?
|
Құндылықтарға баулу:
|
Тарихтың,мәдениет пен
тілдің біртұтастығы:Қазақ халқы ортақ тілге және
дәстүрге ие халық ретінде сақталып қалды.Әрбір нағыз патриоттың
парызы – мемлекеттік тілді білу және отандастарымызға оны меңгеруге
көмектесу.
|
Пәнаралық байланыс:
|
өзін-өзі тану
|
Алдыңғы оқу
|
Отбасың-алтын қорғаның,
мемлекет - тірегің
|
Сабақ
басы
|
Уақыт
|
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
Қалыптастырушы бағалау
|
Ресурстар
|
2 мин
|
1-әрекет
Ұйымдастыру
«Құпия зат» әдісі арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
2-әрекет «Сұхбат»
әдісі бойынша
тілек.
Шаңыраққа ұқсап тұрып,
бір-біріне қошемет сөз айтады
|
|
3 мин
|
3-әрекет. Топтық жұмыс.
«Сөзді тап» әдісі
Оқушының қолына қима қағаздар
берілед і.Ондағы кейіпкерді оқушы дене қимылдары арқылы көрсетеді.
Осы кейіпкерлер арқылы топ қол ұстасып шеңбер
құрайды.
Бұл-бір-бірінен ажырамас
туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы, яғни отбасы екенін , сабақ
тақырыбы да осы екенін өздері анықтайды
|
4-әрекет
«От шашу»
әдісі
|
Қима қағаздарға жазылған тірек
сөздер
|
Сабақ ортасы
|
7 мин
|
Бағалау критерийі:
-Жұптаса отырып, сурет бойынша әңгіме
құрастырады.
-Тірек сөздер арқылы ой
түйеді
5-әрекет. Ұжымдық жұмыс
«Суреттер сөйлейді» әдісімен отбасындағы түрлі әрекеттерді
білдіретін фотосуреттер бойынша әңгіме
құрастырады.
Дескриптор:
-әр суретке қатысты 3 ой
жазады
- барлық суреттерге ортақ
тақырып ұсынады
- тақырыпты
ашады.
|
6-әрекет. Смайлик арқылы
бағалау.
Әр топтағы белсенді жұп
бірін-бірі жүрекше стикерлермен бағалайды.
|
илюстрияциялық суреттер
|
10мин
|
Бағалау критерийі:
-
Оқылған мәтіндегі негізгі ойды
түсінеді
-өз пікірін білдіре
алады
-жинақы мәтін құрайды
7- әрекет. Жеке жұмыс.
«Еркін жылдам жазба» әдісі
.Оқуға мәтін
ұсынылады.
Осы мәтінді оқып болған соң ,
оқылған мәтін бойынша жоспар құру .
Дескриптор:
-мәтін мазмұнын біледі
-осы мәтіндегі ойларды
саралап, жоспар құрастыра алады.
|
8-әрекет
Кері байланыс.
«Бір минут»
әдісі бойынша өзін – өзі
бағалау.
|
|
3 мин
|
Сергіту
сәті. Берілген
мақал-мәтелдер мен суреттерді
түсіндіре отырып, бір-бірімен сәйкестендіріп
шығады.
|
|
суреттер ,кеспелер
|
10
мин
|
Бағалау критерийі:
-негізгі ақпараттарды біледі
-өзіндік тұжырым жазады
9-әрекет Топтық жұмыс
«Жүзіп шығу» әдісі
«Мемлекет тірегі кімдер?»
Сұрақ бойынша ойтолғау жазу.
Дескриптор:
- сұрақ туралы ойланады
-сындарлы ой
жазады
|
10-әрекет
«Бас бармақ»
әдісі бойынша
бағалайды.
|
флипчарт, стикер,маркер
|
Сабақтың соңы
|
10
мин
|
Бағалау критерийі:
-сұраққа дәл жауап береді
11-әрекет «Ыстық орындық»
әдісі арқылы өтілген тақырыптың
кейіпкерлерін сомдау
Дескриптор:
-сұраққа ойланады
-ұтымды жауап береді
|
«Бес саусақ» әдісі
|
|