Материалдар / Ашық сабақ Өзін өзі тану сабағы "Адамның жауапкершіліг" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Өзін өзі тану сабағы "Адамның жауапкершіліг" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып өзін өзі тану саағы Адамның жауапкершілігі Дұрыс әрекет құндылығы, Сабақтың құрылымын жүйелі жоспарлау оқушыларға сапалы білім берудің кепілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары


Бөлім: ІІ

Адам болам десеңіз...

Педагогтің аты-жөні

Сагымбаева Бахыткуль Кекейқызы

Күні:

16.11.2021ж

Сынып: 7

Қатысушылардың саны: 9

Қатыспағандардың саны:0

сабақтың тақырыбы

Адамның жауапкершілігі №11

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

мақсаттары


9) өз міндеттеріне жауапкершілікпен қараудың мәнін түсінеді, өз алдына және ұжымда еңбектене алады;

.

Құндылығы:

Дұрыс әрекет

Қасиеттер:

Жауапкершілік, ұқыптылық, батылдық

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға адамның жауапкершілігі туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері:

  1. Білімділік

  2. Дамытушылық

  3. Тәрбиелік



- оқушыларға адамның жауапкершілігі,міндеті ұғымдарын кеңейту.;

- ұқыптылық, батылдық қасиеттерін дамыту;

- өмірде батылдық таныта отырып, іс- әрекеттеріне жауапкершілікпен,, ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі (1 мин)


1.Жағымды көңіл-күй (4-5 мин)



Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

Оқушылармен амандасып, «Өзін- өзі тану» сабағының «5-Т» ережесін еске түсіру:

Балалар, ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып-білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. 

Ойымызды, жүрегімізді барынша ашып, мейірімімізді бір-бірімізге төгіп отыруды ұсынамын.

Мұғалім «Нұрға бөлену» жағымды көңіл күйге келу сәтін өткізеді, оқушылардың қатысуын тексереді.

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

Оқушылар, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді


Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал,

музыка

2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме)

(3-4мин)

Оқулықтың 45-46 бетіндегі, № 11 сабақ

«Жауапкершілік жүгі» өсиет әңгімесі.

1.Мәтін неліктен жауапкершілік жүгі деп аталады?

2.Әкесінің жүрегі не себепті ауырды?

3.Ғұлама қойшыға қандай жақсылық жасады?

4.Уәдені орындау деген ұғымның мәні неде?

5. Достарыңа берген уәдені орындағанда қандай сезімде боласыңдар?

Тапсырма: Мәтінді оқыңыздар. Ондағы кейіпкерлердің абыройын білдіретін сөздері мен істерін іріктеп алып, өсиет әңгімеге сай келетін мақал - мәтелдерді еске түсіріп,кестені дәптерге толтырыңыздар.


Кейіпкерлер

Іс -әрекеттері

Менің ойым

Мәтінге сай мақал – мәтелдер










Оқушылардың жауабына сай, қорытынды ой білдіреді. Кестенің дұрыс толтырғанына, мақал мәтелдің тақырыпқа сай болуына назар аударады.

Қорытынды: Әр адам өз ісініне жауапкершілкпен, ұқыптылықпен қараса, адам абыройы асқақтап, өзін бақытты сезінеді екен деп , өткен сабақты қорытындылайды.

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өмірде жауапкершілл болу керек екенін түсінеді. Толтырған кестені, сыныптастарымен ой бөліседі, мәтінге сай мақалдарын жатқа айтады.

  1. Оқулықтың 45-46 бетіндегі, № 11 сабақ

«Жауапкершілік жүгі» өсиет әңгімесі.

  1. кесте


3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз)

(3-4 мин)

Рингке шыққанда менің жерлестерім мен үшін, өзім үшін, біздің халқымыз үшін мақтаныш сезінеді. Сонымен қатар, мұндай сәттерде мен олардың алдындағы жауапкершілікті сезінемін. Өзімнің халқымның көңілін қалдырғым келмейді.Геннадий Головкин-

Дәйек сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

Автордың сөзімен келісесіңдер ме? Неліктен?

Мұғалім дәйексөзді оқушылармен бірге талдап, өзі қорытынды жасайды және дәптерге жазуды ұсынады

Оқушылар Геннадий Головкиннің қанатты сөзінің мағынасын талқылайды, оны екі рет қайталайды және дәптерге жазады.

Оқушылар Геннадий Головкин басқа ұлт өкілі болса да, халық алдындағы жауапкершілікті болу дұрыс әрекет екенін түсінеді.

Презентаци.

https://bilim-all.kz/figure/3888?posts=quotes


Жұмыс дәптерлері.


4. Оқиға айту (әңгіме)(5-8 мин)



Мұғалім сыйы.

«Өсиет әңгімелер» жинағынан

« Сенің анаң қоқыс жинаушы ма? » өсиет әңгімесін дауыс ырғағына салып, мазмұнынын айтып береді.

