Ашық сабақ Өзіңді тексер (1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту)

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Өзіңді тексер (1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту)

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖИ және сторителинг әдісі арқылы өткізген ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Ашурова Г.К

Мектеп, Күні:

«Аршаты орта мектебі»КММ

Сынып:

3

Сабақтыңтақырыбы

  • Өзіңді тексер (1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.5 – үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау;

3.1.2.8 – үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

Сабақтың мақсаты

үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындайды;

жазбаша қосу мен азайтудың алгоритмін қолдана отырып есеп шығарады;

тапсырмаларды орындай отырып, өз білімі мен дағдысын тексереді;

storytelling әдісі арқылы логикалық ойлау, салыстыру және өз ойын дәлелдеп айту қабілеттерін дамытады.

Ойлау дағдысының деңгейі

түсіну, білу, талдау, жинақтау, бағалау

Құндылықтар:


Сабақ құндылығы: Мемлекеттік тілді білу

Отан, ел, туған өлке туралы білу

Апта дәйексөзі:«Отанды сүю – отбасынан басталады!»


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

8 мин






Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Сабақтың қызығушылықты ояту кезеңі «Отаныма тілек» Топқа бөлу «Киіз үй»

«Ертегілер еліне саяхат» әдісі Топпен жұмыс

Мультфильмді көре отырып, Орман сақшысының мәтініндегі сандарды өсу ретімен жазады: Менің орманымда құстардың екі жүз сексен екі түрі бар. Орманымда үнемі зерттеулер жүргізіліп отырады. Осы жылы орманға екі жүз қырық үш ғалым мен бес жүз отыз тоғыз студент келді. Соңғы бес жылда орманға тоғыз мыңнан астам оқушы экскурсия жасады.

Сонымен, балалар, бүгінгі сабақта үйренетін мақсаттар:

үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындайсыңдар;

жазбаша қосу мен азайтудың алгоритмін қолдана отырып есеп шығарасыңдар;

тапсырмаларды орындай отырып, өз білімі мен дағдысын тексересіңдер;

«Отаныма тілек» әр оқушы тілек айтады



Ертегіні тыңдайды.Сандарды өсу ретімен жазады,бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.



Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен танысады






Мадақтау

Жарайсың!

Керемет!








Емен жаңғақтары

2 б





https://drive.google.com/file/d/1qvpNaXCSsoDY_Lx--n0qEYYggSlEK6Xq/view?usp=sharing




Мағынаны ажырату

Жаңа сабақты түсіну

5 мин














7 мин

Жартылай ашық тапсырма












5 мин

ашық тапсырма











2 минут


9 минут ашық тапсырма













1-тапсырма. Жеке жұмыс. Бір жауабы бар жабық тапсырма.

storytelling әдісі. «Интерактивті сан сәулесі»

Сан сәулесін сыз.

Санды сан сәулесінде белгілеп, бағыт көрсет.

Шешімдер жиынын қиғаш сызықпен көрсет.

Шешімдер жиынына жататын 5 санды жаз.

Группа 1






Дескрипторлар:

Сан сәулесін дұрыс сызады;
Теңсіздіктің бағытын дұрыс көрсетеді;
Шешімдер жиынына жататын сандарды дұрыс анықтайды.


2-тапсырма. Жеке жұмыс«Сандар шатқалындағы айна лабиринті». storytelling әдісі.

Ауызша есептер: Wordwall платформасы
358 – 258
   250 – 50
150 + 40
   98 + 102

Жазбаша есептер: Дәптермен жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар
900 – 568
   1000 – 649
259 + 456
   551 + 264

Дескрипторлар:

Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту амалдарын дұрыс орындайды;
Үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмін қолданады;
Есептің нәтижесін түсіндіреді және тексереді.

3-тапсырма. Топпен жұмыс storytelling әдісі.Сандар қатарындағы заңдылықты анықтаңдар.
Әр қатардағы сандарды ары қарай жалғастырып жазыңдар.

| 303 | 340 | 377 | | |
| 560 | 520 | 480 | | |

Дескрипторлар:

Сандар қатарындағы өзгеріс заңдылығын анықтайды;
Заңдылыққа сәйкес келесі сандарды дұрыс жазады;
Өз шешімін түсіндіріп, дәлелдейді.




Жапондық сергіту сәті


4-тапсырма. Жеке жұмыс storytelling әдісі.“Сандар орманындағы соңғы сынақ”Әлия өрнек пен оның жазылуын дұрыс сәйкестендірді ме?
Тексер. Қателерін түзет.

  1. (250 + 250) + (900 – 400)

А.Қосындыға айырманы қосу

  1. 200 + (840 – 140)

Б.Саннан қосындыны азайту

  1. 900 – (120 + 200)

В.Сандардың айырмасын санға қосу


Дескрипторлар:

Өрнектердің құрамын (қосу, азайтуамалдарын) ажырата алады;
Әр өрнекті оның мағынасына сәйкес дұрыс сәйкестендіреді;
Қате сәйкестікті түзетіп, дұрыс жауапты дәлелдейді.



  • Сан сәулесін дұрыс сызады;

  • Теңсіздіктің бағытын дұрыс көрсетеді;

  • Шешімдер жиынына жататын сандарды дұрыс анықтайды.














  • Кәрі еменнің нұсқауын тыңдайдыАйнадағы сандарды дұрыс көргің келсе есепті шеш

  • Әр есепті ауызша немесе жазбаша орындайды.

  • Нәтижесі дұрыс болса — айнада сан айқын көрінеді, келесі жол ашылады.

  • Нәтижесін жұбымен салыстырады (өзара тексеру).





  • Кестедегі сандарды мұқият қарайды, олардың арасындағы айырманы немесе қосындыны анықтайды.

  • Бірінші қатардағы сандардың өсіп отырғанынбайқайды

  • Екінші қатардағы сандардың кеміп отырғанын байқайды

  • Осы заңдылыққа сүйеніп, келесі сандарды жазады


  • Әр өрнекті мұқият оқиды;

  • Қай амал бірінші орындалатынын анықтайды (жақша ережесін еске түсіреді);

  • Өрнек пен атауды салыстырады;

  • Дұрыс сәйкестендіруді орындайды;

  • Қате сәйкестендірулерді түзетеді;

Нәтижесін жұбымен салыстырады.




Дескриптор арқылы бағаланады. 2 б
















Дескриптор арқылы бағаланады. 2б













Дескриптор арқылы бағаланады. 2б












Дескриптор арқылы бағаланады. 2 б













Комикс-тапсырма


















Комикс-тапсырма














Комикс-тапсырма













Комикс-тапсырма












Комикс-тапсырма

Сабақтың соңы

5 мин







4 мин

Кері байланыс. «Теректің суреті»

  1. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін теректің жайқалған жағына жазады.

  2. Түсінбеген тұстарын қураған жағына жазады.

Оқушыларды бағалау Емен жаңғақтарын санау

Үйге тапсырма: Жинақтау тапсырмасы


Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды


Сабақта алған білімі мен дағдысын есіне түсірді.

Білмейтін не түсінбегендеріне ойланады.


Өзін-өзі бағалау жүргізіледі


Теректің суреті үлгі ретінде


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2025
55
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі