Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Өзін өзі тану сабағы "Адамның жауапкершіліг" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
Бөлім: ІІ |
Адам болам десеңіз... |
|
Педагогтің аты-жөні |
Сагымбаева Бахыткуль Кекейқызы |
|
Күні: |
16.11.2021ж |
|
Сынып: 7 |
Қатысушылардың саны: 9 |
Қатыспағандардың саны:0 |
сабақтың тақырыбы |
Адамның жауапкершілігі №11 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9) өз міндеттеріне жауапкершілікпен қараудың мәнін түсінеді, өз алдына және ұжымда еңбектене алады; . |
|
Құндылығы: |
Дұрыс әрекет |
|
Қасиеттер: |
Жауапкершілік, ұқыптылық, батылдық |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға адамның жауапкершілігі туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |
|
Сабақтың міндеттері:
|
- оқушыларға адамның жауапкершілігі,міндеті ұғымдарын кеңейту.; - ұқыптылық, батылдық қасиеттерін дамыту; - өмірде батылдық таныта отырып, іс- әрекеттеріне жауапкершілікпен,, ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу; |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (1 мин) 1.Жағымды көңіл-күй (4-5 мин) |
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру. Оқушылармен амандасып, «Өзін- өзі тану» сабағының «5-Т» ережесін еске түсіру: Балалар, ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып-білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. Ойымызды, жүрегімізді барынша ашып, мейірімімізді бір-бірімізге төгіп отыруды ұсынамын. Мұғалім «Нұрға бөлену» жағымды көңіл күйге келу сәтін өткізеді, оқушылардың қатысуын тексереді. |
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді. Оқушылар, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді |
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал, музыка |
||||||||||||
2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме) (3-4мин) |
Оқулықтың 45-46 бетіндегі, № 11 сабақ «Жауапкершілік жүгі» өсиет әңгімесі. 1.Мәтін неліктен жауапкершілік жүгі деп аталады? 2.Әкесінің жүрегі не себепті ауырды? 3.Ғұлама қойшыға қандай жақсылық жасады? 4.Уәдені орындау деген ұғымның мәні неде? 5. Достарыңа берген уәдені орындағанда қандай сезімде боласыңдар? Тапсырма: Мәтінді оқыңыздар. Ондағы кейіпкерлердің абыройын білдіретін сөздері мен істерін іріктеп алып, өсиет әңгімеге сай келетін мақал - мәтелдерді еске түсіріп,кестені дәптерге толтырыңыздар.
Оқушылардың жауабына сай, қорытынды ой білдіреді. Кестенің дұрыс толтырғанына, мақал мәтелдің тақырыпқа сай болуына назар аударады. Қорытынды: Әр адам өз ісініне жауапкершілкпен, ұқыптылықпен қараса, адам абыройы асқақтап, өзін бақытты сезінеді екен деп , өткен сабақты қорытындылайды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өмірде жауапкершілл болу керек екенін түсінеді. Толтырған кестені, сыныптастарымен ой бөліседі, мәтінге сай мақалдарын жатқа айтады. |
«Жауапкершілік жүгі» өсиет әңгімесі.
|
||||||||||||
3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (3-4 мин) |
Рингке шыққанда менің жерлестерім мен үшін, өзім үшін, біздің халқымыз үшін мақтаныш сезінеді. Сонымен қатар, мұндай сәттерде мен олардың алдындағы жауапкершілікті сезінемін. Өзімнің халқымның көңілін қалдырғым келмейді.Геннадий Головкин- Дәйек сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Автордың сөзімен келісесіңдер ме? Неліктен? Мұғалім дәйексөзді оқушылармен бірге талдап, өзі қорытынды жасайды және дәптерге жазуды ұсынады |
Оқушылар Геннадий Головкиннің қанатты сөзінің мағынасын талқылайды, оны екі рет қайталайды және дәптерге жазады. Оқушылар Геннадий Головкин басқа ұлт өкілі болса да, халық алдындағы жауапкершілікті болу дұрыс әрекет екенін түсінеді. |
Презентаци. https://bilim-all.kz/figure/3888?posts=quotes
Жұмыс дәптерлері. |