Ою-өрнек сәніміз
Мақсаты:
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетін қазақтың ұлттық бұйымдары, тұрмыстық қолданбалы заттар туралы түсінік беру. Ою - өрнек туралы мағлұмат беру. Дәстүрлі
емес әдіс - тәсілдерді қолдана
отырып, саусақпен ою - өрнекті салуды үйрету.
Баланың есте сақтау қабілетін, елесін дамыту. Балаларды
шыдамдылыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Қолданатын әдіс -
тәсілдер:
Көрсету, түсіндіру, көркем сөз, жұмбақ шешу, ойын ойнату, қайталау,
мадақтау.
Өту барысы
Тәрбиеші: Сәлеметсіздерме балалар.Бүгін біз үшін маңызды күн.Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті. Олай болса «Ою-өрнек сәніміз» атты ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетін бастайық. Әуелі келген қонақтармен амандасайық.
Тәрбиеленушілер: Сәлеметсіздерме
Тәрбиеші: Балалар, айтыңдаршы, біз қай елде тұрамыз?
-Қазақстанда қандай ұлттар тұрады?
-Қазақстан еліндегі ұлттар қалай тұрады?
-Әр ұлттың өз мәдениеті мен салт-дәстүрі бар. Бүгін біз қазақтың ұлттық ою-өрнектер түрлерімен танысамыз. Ою-өрнектер латынның орнамент – әсемдеу, сәндеу деген сөзінен шыққан. Қазақтың ою-өрнектерінің түрлері де, атаулары да көп, 360-қа тарта түрлері бар. Ою-өрнек өнері ғасырлар бойы қазақ халқының бейнелеу өнерінің жеке түрі болып келеді. Үй ішінің тұрмысына қажетті заттарды, ұлттық киімдерді, бұйымдарды әшекейлеу үшін қолданған. Ою-өрнектерді – жануарлар, өсімдіктер, геометриялық пішіндерге ұқсап келеді. Бүгін біз ою-өрнектің осындай түрлерін өтеміз: «Қошқар мүйіз», «Сынық мүйіз», «Итқұйрық», «Ботакөз», «Таңдай», «Қос дөңгелек». Осы ою-өрнектермен біз бүгін жұмыс істейміз.
Балаларды ою түрлерімен таныстыру,кері байланыс жасау.
1 ойын: «Ою-өрнек құрастыр»
Шарты: Балалар 4 топқа бөлінеді.Әр топқа 4 ке бөлінге ою беріледі.Оюды құрастырып,атын атауы керек.
Сергіту сәті:
Бас бармақты бассам егер,
«Ботакөз» боп шығады.
Алақанды ашсам егер,
«Бестаңба боп шығады.
Егер жұмсам алақанды,
«Тарақ» оюы шығады.
Оюларды білетін,
Біз ақылды баламыз.
2 ойын: «Кесенің оюын тап» дидактикалық ойын.
Ойынның шарты: Балалар берілген ою-өрнегі бар кеселерге түріне және түсіне ұқсас ою-өрнектерді табады.
Тәрбиеші: Келесі ойынды біз үстелдің басында ойнаймыз.
3 ойын:«Кілемшені ою-өрнекпен безендір» дидактикалық ойыны.
Ойынның шарты: Балалар суретке қарап немесе өз ойымен, кілемшені ою- өрнектермен безендіреді.
Қорытынды:
Тәрбиеші: -Балалар, біз бүгін сендермен не туралы өттік?
-Қандай ою-өрнектер естеріңде бар?
-Бүгінгі сабақта қандай ойындар ұнады?
-Балалар, бүгін сабақта қатысқандарын үшін мен сендерге сыйлық жасап әкелдім, бояу-кітапшалары. Бұл бояу-кітапшасында, ою-өрнектер салынған, оны бояп, атауы жаттауға болады. Және де сандық, кілемше, киім-кешек, ыдыс-аяқта ою-өрнегі бар суреттер де бар. Рахмет сендерге балалар. Сау болыңдар!
