|
Қазығұрт ауданы «Болашақ» мектеп-гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Байбосынова Нағима Оналбаевна 6-сынып қазақ тілі пәні |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы |
Ұлттық және отбасылық құндылықтар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Отбасылық құндылықтар |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1. екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
-мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады; -екіпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қалтқысыз түсінігі, жөн-жосығын, ошақ, тұшымды сөз |
|||||||||||||||||||
|
Дифференциация |
Барлық оқушылар: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады, екпіннің түрлерін сөз және ссөйлем ішінде орынды қолданады. Бірқатар оқушылар: нақтылау сұрақтарын құрастырғанда екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады. |
|||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Ұлттық әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді дәріптеу |
|||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады. |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ел тарихының ұлттық құндылығы туралы білімдерін есіне түсіреді. Кемшіліктерді түзейді, бағалайды. |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1 минут 2 минут 3 минут
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Қызығушылықты ояту.
|
Интерактив тақта |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 3 минут 10 минут 1 минут 6 минут 1 минут 7 минут 1 минут
|
Тыңдалым/айтылым
Бағалау критерийі
Отбасы асы орта қоғам
құндылық дәстүр
тәрбие
татулық
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Оңға, солға бұрылып, Бір айналып шығайық. 1,2,3,4,5 қолды қолға ұрайық.
«Ойшыл қалпақтар» әдісімен отбасылық дәстүрлер туралы пікір алмасу. Өз пікірлерін айтуда екпін түрлерін қолдана сөйлейді. Әр қалпақтың ролін интерактивті тақтадан көрсетіледі.
Оқушылардың айтылым дағдылары мен екпінді қолдануы бойынша «Алғыс айтам» әдісімен өзара бағалау.Мұғалім бағалауы.
Үй тапсырмасы. «Құндылық» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. |
Үнтаспа
А-4 қағазы
Бағалау қағазы
Интерактив тақта «Ойшыл қалпақ тар»
Оқу лық
Интерактив тақта
Интерактив тақта
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
3минут
|
Қалыптастырушы бағалау. «Үш минуттық үзіліс» әдісімен кері байланыс жасайды.Оқушылардың деңгейі мен түсініктерін байқау үшін жеке әңгіме жүргізіледі.
Мұғалімнің кер байланысы.
|
Кері байла ныс парағы |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Отбасылық құндылықтар
Ашық сабақ Отбасылық құндылықтар
|
Қазығұрт ауданы «Болашақ» мектеп-гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Байбосынова Нағима Оналбаевна 6-сынып қазақ тілі пәні |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы |
Ұлттық және отбасылық құндылықтар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Отбасылық құндылықтар |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1. екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
-мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады; -екіпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні, дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қалтқысыз түсінігі, жөн-жосығын, ошақ, тұшымды сөз |
|||||||||||||||||||
|
Дифференциация |
Барлық оқушылар: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады, екпіннің түрлерін сөз және ссөйлем ішінде орынды қолданады. Бірқатар оқушылар: нақтылау сұрақтарын құрастырғанда екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады. |
|||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Ұлттық әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді дәріптеу |
|||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады. |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ел тарихының ұлттық құндылығы туралы білімдерін есіне түсіреді. Кемшіліктерді түзейді, бағалайды. |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1 минут 2 минут 3 минут
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Қызығушылықты ояту.
|
Интерактив тақта |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 3 минут 10 минут 1 минут 6 минут 1 минут 7 минут 1 минут
|
Тыңдалым/айтылым
Бағалау критерийі
Отбасы асы орта қоғам
құндылық дәстүр
тәрбие
татулық
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Оңға, солға бұрылып, Бір айналып шығайық. 1,2,3,4,5 қолды қолға ұрайық.
«Ойшыл қалпақтар» әдісімен отбасылық дәстүрлер туралы пікір алмасу. Өз пікірлерін айтуда екпін түрлерін қолдана сөйлейді. Әр қалпақтың ролін интерактивті тақтадан көрсетіледі.
Оқушылардың айтылым дағдылары мен екпінді қолдануы бойынша «Алғыс айтам» әдісімен өзара бағалау.Мұғалім бағалауы.
Үй тапсырмасы. «Құндылық» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. |
Үнтаспа
А-4 қағазы
Бағалау қағазы
Интерактив тақта «Ойшыл қалпақ тар»
Оқу лық
Интерактив тақта
Интерактив тақта
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
3минут
|
Қалыптастырушы бағалау. «Үш минуттық үзіліс» әдісімен кері байланыс жасайды.Оқушылардың деңгейі мен түсініктерін байқау үшін жеке әңгіме жүргізіледі.
Мұғалімнің кер байланысы.
|
Кері байла ныс парағы |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