Сұрақтар:

- Қыздың анасы өзінің балаларына сыныптастарының мазақ ету сияқты қылықтарын қалай түсіндірді?

- Әкесінің отбасындағы жауапкершілігі қандай ?

- Ананың бойынан қандай жағымды қасиеттер байқадыңдар?

- Мектепте анасы қандай жауапкершілік алды ? Неліктен?

- Сіздің ойыңызша батыл әрі жауапкершіл болу үшін өмірде қандай құндылықтар мен ұстанымдарды басшылыққа алу керек?

Сұрақтар арқылы жауапкершілік,батылдық сияқты қасиеттерін дамыта отырып, дұрыс әрекет құндылығын ашады. Сонымен қатар жауапкершілік адамның ең маңызды сапасы екенін баса айтады. Кейіпкеріміз сияқты өзіне,отбасына қызмет ете алатын адам ұжымда да еңбек ее алатынын айтады

Оқушылар өсиет әңгімені тыңдағаннан кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып жауапкершілік,батылдық адам өмірінде адами қасиеттермен тығыз байланыста екенін түсінеді.

https://moldir-bulak.kz

5. Шығармашылық жұмыс


(10-15 мин)

Ахмет Байтұрсынұлының «Оқуға шақыру» өлеңіндегі сөздердің мағынасын ашу үшін бірінші топ «Қосжазба күнделігі» әдісімен кестені толтырса, екінші топ осы өлеңнен өсиет әңгімеге құрастырады.

Баяу әуен қосады

Балалар!
Оқуға бар!
Жатпа қарап!
Жуынып, киініңдер шапшаңырақ!
Шақырды тауық
таңнан әлдеқашан,
Қарап тұр терезеден күн жылтырап.
Адам да, ұшқан құс та, жүрген аң да,
Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан да:
Кішкене қоңыз да жүр жүгін сүйреп,
Барады аралар да ұшып балға.
Күн ашық, тоғайлар шат, ың-жың орман,
Оянып жан-мақұлық түнде қонған,
Шығады тоқылдақтың тоқ-тоқ даусы,
Сайрағы сарғалдақтың сыңғырлаған.
Өзенде балықшылар ау қарап жүр,
Тоғайда орақ даусы шаң-шұң орған.
Аллалап, ал кітапты қолдарыңа!
Құлдарын Құдай сүймес жалқау болған.





І топ:

Өлеңнен үзінді

Түсіндірме

Оқуға бар

білім алуға шақырады







ІІтоп:

Өсиет әңгіме құрастыру «Оқуға шақыру»

Ертеде бір Ахмет деген ғұлама ақын атамыз, барша қазақ баларын батыл да жауапкершіл болуға ........

Оқушылар тапсырмаларды орындаған соң,әр адамға жүктелен жауапкершілікпен арайтын адам туған туысқанның, ұжымның, жалпы әлеумет алдында жоғары бағаланып,күрделі істерді атқаруға сенім артуға болатынын түсіндіреді.

Оқушылар тапсырманы орындай отырып, жауапкершілікті сезіну адамның мақсатына жетуі,ісінің сәтті болуына тікелей байланысты екенін түсінеді


Баяу әуен









https://bilim-all.kz/olen/605-Oquga-shaqyru

6. Топпен ән айту

(3 мин)

Мұғалім оқушылармен бірге Мәдина Садуақасованың орындауындағы«Сенім» әнін бірге шырқайды.

Оқушыларға ән айтып болған соң,алғыс айтады





Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.

Экранға өлеңнің мәтіні көрсетіледі.


7. Үй тапсырмасы


(2-3мин)

51-52-бет. «Шектен шықпа» аңызын оқып, сұрақтарға жауап беріңіз. 3-тапсырма аясында /өзгертілген/ «Адамның жауапкершілігі» ата - анамен бейнежазба зерттеу жұмысын бірге жүргізу. Ол үшін келесі сұрақтаррды басшылыққа алыңдар

-Жауапкершіл болу үшін адамда қандай қасиеттер болу керек?

- Жауапкершіл болу үшін не істеу керек?

-Жауапкершілікке қалай жетуге болады?

-Адамның жауапкершілігі неліктен оның алға қойған мақсатымен, ой ниетімен байланысты болады? т.б


Оқушылар үй тапсырмасын жазады.

Ата анасымен сұхбат (видео жасап әкелу)

оқулық

Смартфон

8. Сабақтың қортынды сәті

Мұғалім оқушыларға көздерін жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп, оны жүрегінде сақтауды ұсынады. Жауапты болу – өзіңе жеке билік жасайтын қожайын болу, иелік ету, өз мақсаттарына жетулеріне тілек білдіріп бүгінгі сабақ үшін рақмет айтады.

Оқушылар рефлексия жасайды.

Баяу композиция қойылады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!