Шұбарши мектеп-бөбекжай-балабақшасы
«Ою-өрнек сәніміз»
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті
Тәрбиеші:Қазақова Т.Ж

2025 жыл сәуір айы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ою-өрнек сәніміз"
Ашық сабақ "Ою-өрнек сәніміз"
Ою-өрнек сәніміз
Мақсаты:
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетін қазақтың ұлттық бұйымдары, тұрмыстық қолданбалы заттар туралы түсінік беру. Ою - өрнек туралы мағлұмат беру. Дәстүрлі
емес әдіс - тәсілдерді қолдана
отырып, саусақпен ою - өрнекті салуды үйрету.
Баланың есте сақтау қабілетін, елесін дамыту. Балаларды
шыдамдылыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Қолданатын әдіс -
тәсілдер:
Көрсету, түсіндіру, көркем сөз, жұмбақ шешу, ойын ойнату, қайталау,
мадақтау.
Өту барысы
Тәрбиеші: Сәлеметсіздерме балалар.Бүгін біз үшін маңызды күн.Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті. Олай болса «Ою-өрнек сәніміз» атты ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетін бастайық. Әуелі келген қонақтармен амандасайық.
Тәрбиеленушілер: Сәлеметсіздерме
Тәрбиеші: Балалар, айтыңдаршы, біз қай елде тұрамыз?
-Қазақстанда қандай ұлттар тұрады?
-Қазақстан еліндегі ұлттар қалай тұрады?
-Әр ұлттың өз мәдениеті мен салт-дәстүрі бар. Бүгін біз қазақтың ұлттық ою-өрнектер түрлерімен танысамыз. Ою-өрнектер латынның орнамент – әсемдеу, сәндеу деген сөзінен шыққан. Қазақтың ою-өрнектерінің түрлері де, атаулары да көп, 360-қа тарта түрлері бар. Ою-өрнек өнері ғасырлар бойы қазақ халқының бейнелеу өнерінің жеке түрі болып келеді. Үй ішінің тұрмысына қажетті заттарды, ұлттық киімдерді, бұйымдарды әшекейлеу үшін қолданған. Ою-өрнектерді – жануарлар, өсімдіктер, геометриялық пішіндерге ұқсап келеді. Бүгін біз ою-өрнектің осындай түрлерін өтеміз: «Қошқар мүйіз», «Сынық мүйіз», «Итқұйрық», «Ботакөз», «Таңдай», «Қос дөңгелек». Осы ою-өрнектермен біз бүгін жұмыс істейміз.
Балаларды ою түрлерімен таныстыру,кері байланыс жасау.
1 ойын: «Ою-өрнек құрастыр»
Шарты: Балалар 4 топқа бөлінеді.Әр топқа 4 ке бөлінге ою беріледі.Оюды құрастырып,атын атауы керек.
Сергіту сәті:
Бас бармақты бассам егер,
«Ботакөз» боп шығады.
Алақанды ашсам егер,
«Бестаңба боп шығады.
Егер жұмсам алақанды,
«Тарақ» оюы шығады.
Оюларды білетін,
Біз ақылды баламыз.
2 ойын: «Кесенің оюын тап» дидактикалық ойын.
Ойынның шарты: Балалар берілген ою-өрнегі бар кеселерге түріне және түсіне ұқсас ою-өрнектерді табады.
Тәрбиеші: Келесі ойынды біз үстелдің басында ойнаймыз.
3 ойын:«Кілемшені ою-өрнекпен безендір» дидактикалық ойыны.
Ойынның шарты: Балалар суретке қарап немесе өз ойымен, кілемшені ою- өрнектермен безендіреді.
Қорытынды:
Тәрбиеші: -Балалар, біз бүгін сендермен не туралы өттік?
-Қандай ою-өрнектер естеріңде бар?
-Бүгінгі сабақта қандай ойындар ұнады?
-Балалар, бүгін сабақта қатысқандарын үшін мен сендерге сыйлық жасап әкелдім, бояу-кітапшалары. Бұл бояу-кітапшасында, ою-өрнектер салынған, оны бояп, атауы жаттауға болады. Және де сандық, кілемше, киім-кешек, ыдыс-аяқта ою-өрнегі бар суреттер де бар. Рахмет сендерге балалар. Сау болыңдар!
Шұбарши мектеп-бөбекжай-балабақшасы
«Ою-өрнек сәніміз»
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті
Тәрбиеші:Қазақова Т.Ж

2025 жыл сәуір айы
шағым қалдыра аласыз













