|
Пән: көркем еңбек Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
Мектеп: №36 Күні: 25.02.2020 ж Мұғалімнің аты: Жамансариева С.С. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 «Г» |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ою-өрнек құрастырамыз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.1.2.2 - Қазақстан халықтарының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (өю-өрнектері,түстер, материалдар) анықтау. 2.2.3.3 - шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер және оның түрлерімен сәндік қолданбалы өнердің бір бөлшегі ретінде таныстыру. Үлгілері арқылы ою-өрнек құрастырыу, ұлттық ыдысты (тегене) безендіру. Халық қолөнеріне қызығушылықтарын ояту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Сәндік-қолданбалы өнер туындыларын таниды, ұлттық ою-өрнек атауларын біледі. Бұйымдарды ою-өрнектермен әшекейлеуді үйренеді Өз идеялар мен сезімдерін шығармашылық түрде ұсынады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сәндеу – декорирование – decoration нақыш, жолақ, ырғақ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Эстетикалық және көркемдік талғам дағдылары мен шығармашылық белсенділіктері қалыптасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, музыка, математика, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
«Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» бейнежазба |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Сәндік-қолданбалы өнер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
40 минут |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Санау арқылы топқа бөлу, (1,2,3,4) өз тобын анықтайды, өз орындарына алдын - ала орналасып отырады. Қызығушылықты ояту: Әр топқа көтеріңкі көңіл сыйлайтын ашық хаттар беру. (Әрқашан сенде бәрі жақсы болсын! Сен кереметсің! Сәтті күн! Көтеріңкі көңіл күй! Керемет адамға! Әрқашан армандарың орындалсын!)
Ашықхаттардағы тапсырмаларды орындау (Әр топ ашықхаттардағы сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабағымыз ою-өрнек түрлеріне байланысты болғандықтан, сабақтың әр кезеңінде белсенді болып, үздік қатысқан оқушыға жауаптарына қарай ою-өрнектер беріледі.
Өткенді пысықтау. 1-топ. Қошқармүйіз өрнегі. 2-топ. Жұлдыз өрнегі. 3-топ. Бітпес өрнегі . 4-топ. Гүл өрнегі. Т. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?. Сәндеу деп нені айтамыз? 2. Қандай сәндік қолданбалы өнер туындыларын білесіңдер? 3. Сәйкестендіріңіз. Берілген суреттерді дұрыс жауабымен сәкестендіреді 4. «Таза тақта» әдісі арқылы, сәндік қолданбалы өнер туындысына жатпайтын туындыларды анықтап, тақтаны тазала. Дескриптор: 1.Сәндік қолданбалы өнер туындылары туралы біледі. 2. Сәндеу мақсатын түсінеді. 3. Қолөнер туындыларын ажырата біледі. ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері Ауызша кері байланыс жүргізу |
маркер, қолданбалы сәндік өнері туындылары-ның суреттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Сергіту сәті |
Мағынаны ажырату. Ой қозғау Т. Пазл әдісі Сурет қиындылары беріледі, қиындылардан сурет құрастыру. Құрастырған суреттерді әр топ тақтаға іледі. (Ою өрнектер суреттері)
деп ойлайсыңдар? Ендеше ою-өрнектер туралы біз не білеміз? (Оқушы ойларын ортаға салу) Әр топқа берілген өрнектің мәнін түсіндіріп өту Білу және түсіну «Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» бейнежазба Оқулықпен жұмыс. « Ою-өрнек құрастырамыз» Өю-өрнек – бұйымның бетіне түсірілетін нақыш. Өрнек нақыштары қайталанып, алмасып отырады. Өрнек нақыштары бір сызықтың бойында бірінен соң бірі тұрса, онда ол жолақты өрнек болады. Өрнектер әртүрлі пішіндерден тұрады. Олар: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сопақша. Өсімдік тәрізді өрнектер де бар (жапырақ, гүл, жидек, ағаш бұтақтары) Ұлттық өрнектер сан алуан нақыштардан тұрады. Олардың барлығы қоршаған ортадан алынған. Оларды атауларынан білуге болады. Олардың бірі жануарлардың сипатымен байланысты. Мысалы: «қошқармүйіз», «арқармүйіз», «түйетабан». Өсімдіктермен де байланысты өрнектер бар. Олар «гүл», «ағаш» өрнектері. Аспан әлемін бейнелейтін өрнектер: «ай», «жұлдыз». Геометриялық ою-өрнектер. Шеберлер бұйымдарды өрнектермен әшекейлей отырып, бұл бұйымдардың иелеріне бақыт, байлық, денсаулық тілейді. «Біз демалып алайық!» Қолдану. Талдау Ж. «Ою-өрнек құрастыру» Аппликация Ө. О.Т . «Ыдысты ою-өрнекпен безендіру» Әр топ тегенеге ою-өрнек салып безендіреді. (Бұл тапсырма бейнелеу өнер дағдыларын және білімді қолдана білу қабілетін дамытады.) Әсем әуен орындалып тұрады. Дескриптор: 1. Өрнектерді дұрыс орналастырады 2. Ыдысқа өрнек салады, безендіреді 3. Түстерді дұрыс таңдайды. 4. Тапсырманы ұқыпты орындайды. ҚБ «Сиқырлы сызғыш» (Өз жұмысының нәтижесіне белгі қояды.) Қатесіз орындадым, орындадым, орындай алмадым, Ауызша кері байланыс жүргізу С. «Серпілген сауалдар» әдісі.
орналасатын нақыш қалай аталады? ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері Ауызша кері байланыс жүргізу |
АКТ бейнежазба көрсету Жапсырмалау парағы, желім. Көркемдеуші құралдартүсті қаламдар, фломастерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы Сабақты қорыту. Үйге тапсырма беру. |
Рефлексия: «Білім қоржыны»
Ою-өрнек құрастырамыз 84-85 бет |
Сабақ бойынша алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уәжі төмен оқушыларға сұақтар дайындау кезінде бағыт беру. Басқаларға да көмектесу, қолдау көрсету |
«Қалам ортада», «Серпілген сауалдар», «Қарқын тәсілі»
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Джамансариева Светлана СарсенбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ: Ою-өрнек құрастырамыз Көркем еңбек 2 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ: Ою-өрнек құрастырамыз Көркем еңбек 2 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Ою-өрнек құрастырамыз Көркем еңбек 2 сынып
Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер және оның түрлерімен сәндік қолданбалы өнердің бір бөлшегі ретінде таныстыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















