Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: көркем еңбек

    Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    Мектеп: №36

    Күні: 25.02.2020 ж

    Мұғалімнің аты: Жамансариева С.С.

    Сынып: 2 «Г»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Ою-өрнек құрастырамыз

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    2.1.2.2 - Қазақстан халықтарының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (өю-өрнектері,түстер, материалдар) анықтау.

    2.2.3.3 - шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер және оның түрлерімен сәндік қолданбалы өнердің бір бөлшегі ретінде таныстыру.

    Үлгілері арқылы ою-өрнек құрастырыу, ұлттық ыдысты (тегене) безендіру.

    Халық қолөнеріне қызығушылықтарын ояту.

    Бағалау критерийлері

    Сәндік-қолданбалы өнер туындыларын таниды, ұлттық ою-өрнек атауларын біледі.

    Бұйымдарды ою-өрнектермен әшекейлеуді үйренеді

    Өз идеялар мен сезімдерін шығармашылық түрде ұсынады.

    Тілдік мақсат

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сәндеу – декорирование – decoration

    нақыш, жолақ, ырғақ.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?

    • Қолөнер бұйымдарын ата?

    • Әшекейлеу өнерінің мақсаты не?

    Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба?

    • Өнер бізді неге үйрете алады?

    Құндылықтарды дарыту

    Эстетикалық және көркемдік талғам дағдылары мен шығармашылық белсенділіктері қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, музыка, математика, ағылшын тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    «Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» бейнежазба

    Бастапқы білім

    Сәндік-қолданбалы өнер.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі


    40 минут

    ресурстар


    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



    Санау арқылы топқа бөлу, (1,2,3,4) өз тобын анықтайды, өз орындарына алдын - ала орналасып отырады.

    Қызығушылықты ояту:

    Әр топқа көтеріңкі көңіл сыйлайтын ашық хаттар беру.

    (Әрқашан сенде бәрі жақсы болсын! Сен кереметсің! Сәтті күн! Көтеріңкі көңіл күй! Керемет адамға! Әрқашан армандарың орындалсын!)

    Рисунок 1 Рисунок 2

    Рисунок 5 Рисунок 8



    Ашықхаттардағы тапсырмаларды орындау

    (Әр топ ашықхаттардағы сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.)





    Сабағымыз ою-өрнек түрлеріне байланысты болғандықтан, сабақтың әр кезеңінде белсенді болып, үздік қатысқан оқушыға жауаптарына қарай ою-өрнектер беріледі.

    Рисунок 12 Өте белсенді, үздік жауаптар

    Рисунок 13 Жақсы жауаптар

    Рисунок 14 Толықтыруды қажет ететін жауаптар

    Өткенді пысықтау.

    1-топ. Қошқармүйіз өрнегі.

    2-топ. Жұлдыз өрнегі.

    3-топ. Бітпес өрнегі .

    4-топ. Гүл өрнегі.

    Т. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?. Сәндеу деп нені айтамыз?

    2. Қандай сәндік қолданбалы өнер туындыларын білесіңдер?

    3. Сәйкестендіріңіз. Берілген суреттерді дұрыс жауабымен сәкестендіреді

    4. «Таза тақта» әдісі арқылы, сәндік қолданбалы өнер туындысына жатпайтын туындыларды анықтап, тақтаны тазала.

    Дескриптор:

    1.Сәндік қолданбалы өнер туындылары туралы біледі.

    2. Сәндеу мақсатын түсінеді.

    3. Қолөнер туындыларын ажырата біледі.


    ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері

    Ауызша кері байланыс жүргізу














    маркер,

    қолданбалы сәндік өнері туындылары-ның суреттері







    Сабақтың ортасы

































    Сергіту сәті






    Мағынаны ажырату. Ой қозғау

    Т. Пазл әдісі

    Сурет қиындылары беріледі, қиындылардан сурет құрастыру. Құрастырған суреттерді әр топ тақтаға іледі. (Ою өрнектер суреттері)

    • Балалар біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ

    деп ойлайсыңдар?

    Ендеше ою-өрнектер туралы біз не білеміз? (Оқушы ойларын ортаға салу)

    Әр топқа берілген өрнектің мәнін түсіндіріп өту


    Білу және түсіну

    «Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» бейнежазба

    Оқулықпен жұмыс. « Ою-өрнек құрастырамыз»

    Өю-өрнек – бұйымның бетіне түсірілетін нақыш. Өрнек нақыштары қайталанып, алмасып отырады.

    Өрнек нақыштары бір сызықтың бойында бірінен соң бірі тұрса, онда ол жолақты өрнек болады.

    Өрнектер әртүрлі пішіндерден тұрады. Олар: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сопақша. Өсімдік тәрізді өрнектер де бар (жапырақ, гүл, жидек, ағаш бұтақтары)

    Ұлттық өрнектер сан алуан нақыштардан тұрады. Олардың барлығы қоршаған ортадан алынған. Оларды атауларынан білуге болады. Олардың бірі жануарлардың сипатымен байланысты. Мысалы: «қошқармүйіз», «арқармүйіз», «түйетабан». Өсімдіктермен де байланысты өрнектер бар. Олар «гүл», «ағаш» өрнектері. Аспан әлемін бейнелейтін өрнектер: «ай», «жұлдыз». Геометриялық ою-өрнектер.

