Қазығұрт ауданы «Болашақ» мектеп-гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Байбосынова Нағима Оналбаевна6-сынып қазақ тілі пәні
|
Бөлім атауы | Ұлттық және отбасылық құндылықтар
|
Сабақтың тақырыбы | Отбасылық құндылықтар |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1. екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану. |
Сабақтың мақсаты | Оқушылар:Отанға деген құрмет отбасынан басталатынын, ұлт мәдениетінде тамақ, дәм татыру экономикалық, дипломатиялық, тәлім-тәрбиелік қызмет атқарғандығын оқып біледі;Отбасының құндылықтары туралы өз пікірлерін айтуда сөздік қорлары молаяды, екпін түрлерін орынды қолдануды меңгереді. |
Бағалау критерийлері | -мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады;-екіпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады. |
Тілдік мақсаттар | Қалтқысыз түсінігі, жөн-жосығын, ошақ, тұшымды сөз |
Дифференциация | Барлық оқушылар: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады, екпіннің түрлерін сөз және ссөйлем ішінде орынды қолданады.Бірқатар оқушылар: нақтылау сұрақтарын құрастырғанда екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады. |
Құндылыққа баулу | Ұлттық әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді дәріптеу |
АКТ қолдану | Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады. |
Алдыңғы білім | Ел тарихының ұлттық құндылығы туралы білімдерін есіне түсіреді.Кемшіліктерді түзейді, бағалайды. |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы
1 минут
2 минут
3 минут
| Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Ұқсайды/ұқсамайды» тренингін өткізеді. Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер құрады. Ішкі шеңбердегілер (сырттағыға) өзіне қарсы тұрғандарға: «Ұялы телефон саған ұқсайды, өйткені...» деп ұқсас тұстарын айтады, сыртқы шеңбердегілер өз кезегінде: «Ноутбук саған ұқсамайды, өйткені...» деп ұқсас емес жақтарын айтады. Осылайша ішкі шеңбердегі оқушылар жылжып сыртқы шеңбердегілердің бәрімен кездесіп шыққанша ойын жалғасады.Оқу мақсаты, сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен оқушылар танысады.Қызығушылықты ояту.Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Отбасы» деген сөзді естігенде не ойларыңа келеді? Сендер үшін отбасының маңызы қандай?" деген ойтүрткі сауалдар қойылады. Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
Интерактив тақта
|
Сабақтың ортасы3 минут
10 минут
1 минут
6 минут
1 минут
7 минут
1 минут
| Тыңдалым/айтылымОқулықтағы 1- тапсырма. «Отбасылық құндылықтары» тақырыбындағы мәтінді үнтаспадан тыңдайды. Топтық жұмыс.Мәтін бойынша негізгі және қосымша ақпаратты анықтау үшін нақтылау сұрақтары негізінде «Графикалық мәтін» құрастырады.Мәтін бойынша көтерілген мәселені топта анықтайды.
Бағалау критерийі
«Қос саусақ» әдісімен бір-бірін бағалайды.
Топтық жұмыс. 3 топқа 3 сурет беріледі.
7-тапсырма. Берілген суреттер бойынша отбасына, салт- дәстүрге байланысты мақал-мәтелдер құрастырып жазады.«Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалайды.
Сергіту сәті:Орнымыздан тұрайық, Оңға, солға бұрылып,Бір айналып шығайық.1,2,3,4,5 қолды қолға ұрайық.
«Ойшыл қалпақтар» әдісімен отбасылық дәстүрлер туралы пікір алмасу. Өз пікірлерін айтуда екпін түрлерін қолдана сөйлейді. Әр қалпақтың ролін интерактивті тақтадан көрсетіледі.
Ақ қалпақ. - Отбасылық дәстүрлер туралы айтады.(Отбасылық дәстүрлерге нелер жатады?).Сары қалпақ. - Отбасылық дәстүрлердің мәні мен маңызы туралы баяндайды. (Адам мен қоғам үшін маңызы қандай).Қара қалпақ. Отбасындағы дәстүрлердің пайдасыз тұстарын айтады.(Дәстүрдің озығы бар, тозығы бар» деп неге айтамыз?).Жасыл қалпақ. Біздің отбасымызда сол дәстүрлердің қолданылуы туралы мысалдар келтіреді. ( Бүгінгі өмірмен байланыстыра аласың ба?).Қызыл қалпақ. Айтылған ойлардың қайсысы ұнағанын қайсысы ұнамағанын бағалайды.(Сыныптастарыңның пікіріне қалай қарайсың?).Көк қалпақ. Айтылған ой-пікірлерден қорытынды, тұжырым шығарады. (Айтылған ойлардан қандай қорытынды шығаруға болады?).
Оқушылардың айтылым дағдылары мен екпінді қолдануы бойынша «Алғыс айтам» әдісімен өзара бағалау.Мұғалім бағалауы.
Үй тапсырмасы. «Құндылық» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. |
Үнтаспа
А-4 қағазы
Бағалау қағазы
Интерактив тақта «Ойшыл қалпақтар»
Оқулық
Интерактив тақта
Интерактив тақта
|
Сабақтың соңы
3минут
| Қалыптастырушы бағалау. «Үш минуттық үзіліс» әдісімен кері байланыс жасайды.Оқушылардың деңгейі мен түсініктерін байқау үшін жеке әңгіме жүргізіледі.-Бүгін не үйрендім?– Сабақ бойынша нені түсінбедім?Келесі сабақта қандай мәселеге көңіл аудару керек? Мұғалімнің кер байланысы. Оқушылар ағаш үстіндегі өз орындарын көрсетеді. |
Кері байланыс парағы |