Мағынаны
ажырату. Ой
қозғау
Т.
Пазл
әдісі
Сурет қиындылары беріледі,
қиындылардан сурет құрастыру. Құрастырған суреттерді әр топ тақтаға
іледі. (Ою өрнектер суреттері)
деп
ойлайсыңдар?
Ендеше ою-өрнектер туралы біз
не білеміз? (Оқушы ойларын ортаға
салу)
Әр топқа берілген
өрнектің мәнін түсіндіріп өту
Білу және
түсіну
«Қазақтың ұлттық
ою-өрнегі» бейнежазба
Оқулықпен
жұмыс. «
Ою-өрнек
құрастырамыз»
Өю-өрнек – бұйымның
бетіне түсірілетін нақыш. Өрнек нақыштары қайталанып,
алмасып отырады.
Өрнек нақыштары бір
сызықтың бойында бірінен соң бірі тұрса, онда
ол жолақты
өрнек болады.
Өрнектер әртүрлі
пішіндерден тұрады. Олар: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш,
сопақша. Өсімдік тәрізді
өрнектер де бар (жапырақ, гүл, жидек,
ағаш бұтақтары)
Ұлттық өрнектер сан
алуан нақыштардан тұрады. Олардың барлығы қоршаған ортадан алынған.
Оларды атауларынан білуге болады. Олардың бірі
жануарлардың сипатымен
байланысты. Мысалы: «қошқармүйіз»,
«арқармүйіз», «түйетабан». Өсімдіктермен де байланысты
өрнектер бар. Олар «гүл», «ағаш»
өрнектері. Аспан әлемін бейнелейтін
өрнектер: «ай»,
«жұлдыз». Геометриялық
ою-өрнектер.
Шеберлер бұйымдарды
өрнектермен әшекейлей отырып, бұл бұйымдардың иелеріне бақыт,
байлық, денсаулық тілейді.
«Біз демалып
алайық!»
Қолдану.
Талдау
Ж. «Ою-өрнек
құрастыру» Аппликация
Ө. О.Т . «Ыдысты
ою-өрнекпен безендіру»
Әр топ тегенеге
ою-өрнек салып безендіреді.
(Бұл тапсырма
бейнелеу өнер дағдыларын және білімді қолдана білу қабілетін
дамытады.)
Әсем әуен
орындалып тұрады.
Дескриптор:
1. Өрнектерді
дұрыс орналастырады
2. Ыдысқа өрнек
салады, безендіреді
3. Түстерді дұрыс
таңдайды.
4. Тапсырманы ұқыпты
орындайды.
ҚБ
«Сиқырлы сызғыш» (Өз жұмысының
нәтижесіне белгі қояды.) Қатесіз орындадым, орындадым, орындай
алмадым,
Ауызша кері байланыс
жүргізу
С. «Серпілген
сауалдар» әдісі.
-
Ою-өрнек дегеніміз
не?
-
Ою-өрнектер неше топқа
бөлінеді?
-
Қандай ою-өрнектерді
білесіңдер?
-
Бөліктері бір сызықтың бойында
бірінен соң бірі
орналасатын нақыш қалай
аталады?
ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері
Ауызша кері байланыс
жүргізу
|