Ұйымдас
тыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3 мин
|
Өткен білімді еске
түсіру.
1.Үйге берілген тапсырманы
тексеру.
“Қол баспалдағы”
әдісі
12492 : 347= 36 579 * 823 =
476517
51054: 127=402 506 * 908 =
459448
231 693 : 231=1003 125 *
456 = 12000
7 595: 217 = 35 607 * 241=
146287
-Біз өткенде не
үйрендік?
Оқу мақсаты
жарияланады.
-Өте жақсы, ал бүгінгі
сабағымызда көптаңбалы сандарды үш таңбалы
санға көбейту, бөлу алгоритмін қолданып,
амалдар орындауды қарастыратын боламыз. Сонымен бірге «Квест» әдісі
бойынша тапсырмаларды орындау барысында өзіңдік жұмыс, жұпта және
топта бірлесіп жұмыс жасауға
дағдыланасындар.
Оқу мақсаты
жарияланады.
|
Үй
тапсырмасын тексереді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
|
|
Жаңа
білім
10
мин
2 мин
15
мин
Бекіту
13
мин
|
Жаңа
білім
Өткенді
қорытындылау
“ Квест
әдісі”
2- тапсырма. Өзіндік
жұмыс.
1. Есепте, дұрыстығын тексер.
Баған түрінде жаз.
458 687 : 229 =
2003
685 828 : 218 =
3146
738 123: 123 =
6001
382 925: 425 =
901
305 584 : 142
=2152
209 * 905 =
19855
233 * 630 = 146 =
790
242 963 :
427
579 * 823 =
476 517
125 * 456 =
57000
3-
тапсырма.Жұптық
жұмыс.
Тапсырманы киіз үйдің ішінен
алады.
1.Сызба бойынша өрнек құрастыр
және амалдардың орындалу ретін белгіле. Есептеп
шығар.
2.Сызба бойынша өрнек
құрастыр. Амалдардың орындалу ретін
белгіле
Есептеп
шығар.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
-
Ұқсас тапсырмалар
құрастыр.
Сергіту сәтінде қол нейро
жаттығуын жасап, сергиді.
4- тапсырма. Топтық
жұмыс.
Сиқырлы кітаптан 3 топқа алдын
– ала дайындалған тапсырмаларды алып
орындайды.
1 топ. 258 * 324 + (4856 -
2721) : 7 = 83 897
2 топ. 326 * 452 : (8006 -
7998) + 180 * 45 = 26527
|
Тапсырмалар
ды орындайды.
Қолдары
сергиді.
Тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
өрнектердің мәнін
табады
Дескриптор.
Амалдардың мәнін
табады
Дескриптор:
Амалдардың орындалу ретін
анықтайды, өрнектің мәнін табады.
|
Киіз
үй
Киіз
үй
Сиқырлы
кітап
ша
|