4.
Оқиға айту (әңгіме)(5-8
мин)
|
Мұғалім
сыйы.
«Өсиет әңгімелер»
жинағынан
« Сенің анаң қоқыс жинаушы
ма? » өсиет әңгімесін дауыс ырғағына салып, мазмұнынын айтып
береді.
Сұрақтар:
-
Қыздың анасы өзінің балаларына
сыныптастарының мазақ ету сияқты қылықтарын
қалай түсіндірді?
- Әкесінің отбасындағы
жауапкершілігі қандай ?
- Ананың бойынан қандай
жағымды қасиеттер байқадыңдар?
- Мектепте анасы қандай
жауапкершілік алды ? Неліктен?
- Сіздің ойыңызша батыл әрі
жауапкершіл болу үшін өмірде қандай құндылықтар мен ұстанымдарды
басшылыққа алу керек?
Сұрақтар
арқылы жауапкершілік,батылдық
сияқты қасиеттерін дамыта отырып,
дұрыс әрекет құндылығын ашады. Сонымен қатар жауапкершілік адамның
ең маңызды сапасы екенін баса айтады. Кейіпкеріміз сияқты
өзіне,отбасына қызмет ете алатын адам ұжымда да еңбек ее алатынын
айтады
|
Оқушылар өсиет әңгімені
тыңдағаннан кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере
отырып жауапкершілік,батылдық адам өмірінде адами
қасиеттермен тығыз байланыста екенін
түсінеді.
|
https://moldir-bulak.kz
|
5.
Шығармашылық
жұмыс
(10-15
мин)
|
Ахмет Байтұрсынұлының «Оқуға шақыру»
өлеңіндегі сөздердің мағынасын ашу үшін бірінші топ «Қосжазба
күнделігі» әдісімен кестені толтырса, екінші топ осы өлеңнен өсиет
әңгімеге құрастырады.
Баяу әуен
қосады
Балалар! Оқуға бар!
Жатпа қарап!
Жуынып, киініңдер шапшаңырақ!
Шақырды тауық таңнан
әлдеқашан,
Қарап тұр терезеден күн жылтырап.
Адам да, ұшқан құс та, жүрген аң да,
Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан да:
Кішкене қоңыз да жүр жүгін сүйреп,
Барады аралар да ұшып балға.
Күн ашық, тоғайлар шат, ың-жың орман,
Оянып жан-мақұлық түнде қонған,
Шығады тоқылдақтың тоқ-тоқ даусы,
Сайрағы сарғалдақтың сыңғырлаған.
Өзенде балықшылар ау қарап жүр,
Тоғайда орақ даусы шаң-шұң орған.
Аллалап, ал кітапты қолдарыңа!
Құлдарын Құдай сүймес жалқау болған.
І
топ:
Өлеңнен
үзінді
|
Түсіндірме
|
Оқуға
бар
|
білім алуға
шақырады
|
|
|
|
|
|
|
ІІтоп:
Өсиет әңгіме құрастыру «Оқуға
шақыру»
Ертеде бір Ахмет деген ғұлама
ақын атамыз, барша қазақ баларын батыл да жауапкершіл болуға
........
Оқушылар тапсырмаларды
орындаған соң,әр адамға жүктелен жауапкершілікпен арайтын адам
туған туысқанның, ұжымның, жалпы әлеумет алдында жоғары
бағаланып,күрделі істерді атқаруға сенім артуға болатынын
түсіндіреді.
|
Оқушылар тапсырманы орындай отырып,
жауапкершілікті сезіну адамның мақсатына жетуі,ісінің сәтті болуына
тікелей байланысты екенін
түсінеді
|
Баяу
әуен
https://bilim-all.kz/olen/605-Oquga-shaqyru
|
6.
Топпен ән
айту
(3
мин)
|
Мұғалім оқушылармен
бірге Мәдина Садуақасованың
орындауындағы«Сенім» әнін бірге
шырқайды.
Оқушыларға ән айтып болған
соң,алғыс айтады
|
Оқушылар мұғаліммен бірге ән
шырқайды.
|
Экранға өлеңнің мәтіні
көрсетіледі.
|
7.
Үй тапсырмасы
(2-3мин)
|
51-52-бет. «Шектен
шықпа» аңызын оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.
3-тапсырма аясында /өзгертілген/ «Адамның жауапкершілігі» ата -
анамен бейнежазба зерттеу жұмысын бірге жүргізу. Ол үшін келесі
сұрақтаррды басшылыққа алыңдар
-Жауапкершіл болу үшін адамда
қандай қасиеттер болу керек?
- Жауапкершіл болу үшін не істеу
керек?
-Жауапкершілікке қалай жетуге
болады?
-Адамның жауапкершілігі
неліктен оның алға қойған мақсатымен, ой ниетімен байланысты
болады? т.б
|
Оқушылар үй тапсырмасын
жазады.
Ата анасымен сұхбат (видео
жасап әкелу)
|
оқулық
Смартфон
|
8.
Сабақтың қортынды
сәті
|
Мұғалім оқушыларға көздерін
жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп, оны жүрегінде сақтауды
ұсынады. Жауапты болу – өзіңе жеке
билік жасайтын қожайын болу, иелік ету, өз мақсаттарына жетулеріне
тілек білдіріп бүгінгі сабақ үшін рақмет
айтады.
|
Оқушылар рефлексия жасайды.
|
Баяу композиция қойылады.
|