    Шеберлер бұйымдарды өрнектермен әшекейлей отырып, бұл бұйымдардың иелеріне бақыт, байлық, денсаулық тілейді.

    «Біз демалып алайық!»


    Қолдану. Талдау

    Ж. «Ою-өрнек құрастыру» Аппликация

    Ө. О.Т . «Ыдысты ою-өрнекпен безендіру»

    Әр топ тегенеге ою-өрнек салып безендіреді.

    (Бұл тапсырма бейнелеу өнер дағдыларын және білімді қолдана білу қабілетін дамытады.)

    Әсем әуен орындалып тұрады.

    Дескриптор:

    1. Өрнектерді дұрыс орналастырады

    2. Ыдысқа өрнек салады, безендіреді

    3. Түстерді дұрыс таңдайды.

    4. Тапсырманы ұқыпты орындайды.

    ҚБ «Сиқырлы сызғыш» (Өз жұмысының нәтижесіне белгі қояды.) Қатесіз орындадым, орындадым, орындай алмадым,

    Ауызша кері байланыс жүргізу

    С. «Серпілген сауалдар» әдісі.

    • Ою-өрнек дегеніміз не?

    • Ою-өрнектер неше топқа бөлінеді?

    • Қандай ою-өрнектерді білесіңдер?

    • Бөліктері бір сызықтың бойында бірінен соң бірі

    орналасатын нақыш қалай аталады?

    ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері

    Ауызша кері байланыс жүргізу











    АКТ бейнежазба

    көрсету





















    Жапсырмалау парағы, желім.



    Көркемдеуші құралдартүсті қаламдар, фломастерлер

    Соңы

    Сабақты қорыту.







    Үйге тапсырма беру.

    Рефлексия: «Білім қоржыны»


    Ою-өрнек құрастырамыз 84-85 бет


    Сабақ бойынша алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.




    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?.

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Уәжі төмен оқушыларға сұақтар дайындау кезінде бағыт беру. Басқаларға да көмектесу, қолдау көрсету

    «Қалам ортада»,

    «Серпілген сауалдар»,

    «Қарқын тәсілі»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джамансариева Светлана Сарсенбековна
    30 Желтоқсан 2021
    1515
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Ою-өрнек құрастырамыз Көркем еңбек 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Ою-өрнек құрастырамыз Көркем еңбек 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ: Ою-өрнек құрастырамыз Көркем еңбек 2 сынып Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер және оның түрлерімен сәндік қолданбалы өнердің бір бөлшегі ретінде таныстыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: көркем еңбек

    Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    Мектеп: №36

    Күні: 25.02.2020 ж

    Мұғалімнің аты: Жамансариева С.С.

    Сынып: 2 «Г»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Ою-өрнек құрастырамыз

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    2.1.2.2 - Қазақстан халықтарының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (өю-өрнектері,түстер, материалдар) анықтау.

    2.2.3.3 - шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер және оның түрлерімен сәндік қолданбалы өнердің бір бөлшегі ретінде таныстыру.

    Үлгілері арқылы ою-өрнек құрастырыу, ұлттық ыдысты (тегене) безендіру.

    Халық қолөнеріне қызығушылықтарын ояту.

    Бағалау критерийлері

    Сәндік-қолданбалы өнер туындыларын таниды, ұлттық ою-өрнек атауларын біледі.

    Бұйымдарды ою-өрнектермен әшекейлеуді үйренеді

    Өз идеялар мен сезімдерін шығармашылық түрде ұсынады.

    Тілдік мақсат

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сәндеу – декорирование – decoration

    нақыш, жолақ, ырғақ.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?

    • Қолөнер бұйымдарын ата?

    • Әшекейлеу өнерінің мақсаты не?

    Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба?

    • Өнер бізді неге үйрете алады?

    Құндылықтарды дарыту

    Эстетикалық және көркемдік талғам дағдылары мен шығармашылық белсенділіктері қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, музыка, математика, ағылшын тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    «Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» бейнежазба

    Бастапқы білім

    Сәндік-қолданбалы өнер.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі


    40 минут

    ресурстар


    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



    Санау арқылы топқа бөлу, (1,2,3,4) өз тобын анықтайды, өз орындарына алдын - ала орналасып отырады.

    Қызығушылықты ояту:

    Әр топқа көтеріңкі көңіл сыйлайтын ашық хаттар беру.

    (Әрқашан сенде бәрі жақсы болсын! Сен кереметсің! Сәтті күн! Көтеріңкі көңіл күй! Керемет адамға! Әрқашан армандарың орындалсын!)

    Рисунок 1 Рисунок 2

    Рисунок 5 Рисунок 8



    Ашықхаттардағы тапсырмаларды орындау

    (Әр топ ашықхаттардағы сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.)





    Сабағымыз ою-өрнек түрлеріне байланысты болғандықтан, сабақтың әр кезеңінде белсенді болып, үздік қатысқан оқушыға жауаптарына қарай ою-өрнектер беріледі.

