Материалдар / Ашық сабақ Өткенді бекіту Математикадан интеграцияланған сабақ 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Өткенді бекіту Математикадан интеграцияланған сабақ 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1230
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

























Математика пәнімен интеграцияланған сабақ

Тақырыбы:«Өткенді бекіту»

























Өзін-өзі тану пәні мұғалімі : Айткулова Меруерт ТоребаевнаБастауыш сынып мұғалімі : Кармусова Раиса Аманбаевна































2018 оқу жылы



«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған математика сабағының жоспарыМектеп: №12 орта мектеп.Мерзiм: 14.04.2018ж Сынып: 2 «А» Оқушы саны: 24Мұғалім: Айткулова М.Т. (Өзін-өзі тану пәні мұғалімі) Кармусова Р.А. ( бастауыш сынып мұғалімі ) Тақырып: «Өткенді бекіту»Құндылық: Дұрыс әрекетҚасиеттер: қамқорлық, ұқыптылық, әділеттілік
Мақсаты:Оқушыларға қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер үшін қолдана отырып, дқрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.Міндеттері: Білімділігі : Оқушыларға қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттері туралы толық мағлұмат беру, есеп шығарту.Дамытушылық :Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, ой қорытуды пайдалана білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды қамқорлыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

Ресустар (құралдар)
Сыртқы интеграцияҰйымдастыру кезеңі. Оқушыларға жағымды атмосфералық көңіл-күй қалыптастыру.Топқа бөлу.Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында табиғат бөлшектері (жер, кун, су, ағаш) салынған карточкалар арқылы топқа бөлу, топ басшы сайлау.Оқушыларды түгендеу.Тыныштық сәті. Табиғат жайлы бейнеролик.2. 5 «Т» ережесін еске түсіру.ТәртіпТалапТазалықТатулықТыныштық

Үнтаспа. Баяу әуен

Үй тапсырмасы
  • Үйге берілген есептерді талқылау
  • Әр топтан екі оқушыдан жауап беріп, үй тапсырмасы қорытындыланады
    Оқушылардан үй тапсырмасын сұрақ жауап арқылы сұрау
    Дәйексөз «Таза болса табиғат,Аман болар адамзат» нақыл сөз1.Хормен оқыту2.Қыздарға бөлек, ұлдарға бөлек оқыту3.Жұмыс дәптерге жаздыру.4.Осы дәйексөзді қалай түсіндіңіздер?



    5.Табиғатқа деген қамқорлықтарыңды қалай жеткізіп жүрсіңдер?6.Оқушылардың жауаптары негізінде дәйексөздің мағынасын толық ашып, қорытындылау.


    Интербелсенді тақтаСлайдОқушы дәптері
    Ішкі интеграция.Жаңа сабақ:Амалдардың орындалу ретін анықтау. Есептердің мәнін өсу ретімен орналастыра білу. Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару. Берілген есптерді балалар жауаптарына қарай тақтада берілген суреттердегі номерлер арқылы өз түсініктерін жеткізу керек. Табиғат дегеніміз – айналамыздағы қоршаған орта. Шындығында біздер әсем табиғатымызды қорғауда әлсіздік танытудамыз. Адам табиғат перзенті. Оның тіршілігі табиғат аясында өтеді. Адам табиғатпен тығыз өмір сүреді.Ал,табиғатты қорғау дегеніміз-ауаны ластамау,құстарды аялау,өзен-көлдің суын бүлдірмеу,жан-жануарларға қамқорлық жасау. Табиғат-Ана адамзат баласына бар қажетті нәрсенің барлығын да берген екен.Ол бізге дем алсын деп ауа берді,ішсін, бар қажеттіне жаратсын деп мөлдір су берді, ғажайып жасыл әлем сыйлады, орман-тоғайымыз әдемі болсын деп құсы мен әдемі аңдарын берді, қысқаша айтқанда, біз өмірге қажеттінің бәрін Табиғат- Анадан алады екенбіз.Ол қандай мейірімді,өзі қандай дархан,кең болса да, жүрегі де дәл сондай қайырымдылыққа, мейірімділікке толып тұр. Табиғатсыз адам өмір сүре алмайды екен, ендеше жердің, табиғаттың иесі мына сендер, біз оны қорғауымыз керек. Демек, табиғатты қорғауөз Отанымызды сақтау деген сөз. Жаңа сабақ бойынша түсінік Беру жағымсыз әдеттерден бойын аулақ ұстап,рухын жақсы әдеттермен қоректендіреді.













    Интербелсенді тақтаСлайд №12
    Бейнеролик «Табиғатты қорғайық»Оқушылар өз ойларымен бөліседі
    5. Топтық жұмыс 4 есепті шығарып, мәндерін түсіндіруI топ. Ағаш 4*5+15/3=? 5*6-35/7=? II топ. Су8*5+5*5=?7*5-45/5=?III топ. Күн16+24/8=?(16+24)/8=?ІV топ. Жер Ана5*9-7=?



    5*(9-7) =?





    Маркер, А4, түрлі-түсті қаламдар Тақтада табиғатқа қайшы келетін заңдылықтардың суреті беріледіОқушылар шығарған есебінің мәнін түсіндіре отырып, сол жауаптағы





    берілген суреттің мағынасын, яғни табиғат жайлы өз ойын жеткізеді
    7. Топпен ән айту.

    Топпен ән айту. Бота Бейсенованың әні «Жау жаңбыр»Жау жаңбыр1куплетКелді міне көктемімЖердің жүзі көктедіАқ жаңбырды сыйлады,Ақша бұлттар көктегіҚайырмасы 2 ретЖау, жау жаңбыр, жау жаңбырМөлдіреген тамшыларың.Жау, жау жаңбыр, жау жаңбырТабиғаттың сәні2 куплетЖаушы жаңбыр тағыда, Күттік сені сағынаКірсін жердің сәні де ,Топырақтың нәрі деҚайырмасы






    Үнтаспа
    Үй тапсырмасы№ 5 есеп Өрнектерді құрастырып, олардың мәнін тап

    17 бет
    9. Соңғы қорытынды сәті: Кері байланыс. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін, түсінген сәттерін, ой – пікірлерін стикерге жазып, тілек ағашына жабыстырадыСоңғы тыныштық сәті. Бүгінгі айтылған барлық жақсы қасиеттерді жүрегімізде сақтап алайық.Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет. Сау болыңыздар! Стикер



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!