.
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 12 мин
I=I1=I2 U=U1+U2 R=R1+R2 |
I.Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу 2.Психологиялық ахуал;Оқушылар бір-біріне жаксы тілек тілеп сыныпта жағымды ахуал туғызады 3.Топқа бөлу; Сурет арқылы топқа бөлінеді артына сәйкестендіру тапсырмасы жазылады Сәйкестендіру тесті
Қалыптастырушы бағалау түрі; өзін-өзі бағалау Әдісі; үлгімен бағалау III.Жаңа материалды меңгерту Мәтінмен жұмыс Денотатты граф тәсілі
|
.
|
|||||||
|
I=I1=I2 U=U1+U2 R=R+R
Тізбектей жалғау кезінде Тізбектей жалғанады
Тізбектей жалғау
|
Параллель Тізбектей
U=U1=U2 I=I1+I2 1\R=1\R1+1\R2
Ток күшін Амперметрмен өлшенеді Кернеуді вольтметрмен өлшейді
Параллель жалғаукезіндекернеу паралл ель жалғанады
I=U\R Параллель жалғау
Де
A=В\Ом
Дескриптор 1.Тізбектей параллель жалғау туралы жазады. 2а)Өткізгіштікті тізбектейтей жалғану кезінде ток күші,кернеу,кедергілердің формуласын жазады. б)Өткізгішті паралель жалғау кезінде,ток күші,кернеу,кедергінің формуласын жазады. 3 .Қандай құралмен өлшенетінін,сұлбасын сызады. 4.Ом заңын формуласын жазады. Қалыптастырушы бағалау: топпен өзара бағалау Әдісі: үлгі арқылы
|
|
|||||||
|
|
1-тапсырма 60 Вт,240 В белгісі бар төрт шам номинал режимде жұмыс жасау үшін қай сұлба бойынша жалғау тиімдірек
Дескриптор; Параллель және тізбектей жалғауларда ажыратады. Электр шамының жануы үшін тізбекті жалғану нүктесін табады 2.Кернеуі 220В кедергісі 20кОм болатын өткізгіштің ток күшін анықтаңыз
Дескриптор 1.есептің берілгенін жазады 2.кедергіні ХБЖ-айналдырады 3.Ом заңын формуласын жазады есептейді. Қалыптастырушы бағалау: мұғалім ауызша бағалауы
Қосымша тапсырма. Кедергілері 10Ом 20Ом резистор параллель жалғастырып, кернеуі тұрақты 30В желіге жалғанған тізбектегі жалпы кедергіні,жалпы ток күшін және әрбір резистордан өтетін ток күшін анықтаңыз. Дескриптор Желінің жалпы кедергісін анықтайды Ом заңын қолданып жалпы ток күшін есептейді. Параллель жалғанған өткізгіштерге арналған заңдылықтарды ескеріп резистордағы кернеудің түсуін анықтайды. Ом заңын пайдаланып резистордан өтетін ток күшін есептейді.
Қалыптастырушы бағалау:өзін-өзі үлгі бойынша бағалау Кері байланыс -Бұрынғы білгенін -не білдім Бүгінгі күннің кері байланыс фразасы Бүгінгі кун мен үшін жақсы өтті не үшін-----------------
Рефлексия:сендвич әдісі Үйге тапсырма үй жағдайында тәжірибе жасау |
|
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
|
Денотаты граф тәсілі тапсырмалар.
|
1.Топпен өзін-өзі бағалайды Үлгі арқылы бағалайды Өзара және өзін-өзі бағалау Оқудың күтілетін нәтижелері оқушыларға түсінікті әрі анық болу керек
|
Математика тура және кері пропорцианал Еңбек және шығармашылық ынтымастықтық Өмір бойы білім алуға тәжірибе жасап дарытамын. АКТ –қолдану ережесін сақтайды
|
|
Рефлексия Сэндвич әдісі |
Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
|
Жалпы бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1:
2:
1:
2:
|
|
2
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Өткізгіштерді тізбектей және параллел жалғау"
Ашық сабақ "Өткізгіштерді тізбектей және параллел жалғау"
.
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 12 мин
I=I1=I2 U=U1+U2 R=R1+R2 |
I.Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу 2.Психологиялық ахуал;Оқушылар бір-біріне жаксы тілек тілеп сыныпта жағымды ахуал туғызады 3.Топқа бөлу; Сурет арқылы топқа бөлінеді артына сәйкестендіру тапсырмасы жазылады Сәйкестендіру тесті
Қалыптастырушы бағалау түрі; өзін-өзі бағалау Әдісі; үлгімен бағалау III.Жаңа материалды меңгерту Мәтінмен жұмыс Денотатты граф тәсілі
|
.
|
|||||||
|
I=I1=I2 U=U1+U2 R=R+R
Тізбектей жалғау кезінде Тізбектей жалғанады
Тізбектей жалғау
|
Параллель Тізбектей
U=U1=U2 I=I1+I2 1\R=1\R1+1\R2
Ток күшін Амперметрмен өлшенеді Кернеуді вольтметрмен өлшейді
Параллель жалғаукезіндекернеу паралл ель жалғанады
I=U\R Параллель жалғау
Де
A=В\Ом
Дескриптор 1.Тізбектей параллель жалғау туралы жазады. 2а)Өткізгіштікті тізбектейтей жалғану кезінде ток күші,кернеу,кедергілердің формуласын жазады. б)Өткізгішті паралель жалғау кезінде,ток күші,кернеу,кедергінің формуласын жазады. 3 .Қандай құралмен өлшенетінін,сұлбасын сызады. 4.Ом заңын формуласын жазады. Қалыптастырушы бағалау: топпен өзара бағалау Әдісі: үлгі арқылы
|
|
|||||||
|
|
1-тапсырма 60 Вт,240 В белгісі бар төрт шам номинал режимде жұмыс жасау үшін қай сұлба бойынша жалғау тиімдірек
Дескриптор; Параллель және тізбектей жалғауларда ажыратады. Электр шамының жануы үшін тізбекті жалғану нүктесін табады 2.Кернеуі 220В кедергісі 20кОм болатын өткізгіштің ток күшін анықтаңыз
Дескриптор 1.есептің берілгенін жазады 2.кедергіні ХБЖ-айналдырады 3.Ом заңын формуласын жазады есептейді. Қалыптастырушы бағалау: мұғалім ауызша бағалауы
Қосымша тапсырма. Кедергілері 10Ом 20Ом резистор параллель жалғастырып, кернеуі тұрақты 30В желіге жалғанған тізбектегі жалпы кедергіні,жалпы ток күшін және әрбір резистордан өтетін ток күшін анықтаңыз. Дескриптор Желінің жалпы кедергісін анықтайды Ом заңын қолданып жалпы ток күшін есептейді. Параллель жалғанған өткізгіштерге арналған заңдылықтарды ескеріп резистордағы кернеудің түсуін анықтайды. Ом заңын пайдаланып резистордан өтетін ток күшін есептейді.
Қалыптастырушы бағалау:өзін-өзі үлгі бойынша бағалау Кері байланыс -Бұрынғы білгенін -не білдім Бүгінгі күннің кері байланыс фразасы Бүгінгі кун мен үшін жақсы өтті не үшін-----------------
Рефлексия:сендвич әдісі Үйге тапсырма үй жағдайында тәжірибе жасау |
|
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
|
Денотаты граф тәсілі тапсырмалар.
|
1.Топпен өзін-өзі бағалайды Үлгі арқылы бағалайды Өзара және өзін-өзі бағалау Оқудың күтілетін нәтижелері оқушыларға түсінікті әрі анық болу керек
|
Математика тура және кері пропорцианал Еңбек және шығармашылық ынтымастықтық Өмір бойы білім алуға тәжірибе жасап дарытамын. АКТ –қолдану ережесін сақтайды
|
|
Рефлексия Сэндвич әдісі |
Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
|
Жалпы бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1:
2:
1:
2:
|
|
2
шағым қалдыра аласыз