    Рисунок 12 Өте белсенді, үздік жауаптар

    Рисунок 13 Жақсы жауаптар

    Рисунок 14 Толықтыруды қажет ететін жауаптар

    Өткенді пысықтау.

    1-топ. Қошқармүйіз өрнегі.

    2-топ. Жұлдыз өрнегі.

    3-топ. Бітпес өрнегі .

    4-топ. Гүл өрнегі.

    Т. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?. Сәндеу деп нені айтамыз?

    2. Қандай сәндік қолданбалы өнер туындыларын білесіңдер?

    3. Сәйкестендіріңіз. Берілген суреттерді дұрыс жауабымен сәкестендіреді

    4. «Таза тақта» әдісі арқылы, сәндік қолданбалы өнер туындысына жатпайтын туындыларды анықтап, тақтаны тазала.

    Дескриптор:

    1.Сәндік қолданбалы өнер туындылары туралы біледі.

    2. Сәндеу мақсатын түсінеді.

    3. Қолөнер туындыларын ажырата біледі.


    ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері

    Ауызша кері байланыс жүргізу














    маркер,

    қолданбалы сәндік өнері туындылары-ның суреттері







    Сабақтың ортасы

































    Сергіту сәті






    Мағынаны ажырату. Ой қозғау

    Т. Пазл әдісі

    Сурет қиындылары беріледі, қиындылардан сурет құрастыру. Құрастырған суреттерді әр топ тақтаға іледі. (Ою өрнектер суреттері)

    • Балалар біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ

    деп ойлайсыңдар?

    Ендеше ою-өрнектер туралы біз не білеміз? (Оқушы ойларын ортаға салу)

    Әр топқа берілген өрнектің мәнін түсіндіріп өту


    Білу және түсіну

    «Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» бейнежазба

    Оқулықпен жұмыс. « Ою-өрнек құрастырамыз»

    Өю-өрнек – бұйымның бетіне түсірілетін нақыш. Өрнек нақыштары қайталанып, алмасып отырады.

    Өрнек нақыштары бір сызықтың бойында бірінен соң бірі тұрса, онда ол жолақты өрнек болады.

    Өрнектер әртүрлі пішіндерден тұрады. Олар: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сопақша. Өсімдік тәрізді өрнектер де бар (жапырақ, гүл, жидек, ағаш бұтақтары)

    Ұлттық өрнектер сан алуан нақыштардан тұрады. Олардың барлығы қоршаған ортадан алынған. Оларды атауларынан білуге болады. Олардың бірі жануарлардың сипатымен байланысты. Мысалы: «қошқармүйіз», «арқармүйіз», «түйетабан». Өсімдіктермен де байланысты өрнектер бар. Олар «гүл», «ағаш» өрнектері. Аспан әлемін бейнелейтін өрнектер: «ай», «жұлдыз». Геометриялық ою-өрнектер.

    Шеберлер бұйымдарды өрнектермен әшекейлей отырып, бұл бұйымдардың иелеріне бақыт, байлық, денсаулық тілейді.

    «Біз демалып алайық!»


    Қолдану. Талдау

    Ж. «Ою-өрнек құрастыру» Аппликация

    Ө. О.Т . «Ыдысты ою-өрнекпен безендіру»

    Әр топ тегенеге ою-өрнек салып безендіреді.

    (Бұл тапсырма бейнелеу өнер дағдыларын және білімді қолдана білу қабілетін дамытады.)

    Әсем әуен орындалып тұрады.

    Дескриптор:

    1. Өрнектерді дұрыс орналастырады

    2. Ыдысқа өрнек салады, безендіреді

    3. Түстерді дұрыс таңдайды.

    4. Тапсырманы ұқыпты орындайды.

    ҚБ «Сиқырлы сызғыш» (Өз жұмысының нәтижесіне белгі қояды.) Қатесіз орындадым, орындадым, орындай алмадым,

    Ауызша кері байланыс жүргізу

    С. «Серпілген сауалдар» әдісі.

    • Ою-өрнек дегеніміз не?

    • Ою-өрнектер неше топқа бөлінеді?

    • Қандай ою-өрнектерді білесіңдер?

    • Бөліктері бір сызықтың бойында бірінен соң бірі

    орналасатын нақыш қалай аталады?

    ҚБ: «Ою-өрнек» түрлері

    Ауызша кері байланыс жүргізу











    АКТ бейнежазба

    көрсету





















    Жапсырмалау парағы, желім.



    Көркемдеуші құралдартүсті қаламдар, фломастерлер

    Соңы

    Сабақты қорыту.







    Үйге тапсырма беру.

    Рефлексия: «Білім қоржыны»


    Ою-өрнек құрастырамыз 84-85 бет


    Сабақ бойынша алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.




    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?.

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Уәжі төмен оқушыларға сұақтар дайындау кезінде бағыт беру. Басқаларға да көмектесу, қолдау көрсету

    «Қалам ортада»,

    «Серпілген сауалдар»,

    «Қарқын тәсілі»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сурет Ашық сабақ 2 сынып
    30.12.2021
    1515
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джамансариева Светлана Сарсенбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации