Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Отбасылық құндылықтар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Отбасылық құндылықтар
Бөлім: |
2-бөлім: Ұлттық жəне отбасылық құндылықтар Фонетика |
Педагогтің аты-жөні: |
Абдуманап Данагүл |
Күні: |
06.10.2023 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Отбасылық құндылықтар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.4.1 Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. 6.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу; . 6.4.1.1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазуды үйренеді |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3. Топқа бөлу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК экраны |
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин. |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Үйге берілген тапсырма: 1.Отбасы туралы мақал – мәтелдер жазу 2. Отбасы туралы өлең жаттау; 1. Халқымыз үшін дастарқанның маңызы қандай? 2. Дефис арқылы жазылатын сөздерге мысал келтір 3.Отбасылық құндылықтарға нелер жатады? 4. Құндылық дегеніміз не? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып қосымша ақпарат алады |
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Тыңдалым. 1-тапсырма: Суреттер бойынша тақырыпты болжа. Айтылым-диалог 2-тапсырма: «Кім жылдам?» ойыны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Балдан тәтті? (...) 2. Қара шаңырақ иесі кім? (...) 3. Балаға кім сыншы? (...) 4. Әкеден балаға берілетін зат. (...) 5. Үйдегі алтын адам кім? (...) 6. Адам бойындағы ең асыл қасиет. (...) |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл 1. Суреттер бойынша тақырыпты болжайды. 2. «Кім жылдам?» ойыны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. |
ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым. Дәптермен жұмыс. 3-тапсырма: Берілген сөздерден мақал-мәтел құрастырып жазыңдар. 1. Ұя, ұшу. 2. Әке, ұл, ана, қыз, өсу. 3. Әке, тау, ана, бұлақ, бала, құрақ. Дескриптор: Жалпы - 2 балл
Топтық жұмыс. 4-тапсырма: Топпен кестені сөйлет. Ережелерді айт. Үзілістегі оқиға бойынша ережеге сай мысал келтір. Дескриптор: Жалпы - 2 балл 1.Кестедегі Ережелерді айтады. 2.Үзілістегі оқиға бойынша ережеге сай мысал келтіреді. 5-тапсырма: Өз отбасыңда сақталып келе жатқан дәстүрлерді екпіннің түрлерін қолдана отырып баянда. Солардың ішінен өзіңе қандай отбасылық дәстүрлер ұнайтынын айт. «Менің отбасымның мүшелері» тақырыбында ата-анаңа немесе іні-қарындасыңа құттықтау сөз жаз. Дескриптор: Жалпы - 2 балл
1. Кестедегі Ережелерді айтады. Үзілістегі оқиға бойынша ережеге сай мысал келтіреді. 2. «Менің отбасымның мүшелері» тақырыбында ата-анаңа немесе іні-қарындасыңа құттықтау сөз жазады. |
ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс «Геймификация» әдісі. Gimkit платформасы арқылы өтілген тақырыптар бойынша тест құрастырып, көрсетеді
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үй тапсырмасы: |
Оқушылар телефон арқылы тест тапсырып, бүгінгі сабақта алған білімдерін, нәтижесін көрсетеді
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
13-тапсырма. Сабақта алған әсеріңді, ойыңды «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаз |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
Мұғалім оқушыларды «Домбыра» әдісімен бағалайды(жеке оқушыны бағалау) Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
фуСаралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |