Ашық сабақ Отбасылық құндылықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Отбасылық құндылықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру бойынша ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазығұрт ауданы «Болашақ» мектеп-гимназиясы

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Байбосынова Нағима Оналбаевна

6-сынып қазақ тілі пәні


Бөлім атауы

Ұлттық және отбасылық құндылықтар


Сабақтың тақырыбы

Отбасылық құндылықтар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.2.1. екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • Отанға деген құрмет отбасынан басталатынын, ұлт мәдениетінде тамақ, дәм татыру экономикалық, дипломатиялық, тәлім-тәрбиелік қызмет атқарғандығын оқып біледі;

  • Отбасының құндылықтары туралы өз пікірлерін айтуда сөздік қорлары молаяды, екпін түрлерін орынды қолдануды меңгереді.

Бағалау критерийлері

-мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады;

-екіпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады.

Тілдік мақсаттар

Қалтқысыз түсінігі, жөн-жосығын, ошақ, тұшымды сөз

Дифференциация

Барлық оқушылар: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады, екпіннің түрлерін сөз және ссөйлем ішінде орынды қолданады.

Бірқатар оқушылар: нақтылау сұрақтарын құрастырғанда екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады.

Құндылыққа баулу

Ұлттық әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді дәріптеу

АКТ қолдану

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады.

Алдыңғы білім

Ел тарихының ұлттық құндылығы туралы білімдерін есіне түсіреді.

Кемшіліктерді түзейді, бағалайды.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көздер

Сабақтың басы


1 минут






2 минут




3 минут





Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Ұқсайды/ұқсамайды» тренингін өткізеді. Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер құрады. Ішкі шеңбердегілер (сырттағыға) өзіне қарсы тұрғандарға: «Ұялы телефон саған ұқсайды, өйткені...» деп ұқсас тұстарын айтады, сыртқы шеңбердегілер өз кезегінде: «Ноутбук саған ұқсамайды, өйткені...» деп ұқсас емес жақтарын айтады. Осылайша ішкі шеңбердегі оқушылар жылжып сыртқы шеңбердегілердің бәрімен кездесіп шыққанша ойын жалғасады.

  • Оқу мақсаты, сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен оқушылар танысады.

Қызығушылықты ояту.

  • Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Отбасы» деген сөзді естігенде не ойларыңа келеді? Сендер үшін отбасының маңызы қандай?" деген ойтүрткі сауалдар қойылады.

  • Оқушылар өз ойларын білдіреді.














Интерактив тақта



Сабақтың ортасы

3 минут


10 минут





























1 минут




6 минут





1 минут








7 минут















1 минут






Тыңдалым/айтылым

  • Оқулықтағы 1- тапсырма. «Отбасылық құндылықтары» тақырыбындағы мәтінді үнтаспадан тыңдайды.

Топтық жұмыс.

  • Мәтін бойынша негізгі және қосымша ақпаратты анықтау үшін нақтылау сұрақтары негізінде «Графикалық мәтін» құрастырады.

  • Мәтін бойынша көтерілген мәселені топта анықтайды.


Бағалау критерийі

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.

Дескриптор

Балл

Білім алушы:

Нақытылау сұрақтарын құрастырады.

3

Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды.

1

Мәтіннен қосымша ақпаратты анықтайды.

1

Мәтіндегі көтерілген мәселені біледі.

2


Сөйлеу барысында екпін түрлерін қолданады.

2

Барлығы

9


Shape1

Отбасы асы

Shape3 Shape2

орта

қоғам


Shape5 Shape4

Shape8 Shape7 Shape6

Shape10 Shape9

құндылық

дәстүр


Shape13 Shape12 Shape11

тәрбие


Shape15 Shape14

Shape16

Shape17

татулық





  • «Қос саусақ» әдісімен бір-бірін бағалайды.


Топтық жұмыс. 3 топқа 3 сурет беріледі.



  • 7-тапсырма. Берілген суреттер бойынша отбасына, салт- дәстүрге байланысты мақал-мәтелдер құрастырып жазады.

  • «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалайды.


Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық,

Оңға, солға бұрылып,

Бір айналып шығайық.

1,2,3,4,5 қолды қолға ұрайық.



«Ойшыл қалпақтар» әдісімен отбасылық дәстүрлер туралы пікір алмасу. Өз пікірлерін айтуда екпін түрлерін қолдана сөйлейді. Әр қалпақтың ролін интерактивті тақтадан көрсетіледі.


  1. Ақ қалпақ. - Отбасылық дәстүрлер туралы айтады.(Отбасылық дәстүрлерге нелер жатады?).

  2. Сары қалпақ. - Отбасылық дәстүрлердің мәні мен маңызы туралы баяндайды. (Адам мен қоғам үшін маңызы қандай).

  3. Қара қалпақ. Отбасындағы дәстүрлердің пайдасыз тұстарын айтады.(Дәстүрдің озығы бар, тозығы бар» деп неге айтамыз?).

  4. Жасыл қалпақ. Біздің отбасымызда сол дәстүрлердің қолданылуы туралы мысалдар келтіреді. ( Бүгінгі өмірмен байланыстыра аласың ба?).

  5. Қызыл қалпақ. Айтылған ойлардың қайсысы ұнағанын қайсысы ұнамағанын бағалайды.(Сыныптастарыңның пікіріне қалай қарайсың?).

  6. Көк қалпақ. Айтылған ой-пікірлерден қорытынды, тұжырым шығарады. (Айтылған ойлардан қандай қорытынды шығаруға болады?).


Оқушылардың айтылым дағдылары мен екпінді қолдануы бойынша «Алғыс айтам» әдісімен өзара бағалау.Мұғалім бағалауы.


Үй тапсырмасы. «Құндылық» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру.


Үнтаспа





А-4 қағазы









Бағалау қағазы







Интерактив тақта

«Ойшыл қалпақ

тар»

















Оқу

лық












Интерактив тақта













Интерактив тақта
















Сабақтың соңы


3минут







Қалыптастырушы бағалау.

«Үш минуттық үзіліс» әдісімен кері байланыс жасайды.Оқушылардың деңгейі мен түсініктерін байқау үшін жеке әңгіме жүргізіледі.

  1. -Бүгін не үйрендім?

  2. Сабақ бойынша нені түсінбедім?

  3. Келесі сабақта қандай мәселеге көңіл аудару керек?

Мұғалімнің кер байланысы.

Оқушылар ағаш үстіндегі өз орындарын көрсетеді.





Кері байла

ныс парағы











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2018
6939
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі